Whaaa!!!! Koekie, mij een beetje foppen gister he?! Van harte gefeliciteerd meisje!!!! Lekker er van gaan genieten! * bij mij nog steeds geen duiveltjes...., morgen naar de Gyn.
Tadaaaaaaa....... Negatief zeg Das ook balen. Maar alle gekheid op een stokkie... Voor alle komende serieuze testers.... Heel héél veel succes. De duimen draaien.
he balen. tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch. ik krijg mijn testen morgen binnen denk ik en dan gooi ik er ook maar weer een tegen aan. dat zal wel woensdag worden voor ik kan testen. 1x vaag positief gehad en daarna niet meer. zal wel een verkeerde test zijn geweest.
hallo meiden Koeky: van harte meid, geniet er maar lekker van..... Las: morgen test ook jij gewoon positief hoor! En alle andere die op het randje van testen zitten, natuurlijk ook giga gefeliciflapstaart! Hier voelt het nog erg onwerkelijk. Moet wennen denk ik. Denk ook steeds, dadelijk wordt ik gewoon ongi......ppfff best moeilijk hoor genieten! VAndaag voor de zekerheid weer getest en was test streep nog sneller dan controle streep hihi.......morgen ga ik naar de huisarts! O ik ga duimen voor iedereen, dat jullie maar vlug mogen volgen Twinny
Wauw Koeky ! Wat super ... op de valreep van oktober toch weer een hoop +++++ ... Geniet ervan ... ik duim voor dat het deze keer goed gaat ! -X-
Tjee Koeky gefeliciteerd hoor....en de rest nog succes met wachten of veel succes straks in november...dat gaat hem worden hoor november let maar op liefs Lydia
hallo... ik zit hier ook nog... hier is ook nog steeds nix te zien of te voelen... wel last van krampjes maar andere als die van ongesteld...duss spannend...misschien morgen een testje doen...durf eigelijk niet zo goed...
ja...dat dacht ik al...(klinkt was weer heel vaag) maar was met blauw bezig, de golven... is net zo blauw als jouw grover/koekiemonster of wat het dan ook is.... joehoeeeeeeeeee, schilderen werkt...
Nou ja negatief, na 3 minuten ben ik weggelopen omdat ie niet verkleurde ik dacht nou das klaar dan. Toen kwam ik zo'n 20 minuten later terug, zat er een extreem licht streepje. Maar hij is dan niet meer betrouwbaar, dus ik vanochtend toch maar weer geprobeert en hij was er nu binnen 1 minuut. Wel licht nog maar hij was er.
Eigenlijk loesje, moet je voor jezelf een mooi schilderijtje schilderen. 'T helpt blijkbaar. Ik wil ook wel een schilderijtje voor je schilderen alleen ben ik niet zo goed in schilderen. Hahahaha
vind zo grappig dat je mij Loesje noemt, doet m'n moeder nl ook altijd...haha... zie je, je bent een echte mama!
Ik vind jouw gewoon een loesje. Lief, begripvol, medelevend en zeer kunstig. En ik vind het gewoon lief klinken.
Hoi meiden, Ben net terug van een lang weekend weg. Zondag zijn de (NOD was vandaag) gekomen Heb t gelijk op een zuipen gezet als troost haha Ga als een gek terug lezen. ben zo nieuwsgierig hoe t met jullie is. Zag al snel Koeky zwanger Gefeliciteerd! HOERAAAAAAA xxx Sophie ps pas straks mn banner wel aan, eerst lezen