theanx vissie. ik heb goede hoop hoor. ben in juni gestopt en het moet toch wel een keertje een goede cyclus gaan worden. ik ben dat afwachten iedergeval weer vorbij. nu maar hopen dat ie wat sneller kot. als je op dag 74 zit heb je het idee dat ze nooit meer komen en nu... ja betekent het toch wel dat ik een ei sprong heb gehad...... ach ja ... xxxx
goedemorgen gisteren duivels op bezoek i ga dus door naar nov jammer maar helaas mn temp was nog steeds 36'9 en symptonen zijn er oo nog steeds lichaam kan rare dingen doen met je als je graag zwanger wilt worden volgende ronde meer geluk liefs kaley
goede morgen Hier nog steeds niks, niet ongesteld, zaterdag ga ik weer een testje wagen, spannend hihihi afwachten pffffffff
hallo meiden Degene die ongi zijn geworden: sjips hoor, maar heel veel succes in de volgende ronde... Hairdresser: ppffff, maar nu wel wat meer zekerheid lijkt me......... Zicco: o nog meer onduidelijkheid, jammer meid dat het allemaal zo gecompliceerd moet gaan, ga duimen voor je dat het binnenkort gewoon lekker duidelijk is ALle andere die nog wachten, heel veel succes.... Twinny
heb net bloed laten prikken, indien het binnen is dan weet ik de uitslag vanavond na 18.00u , heb ook gevraagd of ze in het bloed eens kunnen nagaan hoever ik in m'n cyclus ben indien het toch negatief is. Dat konden ze zien zeiden ze, dus effe afwachten.
jammer meid! maar ik keek net ff in je album en ik zag toch wel een positieve test staan.... heb ik wat gemist?
Zo ik ben ook weer boven water en ben effe aan het teruglezen Maareh... Kim, wat heb jij een prachtige banner onder je naam staan, van harte gefeliciteerd meid! Wat voelt dat heerlijk he? Duurt nog wel even tot het echt helemaal tot je doordringt... Geniet ervan! x Nienke
spannend meid ik ben hard mijn duimen voor je aan het draaien hoop dat hij een leuke uitslag voor je heeft x morgaantje
Ik heb vandaag toch maar een test gedaan. Mijn liefje is jarig en als die dan positief was geweest was het wel een leuk cadeautje geweest. Jullie lezen het goed, helaas negatief, maar dat had ik ook wel verwacht. Voel me helemaal niet zwanger. Nog geen ongie te bekenne, dus misschien hele late eisprong en nog te vroeg getest. Aan het klussen zal het niet liggen deze maand.
Hoi allemaal. De duivels zijn doorgebroken in alle hevigheid. gisteren nog naar de gyno gebeld (toen besluit kwam ivm crohn en stoma en zwanger worden, mocht ik gelijk naar gyno voor info) en nu gisteren maar weer gebeld, om te vragen wat ik kan doen om de cyclus een beetje regelmatiger te krijgen. Ik kan gelukkig al 10 nov terecht. en ja hor, gisteren had ik al zon stom idee van dan bel ik vandaag de gyno wordt ik morgen ongesteld.... en ja hor. vanmiddag licht bruin verlies en vanavond vreselijke krampen en zijn die rotte er weer. pff door naar ronde 7. Ik ga morgen zoieso wel starten met tempraturen. wie weet worden we wat wijzer uit de rare cyclussen. t was toch wel weer even snikken was 5 dagen overtijd of cyclus van 39 dagen. dus vanaf nu gerekend zal ik november wel weer over slaan.... groeten puksem wachters succes!
Nou ik zit hier nog steeds in Oktober te wachten op mijn ongi! Is iedereen al ongesteld geworden of zijn jullie zo pessimistisch dat jullie toch maar naar November zijn vertrokken? Ik blijf hier gewoon zitten, al is het in mijn eentje tot in officieel naar November mag, of door mag naar het zwangerforum [-(
Hoi, Alex! Je bent niet alleen hoor! Ik ben er ook nog, alleen kan het bij mij nog heel lang duren! Ik heb besloten om niet door te gaan naar december, want ik weet het toch niet. Ik hou jou wel gezelschap tot je naar het "zwanger" gedeelte vertrekt! Heb je al getest? ( sorry ff niet meer zo gevlogd )
Balen zico, volgende ronde beter. Bloemie, gezellig met z'n tweetjes hier! Heb drie dagen geleden getest, maar was negatief. Weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong was dus heb ook geen idee of dat iets betekend. Had de 25ste van oktober een dikke prop cervixslijm en meteen geklust. Als ik die dag mijn eisprong heb gehad zou a.s. woensdag mijn NOD zijn dus het is even spannend. Heb nu testen via het internet besteld (bij drogist is een beetje duur) dus zodra die binnen zijn zal ergens a.s. week zijn ga ik weer testen.