@zicco: Balen Meis, heel veel geluk in de volgende ronde! @Alex: Dat is zeker spannend zeg! Dus je gaat woensdag weer testen? Die van de site zijn zeker lekker voordelig! En ze versturen ze ook super snel! Ik had laatst bij de apotheek gekocht en het zijn precies de zelfde, maar dan 3 x zo duur! Ik test niet meer......ik wacht wel tot ik verschijnselen ga krijgen.
@Bloemie dat ik niet meer zou testen zei ik ook tegen mezelf. Vorige ronde twee tests gedaan en toch niet zwanger. Nu toch wel weer erg nieuwsgierig, dus ben ik weer bezweken... Ik ga inderdaad woensdag weer testen. Als ik zo naar jou cyclus kijk is het inderdaad niet de moeite om steeds te blijven testen, want je kan er echt geen pijl op trekken. Heb je al dat monnikspeer (of zoiets) geprobeerd, lees hier op het forum dat het helpt. Heb er zelf geen ervaring mee.
hoi alex en bloemie, Ik ben er ook nog om jullie gezeldschap te houden Ben ook nog steeds niet ongie.... dikke x
Vandaag kwamen mijn tests met de post. Kon natuurlijk niet wachten en heb meteen getest. Helaas negatief! Hartstikke negatief! Zelfs met veel verbeelding kon ik er geen tweede streepje van maken. Het lijkt me nu wel onwaarschijnlijk dat ik toch zwanger ben, dus het is nu maar wachten op mijn ongi. Desondanks blijf ik in Oktober zitten tot ik ongesteld ben geworden, al zit ik hier alleen of samen met een paar anderen die een onmogelijke cyclus hebben! Dat moest ik even kwijt.
Ooo..balen Alex! Daar is dus geen touw aan vast te knopen! Is dit jou 2e ronde na de pil? Waarschijnlijk is het dan nog het ontpillen. Ik hoop dat je snel weer verder kan gaan, ondertussen natuurlijk gewoon door blijven klussen. Je weet maar nooit!
Is inderdaad pas tweede ronde na pil, dus zal ook nog wel ontpillen zijn, maar ik ben nou niet echt de geduldigste persoon op aarde. Ik dacht alleen omdat mijn vorige cyclus 39 dagen was het misschien daarbij zou blijven of in ieder geval rond die tijd zou gaan zitten. Dat klussen komt wel goed, want ja je weet maar nooit. Verder had ik tussendoor wel écht vruchtbaar slijm dus in dat opzicht snap ik er niets van. Als dat niets was geworden had ik namelijk ongesteld moeten worden. Zul je zien dat het er vandaag of morgen aankomt
hey hey zie dat er nog dames zijn bloemie hoe is het met jou Alex je begint net wens jullie heel veel succes hoop dat het ontpillen niet te lang duurt voorje gr maria
hoi alex. zoals je onder aan mijn banner ziet... 45-40-74.... ook niet echt gewoon. ik denk dat je nog best wel lang kan gaan ontpillen. ik had mijn eerste echt ongi na 45 dagen..toen dacht ik hm valt mee... toen de volgende dacht ik na 40 dagen he dat gaat de goede kant op en toen die keer daarop na 74 dagen dacht ik echt he misschien ben ik wel zwanger en had een vage zwangerschaps test(zal dan toch wel opdroging zijn geweest kijk maar in mijn album) maar toch niet. het was al weer34 dagen langer dan die van 40. ben nu met eenhoornwortel begonnen en monnikspeper. baat het niet schaad het niet toch. ik hoop voot jou dat je snel duidelijk hebt. (mijn god wat een verhaal kan wel een boek gaan schrijven)
die laatste tittel vind ik gesweldig, hahahhaa daar kan ik ook mee schrijven, wordt een drama boek dan
Hoi allemaal, Is weer lang geleden, maar wilde toch even de stand van zaken hier komen bekijken. Begrijp dat hier nog steeds mensen vasthangen. Morgaantje, Zico en Alex hoe gaat het bij jullie? Ben erg benieuwd! Ben vandaag 21 dagen overtijd! Belachelijk natuurlijk. Heb vorige week voor het laatst getest. Ga het vandaag nog maar 1 keer proberen. Geloof er echt niet meer in trouwens, maar moet vanavond naar een feestje en wil wel even zeker weten dat wat drankje niet toch toevallig op het bolletje van mijn kindje terecht komen. Zou lullig zijn, dus als hubbie thuis komt ga ik het nog maar eens proberen. Voel me opzich niet zwanger, maar heb wel rare humeurschommelingen en vergeet al twee weken van alles, maar ja.... op alle slaken zout, he.
Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Geloof er eigenlijk ook niet in dat ik zwanger ben, maar heb het idee dat ik een onwijs lange cyclus heb. Probeer eigenlijk de volgende test zo lang mogelijk uit te stellen, want hij zal toch wel negatief zijn.
Nou franje ben ook nog steeds aan het wachten Heb eigenlijk al heel lang geen test gedaan want denk dat het toch ontpillen is. Van de week een keer behoorlijke steken gehad dus mss heb ik mijn ei wel gevoeld Ben dus nog maar druk aan het klussen hihihi succes allemaal dikk x
he franske, hier ben ik Ben net thuis van het werken en ben dus al aan een nieuwe cyclus begonnen, jaja eindelijk he. Ben ondertussen ook de temp aan eht bijhouden om m'n eisprongetje te vinden. Hopelijk is het binnenkort bij u positief nieuws he, we blijven duimen zolang de er niet zijn is er hoop he
Hey dames, Heel veel succes verder met wachten! Ik ga jullie verlaten, gister zijn de gekomen. Ik wacht nu ff met de NOD-topics. Ik weet het toch nooit! Maar ik blijf jullie wel volgen hoor!
Nou mijn test was weer hartstikke negatief. Nu is het zeker, het is ontpillen. Nu maar afwachten tot die een keer doorbreken. @ Zico Balen meid. Volgende keer meer geluk! @Bloemie Heb net je rijtje eens bekeken, maar daar valt inderdaad weinig van te maken. Snap dat je even genoeg hebt van NOD lijstjes. Hou je ons wel een beetje op de hoogte? @ Morgaantje en Alex Begrijp dat we alledrie in de tweede ronde na de pil zitten. Vreselijk aan het ontpillen dus. Ben wel blij dat ik hier niet alleen in ben!
@bloemie succes in de nieuwe ronde @franje we zitten idd nog in het zelfde schuitje ga nu wel proberen op deze site wat testen te bestellen (lukt nu helaas nog niet ) je weet maar nooit mss krijgen we toch nog wel een keer een eitje..... We houden elkaar wel op de hoogte succes meid hoop dat je snel een positieve test hebt! Alle andere meiden uiteraard ook