balen meid ..... maar zolang het nog niet doorzet is er hoop! Vandaag maar eens een andere test gedaan Clear blue daar kwam duidelijk in beeld dat ik niet zwanger ben dus komop wil nu gewoon de nieuwe maand in met volop nieuwe kansen
zucht....ik hoop niet dat ik een cyclus heb van over de 50 dagen...das balen...ik hoop eerder dat ik een te laag hcg heb....of juist niet meiden?
daar ben ik weer... helaas ben ik echt afgevallen voor zwanger worden in oktober... op naar november! succes voor iedereen die nog een kans heeft! En bedankt voor het meehelpen bij mijn poging op de duivels weg te jagen! Maris
Ik zit ook nog lekker in oktober! Nog geen ongie te bekennen, maar testen wil ik pas op het moment dat ik evenlang overtijd ben als de vorige keer. Dus ik blijf hier nog even lekker zitten met iedereen die deze keer een lange cyclus heeft.
Hallo allemaal! Het is al weer november en ik blijf weer eens hangen... Misschien moeten we maar een appart topic maken voor de mensen die niet weten wanneer hun NOD is. Jammer dat er geen zwangere zijn vandaag....maar er kunnen nog wel een paar oktober baby's bij hoor meiden! Gister bij de Gyn. geweest en dat was best een teleurstelling. Over 3 maanden mag ik met de medicijnen starten en moet ik 10 kg zijn afgevallen, maar dat gaat me lukken hoor! Zucht.... nog 3 maanden wachten dus.....
He meiden , ik heb zojuist ook wat roze-verlies ondekt... Ben bang dat mn ongie eraan komt.... Hoe staat het ervoor met Natasja? Heb je getest of ga je testen? Duim voor je !
nou meiden.... ik ga gelijk door naar dec denk ik. als ik een cyclus aanhou van 45 dagen. ik wacht het gewoon maar af. was maandag begonnen met de monnikspeper en ben vandaag na 74 dagen ongi geworden. succes meiden verder nog ik kijk natuurlijk in november wel nog mee xxx
ow sorry, had het hier nog niet verteld.. ronde 16 here we come.. ben niet zwanger..en zit nu ongi te worden.. balen he?
jammer natascha had het zo voor je gehoopt. voor de rest ook hoor die veder gaan naar de volgende ronde. liefs chantal.
Oh wat klote voor jullie meiden! Ik had het zo voor jullie gehoopt; Natas en Tanja. Maar in November wordt het al erg gezellig hoor! Dikke knuffel voor jullie allebei! X Neia
meiden dat hadden we niet afgesproken maar jullie zijn welkom in november maar in december niet meer dus weet wat jullie te doen staat he bloemie dat is helemaal zwaar kl... waarom 10 kilo afvallen. ik hoor zo'n rare dingen. de een mag 120 wegen en da ander moet op gewicht zijn ligt maar aan het ziekenhuis denk ik. maar alvast veel sterkte groetjes en een dikke knuf las
Hallo morgaantje, Het was een stekende pijn, niet te doen, bij elke stap ik zetten, lag alles daar deed pijn. We hebben terug een testje gedaan gisteren en weet het niet wat ik er van moet denken, heb 16 dagen geleden negatief bloedtest gehad en nu had ik een heeeeeeeeel fijn blauw lijntje, we dachten dit kan echt niet. Maar ventje zei ook amaai je ziet het bijna niet maar is verkleurd, ik voel me niet zwanger alleszins. We gaan ervan uit dat de ongi toch gaat aankomen wanneer weten we niet. We wachten nog 14 dagen en dan gaan we nog eens bloed laten nemen. Grts
zo zico jouw verhaal krijgt nog een staartje. nog 14 dagen.ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. Want nu lijkt 14 dagen wel 14 jaar denk ik? Ik wil je hierbij veel sterkte en succes wensen. En een dikke knuf. groetjes las
Hè, bah Bloemie, dat is geen leuk nieuws... Nu moet je nog 3 maanden wachten... Pff en 10 kilo afvallen, kl*te zeg. Ik hoop echt voor je dat je niet meer die 3 maanden moet wachten, maar dat het eerder raak is. Dat mag nu wel eens na zó lang wachten! Nou hééél veel sterkte meis, en je kunt het hoor! Ik zal je steunen! ps, in de nod-nov was er al de eerste zwangere!
Alex, Nora en hairdresser, sjonge jonge wat een rot-cyclus hebben jullie! Ik hoop dat er serieus snel wat verbetering in komt, hier heb je helemaal niks aan! Sterkte hoor Natasja, Tanja en Maris ook jullie veel sterkte, balen dat ze er weer zijn. Kom gezellig naar november het beloofd een vruchtbare maand te worden!!!