NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    he he :evil: :evil: zijn er eindelijk na 55 dagen! ben echt opgelucht!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we gaan voor een nieuwe start he meid en volgende maand samen zwanger

3. Niet meer actief

Hé Morgaantje dat is toch goed nieuws .. als je niet zwanger bent dan wil je gewoon ongesteld worden ... dan kun je weer verder ...

4. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @zico we gaan er voor meid en volgende maand lijkt me een heel leuk kado voor het nieuwe jaar :)

@Tinky is zeker een hele opluchting....nieuwe ronde nieuwe kansen

5. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Morgaantje ziet er naar uit dat wij elkaar echt na doen. Mijn :evil: :evil: zijn gisteren bij 56 dagen eindelijk gekomen! Voor mij geld hetzelfde echt opluchting. Nu kunnen we eindelijk weer verder. Wel jammer dat er nu geen pijl op te trekken valt...

Wel blij dat het bij jouw precies hetzelfde is, dat betekend voor mij dat het toch wel normaal is.
    Op naar 12 januari :confused:

Liefs Fransje

6. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    @ Morgaantje
    Zie je trouwens nog in december op de NOD lijst staan. Wat heb jij nu aangehouden als cyclus dan? Want als ik de regel: langste cyclus van afgelopen halfjaar aan houdt (56 dus grrrr) schiet ik dus door naar 12 januari.

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Ik vind het idd ook een prettige gedachten dat we allebei in hetzelfde schuitje zitten...

Enne over de NOD tsja ik heb maar een beetje gemiddeld zodat ik met mjin Nod ergens achterin dec zit. Ik weet dat ik eigenlijk langste cyclus moet aanhouden maarja ik hoop toch wel dat het deze maand wel wat korter zal zijn. Cyclusbanner ging volgens mij ook maar tot 38 dagen dus dat heb ik daar maar aangehouden.

HOu jij wel 56 aan?

dikke x

8. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Nog een paar nachtjes slapen fransje en dan zijn we jarig.... zou wel een heel mooi kado zijn als het nog dit jaar raak zou zijn ;)

9. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Tja hou toch maar 56 dagen aan, maar hoop (en ga er een beetje van uit) dat mijn cyclus nu korter zal zijn. Heb inmiddels van meer mensen gehoord dat ze hetzelfde hadden. Eerst een redelijk normale cyclus dan en heeeeeeeeeeeeel lange cyclus en dan meestal een ongeveer vast patroon. Na de pil gaan je hormonen even schommelen en dan stabiliseerd het weer. Ga heel hard duimen dat dat voor ons beiden geldt!

Heb ook besloten mijn oude ei dag aan te houden en de anderhalve week erna zoveel mogelijk te klussen :)

Maarre kom je me geen gezelschap houden in januari? Daar hebben we volgens mij voorlopig wel zowat het rijk alleen!

Dikke kus

10. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Hoop echt dat we bij ons volgende verjaardag toch minimaal een dikke buik hebben!

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hoop ik ook, ben jarig in juni dus heb nog effe tijd he

12. Fransje77

Fransje77 Lid

25 jul 2006
    84
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zie dat ik voor je moet duimen vandaag Zico! Zet ´m op ;) ;)

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Bij mij werkt deze link ook al niet!
    Wat doe ik fout?

Zoek iemand die wil pendelen!
    Wil er iemand pendelen voor mij?
    Stuur me dan aub een pb.

groetjes Marjo

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes, ik denk dat de dames effe gestopt zijn , dat moet je respecteren, ze zijn zelf bezig voor een kleintje en hebben er een klein beetje moeilijk mee en hebben gevraagd om voor hun beslissing respect te hebben.
    je kan gewoon ook eens pendelen ingeven bij google en zo ga je ook mensen vinden die pendelen, geef onze pendeldames effe de tijd om zelf te bevallen of zwanger te geraken, het is volgens mij niet gemakkelijk steeds zwangeren te zien paseren en zijn er zo ook heel veel mee bezig, ze moeten het even op een lager pitje zetten en even naar hun eigen zelf kijken.
    Sorry, hopelijk snap je nu waarom de link niet werkt

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Enne weet je al meer?
    Succes met testen zondag 29 november!
    Kan pas donderdag 30 november laten testen, dus..... :(