NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Remember schreef:
    Sophie schreef:
    eh Okeej.....ben al weg.
    Tot over een paar daagjes heh :tongue:

2. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    goeie morgen......denk kom gelijk maar eens ff een berichtje schrijven hier.....
    Het is hier nog wel rustig...... wat natuurlijk goed is voor de nog niet ongi's op dit forum..maar wel ff wennen in vergelijking met het sept forum... :)

Nou ik ben vandaag begonnen met tempen.... ik temp om 7 uur heb er zelfs me wekker voor gezet.. :D
    Ik ben er nog helemaal nieuw mee dus ik moet nog ff kijken wat nou mijn temp in welke periode ongeveer is...

Nu ga ik gelijk lekker op de bank een koppie thee doen want de :evil: :evil: hebben me goed te pakken deze maand..............
    normaal amper last en ook in 1 x goed en dan bij dag 3 bijna over....maar nu is dag 2 en het is een ramp...kan me niet voorstellen dat ik morgen alweer van ze af ben maar ja.......
    :(

3. Niet meer actief

Hoi Meiden!

Ook ik heb gisteren mijn september nod gekregen, maar ben er ergens wel blij om omdat mijn cyclus nu weer op gang aant komen is...Ik ben nu een maand geleden bevallen..Een aantal van jullie zullen mijn verhaal misschien al wel gelezen hebben, ik ben mijn zoontje verloren..ik ga jullie verder hier niet opschepen met mijn verdrietjes, we zitten hier allemaal om blij nieuws te krijgen...en na veel gepraat te hebben hebben mijn vriend en ik toch besloten om er weer voor te gaan, ondanks onze angsten voor een volgende zwangerschap...we willen allebei zo ontzettend graag nog een kindje, en gesprekken met maatschappelijk werksters, gynecoloog en vk wijzen erop dat het in de practijk beter is niet extra te gaan wachten zijn we tot het besluit gekomen dat we dat dan ookniet doen, dus ik kom deze maand weer gezelly mee in spanning zitten!
    Meiden ik hoop dat jullie deze maand allemaal een mooie positieve test mogen hebben!
    suc6 ;)

Liefs Petra

4. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Pjetje....welkom hier.....het is hier nog erggggggggg rustig moet ik zeggen....
    Ik heb je verhaal gelezen...en vind het fijn te lezen dat jullie er met veel praten tot zijn gekomen om weer "verder te gaan"
    Ik wens jullie uiteraard ook snel goed nieuws toe....

Wanneer heb jij je volgende NOD?
    Die van mij is nog erggggg ver weg....althans lijkt het ;) ...het is op 3 okt...... heb een cyclus van 30 dagen dus ik mag eigenlijk niet klagen... ;)

5. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hoi meiden,

ik kom hier alvast een kijkje nemen.
    want zoals het er nu uitziet zullen vandaag wel de :evil: :evil: wel op bezoek komen. ben er helemaal down van.

xxxaola

6. Niet meer actief

Remember... dank je ik wens jou uiteraard ook snel goed nieuws toe, ik weet niet precies hoe mijn cyclus gaat zijn, was altijd heel regelmatig met 28 dagen, nu ben ik precies een maand na de dag van bevalling ongi geworden, volgens vk erg snel, dus kon ik ook wel rekenen op weer een regelmatige cyclus, maar goed omdat dit de eerste is ga ik ff uit van 29 dagen dan zou mijn nod ook 3 oktober zijn! erg ver weg idd :(

Aolala@ hoop voor je dat je hier weer snel weg bent ;)

liefs Petra

7. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hoi,

ik ben nu officieel een van jullie.
    vandaag mn duvels gekregen, mn nieuwe NOD dag is 4 oktober

aola

8. Niet meer actief

Hey aola,

Jammer zeg, maar veel suc6 deze ronde!! ;)

9. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hoi pjetje

jij ook heel veel succes deze ronde, hopen dat oktober veel zwangeren oplevert.
    :) :)

aolala

10. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Hoi aolala....ook hallo hier, jammer van je duvels....laten we maar weer cliché zeggen....nieuwe ronde nieuw kansen....... ;)

we zitten dus rond dezelfde tijd....gesellie....en inderdaad maar hopen dat wein okt veel posi testen magen krijgen hier... :D

pjetje.....dat is idd al snel na je bevalling....wel fijn voor je nu hoef je niet zolang te wachten en in onzekerheid te zitten......over wat jouw cyclus gaat doen......

11. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    das zeker gezellig,

misschien kunnen we dan samen gaan testen in oktober(hihi)
    of ben ik nu een beetje voorbarig :oops:

ik ga mezelf vandaag lekker verwennen, moet alleen de energie nog nemen om naar de winkel te gaan, ander word het hem niet.

aola

12. Niet meer actief

KNOCK KNOCK!

geheime wachtwoord: menstruerende vrouw 8)

Mag ik dan nu wel binnen komen? ;)

13. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    gerrina balennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn meis,
    Had zo gehoopt dat je hier niet meer hoefde te komen.....
    Nou dan worden we deze maand gewoon samen zwanger.......!!!! ;)

Ben blij te zien dat je je humor niet ben verloren..... :p

Wanneer heb jij nu je NOD??

14. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hoi gerrina,

wanneer is jou volgende NOD dan???
    ook rond de 4 de???? zou wel leuk zijn, lopen we weer ongeveer gelijk
    aola

15. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    Kijk aan, het wordt langzaam aan wat drukker hier.

Gerrina, Aolala en Ptjetje welkom hier. Vervelend dat bij jullie ook weer de :evil: gekomen zijn.

Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is..... Ergens begin oktober :)

16. Niet meer actief

Hey Remember, scheet :)
    Moet veel gebeuren hoor wil ik mijn humor verliezen.

Zoals het er nu naar uitziet is mijn NOD 2 Oktober.
    Ik verlies nu nog maar een klein beetje bruin. Maar als het net is zoals alle andere maanden zal later op de dag wel die rode golf komen.

@ Aolala Ook helemaal niet leuk om jou hier te zien ;)
    Is heel positief bedoeld heh :)
    Maar ik ben al 2 jaar bezig dus het is voor mij eh....24e ronde ofzo hahaha ehem :(

17. Niet meer actief

Ach stik, ik las je vraag verkeerd.
    dacht dat je vroeg de hoeveelste ronde het voor mij was
    Beetje lisdeksies!? :)

Maar Nod is de 2e dus
    (denk ik)

Liefs,
    Gerrina

18. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    nee bedoelde niet in de hoeveelste ronde je zit, wat ik ook wel klootte voor je vind(24steronde) maar ik bedoelde wanneer is je volgende NOD, die van mij is 4 okt, zit jij ook rond 4 okt???
    aola

19. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    oow je had het al goed gelezen (hihi),

aola

20. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hahahahhahaha goed zo gerrina..........toppie :)

Nou mijn nod is de 3e want deze maand heeft mooi 30 dagen en ik word altijd de 31e dag ongi..............
    lijkt ver zeg zeg........ ach ja alles op zijn tijd.........
    ;)

Share This Page