Twinny: oh meis, wat gaaf zeg, onwijs gefeliciteerd...jullie hebben zo lang op dit kleine wondertje moeten wachten, ik hoop dat je ervan kunt genieten... Kim en Koeky: ook jullie ontzettend gefeliciteerd meiden. Klim maar lekker op die roze wolk. ennuh koeky: ik zou idd ff de verloskundige bellen voor een vroege echo... alle wachtende meiden: ik duim voor jullie. Liefs, Daan
Volgens mij zit zico ook nog in Oktober en Lasje natuurlijk en nog een paar, je bent echt niet de enige. Behalve dat wij blijven ook nog hier.
Ik ben er ook nog, maar ik doe mijn best om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Lukt niet echt, want ik kom in ieder geval één keer per dag toch even lezen.
Oh meiden , met zn alle zijn we sterk! 8) Ik wil met de okt. meiden wat afspreken, lekker allemaal positief testen! Wat zeggen jullie dr van..
KOEKIE!! Van Harte gefeliciteerd meis. Geniet ervan. @ Las Ga es testen jij Sophieeeeeeeeeeeeeeee waar ben je???? Man! ik hoop toch zo dat ze met goed nieuws terug komt
he ik ben er ook nog hoor! Ik durf ook niets meer... a.s. vrijdag mag ik er weer een testje tegenaan gooien van mezelf. :-S
o o o het forum dec is al aan gemaakt. wat gaat dat toch snel he. ik ben vandaag begonnen met de monnikspeper en de eenhoorns wortel. kijken wat dat gaat brengen. gebeurd er niks dat ga ik echt wel naar de dokter. hopen dat het allemaal het wachten waard wordt.... wat jullie meiden? de meiden die zwanger zijn en die pos hebben getest ik ben echt heel blij voor jullie en de mensen die gaan testen nog...... spannend hoor leef met ullie mee . de rest die naar okt gaan of dec toi toi toi. ik weet niet waar ik ga eindigen. gr esther
Trouwens, volgens mij heeft marloes een voorspellende geest. Ze had het over een schilderij met visjes, en ik ben toevallig al een paar weken bezig over een aquarium. Hahaha
Oh zo te zien ben ik nog niet alleen. Ben aan het twijfelen of ik morgen zal gaan testen. Heb gister nega getest Zijn er nog meer testers voor morgen?
Ik denk dat ik ook maar ga testen. Gewoon voor de lol Die test ligt hier al maanden te verstoffen ff een spannend muziekje d'rbij {|=