Ik ben ook zeer benieuwd naar Sophie En jou natuurlijk, Las. Ik wil je niet in November zien hoor. Ik hou jullie wel in de gaten hier 8)
heb daar net al even gespiekt! wachtwoord was niet zo moeilijk gerrina heeft het bij jouw al echt doorgezet? groetjes las
Ja in alle hevigheid. Met buikkrampen en rugpijn en al. Ben toch wel benieuwd naar mijn temp morgen. Blijf het vreemd vinden. Ik heb je trouwens net ook in het November NOD op je donder gegeven. Wegblijven daar hoor Ik ga nu ff lekker bij mijn hubbie op de bank hangen. Lees jullie morgen weer...
@koekie @bloemie en @zico meiden we zijn het allemaal nog niet geworden dus we kunnen nog hopen. @las maandag test toch duim zeker voor je! @Gerrina k.. k.. k.. wat is het soms oneerlijk @kimkivits ben wel erg benieuwd hoe je het je moeder verteld hebt.. vertel. @Twinny GEFELICITEERD MEID super. bij mij nog steeds helemaal niks Had zekere niet verwacht dat het gelijk de eerste ronde raak zou zijn maarja als het uit blijft krijg je hoop en dan is zo'n negatieve test toch een teleurstelling
had precies het zelfde gevoel.... maar meid iedereen duimt voor je en zolang de er nog niet zijn is er hoop!
Hè balen Gerrina!! Hopelijk is nov. jou maand! Hoe staat het er bij jou voor Las? Nog geen te bekennen?! Bij mij is het nog rustig , mn (.)(.) beginnen gevoeliger te worden... Pff hoop t zo, maar meer dan afwachten kunnen we niet... Ik duim voor alle wachters en testers!
He morgaantje, ik ben ook al 14 dagen ovetijd en heb nog steeds geen . Ook negatieve testen gehad een tijdje geleden we gaan sebiet nog eens klussen voor ons kosm. Eitje
ha koekie... alles goed? Ik ga lekker slapen... misschien nog 1 keertje klussen... na ja sexen, want het eitje is geplopt... doeiiii
even niet online en direct twee positieve testen...... KIMKIVITS en TWINNY VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! hier nog geen ongie maar wel een nega test dus zullen ze vandaag of anders morgen nog wel komen........we will wait and see........