heeeeeeeeeeeeeee meis ik vroeg me al af waar je was maar ik ben er idd ook nog. Mijn vorige 2 testen waren van kruidvat heb nu Clear Blue gekocht maar heb geen ervaring hoe deze zijn Wil nu ook eigenlijk nog geen test doen maar er zijn toch wel wat tekenen waarvan ik denk zal het dan toch! HEb jij ergens last van? xx
[heeeeeeeeeeeeeee meis ik vroeg me al af waar je was maar ik ben er idd ook nog. Mijn vorige 2 testen waren van kruidvat heb nu Clear Blue gekocht maar heb geen ervaring hoe deze zijn Wil nu ook eigenlijk nog geen test doen maar er zijn toch wel wat tekenen waarvan ik denk zal het dan toch! HEb jij ergens last van? xx[/quote] Ja inderdaad al een aantal dagen niet meer hier gewest. Geen tijd... Ik heb eerst een aantal testen van deze site gebruikt en afgelopen zaterdag dus CB, maar goed geen verschil dus. Ik heb eigenlijk weinig tekenen van zwangerschap. Heb een aantal keer van dat heldere slijm gehad en had vorige week hele rare zachte borsten, maar verder niks bijzonders eigenlijk. O ja, vorige week twee keer een misselijkheids golfje van 10 seconde. Dat sloeg al helemaal nergens op. Kwam op en was meteen weer weg. Maar de afgelopen paar dagen heb ik niks bijzonders meer gevoelt. En jij?
tja ik heb in die 15 maanden weleens een cyclus gehad van34 dagen maar ben toch vrij regelmatig de laatste tijd. ik zit nu dus al 16 dagen na mijn ei zonder bruin verlies.. begint meestal rond dag 12.. soms eerder tot ik echt ongesteld word. morgen misschien testen? ik durf niet maar mannetje wil dat graag.
[/quote] Ja inderdaad al een aantal dagen niet meer hier gewest. Geen tijd... Ik heb eerst een aantal testen van deze site gebruikt en afgelopen zaterdag dus CB, maar goed geen verschil dus. Ik heb eigenlijk weinig tekenen van zwangerschap. Heb een aantal keer van dat heldere slijm gehad en had vorige week hele rare zachte borsten, maar verder niks bijzonders eigenlijk. O ja, vorige week twee keer een misselijkheids golfje van 10 seconde. Dat sloeg al helemaal nergens op. Kwam op en was meteen weer weg. Maar de afgelopen paar dagen heb ik niks bijzonders meer gevoelt. En jij?[/quote] hmmm ik toch wel wat tekenen bloedverlies na de sex rare drukkende pijn aan de rechterkant en verder nog wel wat tekenen maarja ben bang dat ik me dat allemaal aan het inbeelden ben @ natasja jeetje meid voor jou hoop ik echt dat deze test positief is ik duim voor je
hey meiden. ik ben ook nog steeds in oktober vanmorgen getest en ... negatief.. ben zo beroerd als een zieke kat en heb knallende kop pijn maaar geen spoor van ... maar weer afwachten pfffff. liefs wiesje nataja ik hoop het echt voor je zal duimen
Natasja, wat spannend! Blauwe duimen hier en meer overtijd. Ik zend jullie allemaal geluksterretjes Of liever geluksplusjes xxx Sophie
Chips! Heb nu pas tijd gehad om terug te lezen. Kim, Koekie en Twinny super! Gefeliciteerd meiden! Euh Kim als je dit nog leest wat was dat met die ontstoken ogen van jou? Dat heb ik ook al twee weken....
ja ik heb al eens getest.. afgelopen vrijdag.. Als er deze week niets gebeurd ga ik van het weekend weer testen. En jij dan fransje?
oeoeoeoeoeoe het blijft spannend hier. Morgen is het alweer 1 november, maar ik blijf het hier volgen hoor. En mijn duimen draaien nog steeds voor jullie. Natasja; Ik zou morgen nog maar eens testen. Luister naar je ventje. Is een goed teken dat je nog geen bruinverlies hebt. Succes! Hou je ons op de hoogte? Liefs Neia
Hier precies hetzelfde.....morgen ook mijn zeventiende dag na ei....maar had gisteren een nega-test, dus ben bang dat de morgen komen? weet iemand welke test het gevoeligst is mocht ik morgen toch de nog niet op bezoek krijgen? ik zal voor je duimen natasja x pat
Goede morgen allemaal voor de gene door naar nov succes! alle zwangere van harte gefeliciteerd voor alle wachtende ik wacht mee spannend/ hier was zondag mijn NOD maar tot op heden niks had zaterdag een test met echt een super licht streepje, maar ja was rond 10 min.... dus niet echt betrouwbaar meer. dus afwachten.. groetjes
goedemorgen damessss Hier ook nog steeds niks su6 diegenen die naar nov gaan wie weet ga ik mee en anders ga ik door naar zwanger en iedereen die positief heeft getest gefeliciteerd liefs kaley
pfff ik wacht ook nog steeds... Maar zonet had ik een druppel (nog wel roze/bruin) bloed, dus het zal wel einde verhaal zijn voor deze maand... verdrietig... tot in november voor alle dames die over zijn! Maris
Puksem en Kaley, wanneer gaan jullie opnieuw testen? Ik duim voor jullie. Maris, hopelijk blijft het bij die ene druppel. Succes meid. Liefs Moons
Maris; Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik zal ze voor je wegblazen! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf. Hopelijk helpt het. Pat, Puksem en Kaley; het wordt spannend. Gewoon nog een testje er tegenaan gooien joh! Pat; ik heb de Matcare testen van de site, is gevoelig bij 25 hcg. Volgens mij zijn dit soort testen het beste. Ook bijvoorbeeld die van de kruidvat is erg gevoelig. Succes! Liefs Neia
ha meiden Zag nog een aantal mensen die het heel spannend hebben...... NAtas ik blijf voor je duimen meid En ook de andere bijna testers, heel veel succes....... Ik ga denk ik maar ff in november verder lezen, want de nieuwe maand is vandaag officieel begonnen! Twinny