Sophie-tje! We miste je al! Balen van die krengen voor je meis, drink maar flink een borrel hoor! Knuf Mirre
Ha lieve Mirre, Ja had me donderdag netjes afgemeld, maar er wordt hier zoveel gepost dikke kus van Sophie
HOERAAAAAAAAAAA Twinny en Kim van harte gefeliciteerd. Wat gaaf, wat super, wat geweldig Heel veel geluk x Sophie
hey koekie van harte gefeliciteerd hoor ben super blij voor je....... hier blijft het nog ff spannenddddd
de 2 liefste meiden van het forum... grrrrrrrrr. baal ontzettend met jullie mee... nu las nog... ben zo benieuwd
Goedemorgen Gerrina en andere honey's, weekendje Ardennen (met fam.) was heel gezellig Iedereen had last van mijn , want zondag hadden ze ineens geen Bob meer thanx
Te veel eer lieve Marloes (althans, voor mij dan ) Ja, ben ook zo benieuwd naar Las! Tot vanavond, ga zo werken xxx Sophie
nou meiden ik mag ook naar november. ik had al zo'n gevoel. Eerst dacht ik voelens mikj kan het raak zijn maar erna had ik echt een raar gevoel dus. Maar de tarotkaarten waren wel goed. groetjes las
Jeetje Las klote voor je zeg! Troostknuffel! Koeky zie dat Sonja een goede pendel voor je had Duimen dat ze dat ook voor mij heeft deze ronde