NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    koeky ik zei het toch al.
    maar heb er al echt vrede mee.
    waar ik de afgelopen maanden echt boos en verdrietig was.
    Eigenlijk net het zelfde als mirre d'r verhaal.
    Dat is er nou niet.
    maar ik ben nog harstikke aan het duimen voor de over gebleven want tanja moes ook nog testen.

groetjes las

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou Mirre volgens mij wordt november idd jouw maand als ik zo naar je pendels kijk. :)

3. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    mirre ik ga gewoon voor jouw heel hard duimen de komende 9 dagen.
    en aan je pendels te zien kan het niet missen.

groetjes las

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik snap het ook wel, ik heb me regelmatig ook zo gevoeld. Ik ben zelf bijna een jaar bezig.

Ik ga gewoon voor jullie duimen dat volgende maand jullie maand wordt. [-o< [-o<

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    De pendels zijn super! Nu de sterren nog...zodat we een sterretje mogen verwelkomen in juli ;)

6. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @Koekie meid wat super voor je ze GEFELICITEERD ! :thumup:
    Je had toch wel meerder testen al gedaan? (dan heb ik nl ook nog een beetje hoop :) )
    @ las meid super balen maar voor de volgende maand ben ik al heel hard voor je aan het duimen

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja, en doe ze nog steeds. Het dringt niet echt tot me door geloof ik. :)

8. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Hoelang was je ook alweer overtijd? en na hoeveel testen en dagen werd hij positief?
    VInd het bij nl zo raar na klussen steeds veeg bloedverlies en ik heb zo'n raar gevoel aan de rechterkant van mijn buik.... zou hetmss... GA maar even vraag aan verloskundige stellen denk ik word gek van de onzekerheid :(

Maarrre vind het echt geweldig super leuk voor je :)

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik was pas een dag overtijd denken we. Ben net bij de HA geweest ze maakt me toch wel een beetje onzeker. Maar ik moet straks om 1 uur ff de VK bellen wat we kunnen doen tegen de onzekerheid.

10. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    oops ik dacht dat je nog niet zwanger was.dus heb een heel bericht getikt over ongi...sorryy

11. Niet meer actief

ff heel snel....

@ Las GATVERDAMME!! Nog meer klote nieuws :(
    Ik denk dat we het dan toch maar weer gezellig moeten gaan maken in November. Maar had het liever gezellig gemaakt bij de juli mama's.
    Dus Marloes...we komen die "saaie boel" (jouw woorden ;) ) in November es ff op z'n kop komen zetten

Hele dikke knuffel, Las

Liefs,
    Gerrina

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja maar er volgen er ook niet veel meer.
    Oktober is al zo'n vruchtbare maand dat er niet veel nwe bijkomen in november....gelukkig hoor maar wel stil

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Las: wat ontzettend balen meid, had het zo gedacht........ maar volgende maand gaat het gebeuren hoor!

GErrina en Sophie: ook balen voor jullie......wacht maar eind november weer een zwangere-boom!

KOeky: wat zei de verloskundige?

MArloes: wat voor schilderijtje zie je eigenlijk bij mij? Ben gewoon heel nieuwsgierig........

Alle meiden op de wachtstand.... heel veel succes, ik blijf jullie volgen hoor, tis hier veelste gezellie!

Twinny

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee twinny lekker aan het genieten meid?

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha jacky

Nou het is nog ff wennen hoor, vind het reuze spannend...

Ben zo gefixeerd geweest de afgelopen maanden op alles wat ik voel, dat ik nu natuurlijk alemaal krampjes, trekjes, steekjes en plopjes voel en niet weet hoe en wat!

Hihi, moet gewoon relaxen!

Twinny

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

De VK staat te klapperen met d'r oren, zo snel alweer? hihi Maar 29 november moet ik langs komen, maar als ik toch het gevoel heb dat het langer is moet ik bellen. Ze zijn allemaal een beetje in de war, en ik raak er alleen nog maar meer van in de war.

hihi maar tis wel grappig.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaaf joh...
    wanneer mag je de 1e echo? of is dat bij de VK. Die van ons kunnen dat niet.. hele nieuwe praktijk, 4 vk's en GEEN echo apparaat... :rolleyes:

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hier nog steeds geen :evil: :evil: , heb net weer een testje gedaan en zoals ik het kan zien negatief, manmanmanman, wanneer komen de :evil: :evil: eindelijk eens. Ben het wachten beu

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kan het me voorstellen, wat zegt de \huisarts? of is dit de 1e maand na de pil

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha marloes

en was je al wat ingevallen wat bij ons past? Ben gewoon nieuwsgierig wat voor indruk ik heb achter gelaten, hihi

Twinny

Deel Deze Pagina