ha marloes leuk hoor, ben dol op poezen...... en kleurtjes..... Er ligt er nu eentje zo op me schoot dat ik bijna niet meer typen kan, hihi Twinny
het is de eerste maand na spiraal, ik ben al bij een huisarts gepasseerd en gewoon afwachten. Die pijn moet ik er maar bijpakken, ventje wil dat ik de gynocoloog bel, zegt dat dit zo niet verder kan. Maar wacht nog een tijdje
ja, ging toen naar de gynocoloog en die deed een echo, was eneens zo van proficiat u bent zwanger en het hartje kolpt al, dan weet ge niet wat ge mee maakt, dus we zullen wel zien. Heb verschillende pendels voor maart en dan zou bevallen zijn dan rond de feestdagen, heerlijk toch, heb ik bij m'n dochtertje ook meegemaakt ze is van 2 januari, eerst nog eens goed gaan feesten en dan binnen, hihihihi
las, balen zeg! Koeky: laat je niet gek maken door zo'n huisarts, dit keer blijft 't zitten hoor! :-D Ik ga helaas door naar november met 't wachten wachten wachten, maar daar is t vast ook gezellig! maris
zijn er nog oktober meiden over? ikke wel... geen duivels te bekenne.. heb meestal dus 5 dagen bruine rommel van te voren.. nu nog steeds niks. test van 14 dagen na ei was negatief... zit nu 16, morgen dus al weer 17.
He meiden , hier ook nog geen te zien. Heb nog niet getest , durf niet Had vanmiddag iets zeurderig gevoel in mn onderbuik.. komt mn ongie er aan ? Hoop t niet , ga t nog even afwachten...
meid weet precies wat je bedoelt.... is echt k.. Hoeveel testen heb je al gedaan? Ben net ook weer bij kruidvat geweest en heb dit keer maar een ander merk gekocht heb heel de dag een heel raar drukkend gevoel links in mijn buik Wat voor een pijn heb jij? xx
nou meiden ik blijf voor jullie duimen. enne wachtwoord nod nov is weer veranderd! dus jullie komen er niet in. groetjes las
ja ik had er al een slot opgedaan en het werkt wel degelijk moet ik zeggen ze komen niet door jou code heen las hihi
Whow Morgaantje jij ook nog steeds hier! Nou die truc met dat andere merk test heb ik ook al gedaan. Heb in totaal volgens mij al vier testen gedaan, waarvan de laatste op zaterdag. Negatief. Maar nog steeds geen duivels! Denk dat ik echt een heeeeeeeeeeeel lange cyclus heb deze maand. Geloof niet echt meer in een zwangerschap. Bij een week overtijd mag je toch verwachten dat je met Clear Blue wel gewoon positief test als je zwanger bent of niet...?
Natasja, ik duim voor je. Wanneer ga je opnieuw testen? En wanneer zit je echt over je langste nod? Liefs Moons