Ik voel me een eenzaampje aan het worden hier, ben nog steeds niet ongi. Toch m'n temperatuur stijgt zou het een reactie kunnen zijn op m'n kosmisch eitje? Ik wil ook zekerheid Als het niet is dan wil ik een nieuwe cycus jullie laten me toch niet alleen he
Gefeliciteerd Koeky, super, en zo snel na je mk weer zwanger. Ik heb van Kaatje en Sonja ook een pendel voor oktober zwanger, dus hopelijk hebben ze bij mij ook gelijk. Liefs Moons
Ja ik sta er ook van te kijken dat het zo snel weer is gelukt. Ik dacht dat de symtomen nog een voortvloeisel waren van de mk.
Gefeliciteerd voor iedereen die posi heeft getest! Ik krijg er zelf helemaal de kriebels van. Ben nog niet ongi, maar durf niet te testen. Was vorige maand 11 dagen overtijd en wil niet weer twee testen verknallen (pas tweede ronde dus ontpillen) Toch is er iets raars. Toen ik vorige maand ongesteld werd keek ik wat mijn nod in oktober zou zijn. Als ik dan zwanger zou zijn ben ik op 4 juli uitgerekend. - Ik heb een half-broer die op 4 juli geboren is. - Mijn moeder was met mij op 4 juli uitgerekend. - Mijn innesteling zou 16 oktober zijn geweest. De 16e is echt onze dag. We hebben ooit op die dag verkering gekregen in augustus en zijn 3 jaar later getrouwd op 16 augustus. - Zaterdag heb ik een nieuwe agenda voor 2007 gekocht. Ik wilde onze wintersport erin schrijven en haal de boekenlegger eruit. Welke datum zie ik? 4 juli 2007 Mensen, ben ik me nou aan het gek maken, of zouden dit nog wel eens tekens kunnen zijn?
Ik geloof erin dat toeval niet bestaat, maar ben toch een beetje huiverig. Vorige maand voelde ik me echt zwanger met allerlei symptomen, maar heeft mijn lijf me gigantisch voor de gek gehouden. Maar nu voel ik me nauwelijks anders dan normaal.
Koeky, Gefeliciteeeeeeeerd! Ik ben hartstikke blij voor je, geniet er van! Alex, succes met afwachten, ik doe vrolijk met je mee (bij mij eerste ronde na de pil)! Groetjes Maris
Zal ik straks maar ff de dokter bellen wat ik nu moet doen. Vooral omdat het gelijk na m'n miskraam is of moet ik nog ff wachten wat vinden jullie :
Als ik weer zwanger ben , mag ik naar de VK en de gyn in de 6de week! Omdat ik een dubbele mk heb gehad + een curretage. Mischien mag jij ook eerder komen vanwege je mk ? Je kan even bellen , je weet maar nooit...
volgens mij kun je het beste even de ha of verlos bellen die weten wat te doen. en beter een keer te veel bellen he. groetjes las
Hé Twinny en Koeky! Goed zeg! Ik kijk even een dagje niet en we hebben weer al 2 zwangeren...Heerlijk. Nou ga genieten meiden! Och Bloemie en Gerrina ik had het jullie zo gegund.... Kl*te! Ook alle anderen hoor die ongie zijn geworden. Kom maar mee naar November. Hopelijk is die net zo goed als Oktober...