herken dat helemaal. misselijk gevoelige borsten en dat al een week voor mijn nod. baal daar als een stekker van. groetjes las
*BURPS* Jaaaaaa, sorrie hoor. Zit tot m'n nek toe vol uker: Net weer even een shotje gehad Ow ow ow wat ranzig ben ik weer Excueeze me Ennieweej....weet niet of mijn ei nu al is geweest oftie nog onderweg is maar hoe het ook zij....die gaat het druk krijgen/hebben. Ik duik nu weer ff onder
Nou......Ik denk gewoon heel hard dat je zwanger bent. Gedachtenkracht heh Ben trouwens al mijn geld kwijt aan vorige maand. Iemand die mij wil sponsoren? anyone?????
@duveldraakje22. Echt zwanger... kan me soms bijna niet voorstellen dat die test dat aangeeft. En we zijn nog helemaal niet zo lang met het echie bezig. Lijkt me fantastisch. een paar van ons gaan deze maand de gelukkigen zijn!
Hoi Gerrina, jij en je hubbie zijn helemaal goed bezig zeg ... jouw ei heeft veel te doen deze ronde .. hoop echt voor jullie dat het nu snel raak is !! Ik ga duimen voor jullie ... -X-
Jaaa dat w88 is killing. Ik zit nu pas op mijn vijfde dag en ben heel relaxed ... maar vorige maand (onze eerste maand en nog niet zo serieus) werd ik na 26 dagen toch wel zenuwachtig enzo ... hoop dat dat deze maand wat beter gaat. We gaan verhuizen dus ik heb wel wat afleiding ... Sterkte met w88 ... gewoon lekker forummen ... -X-
Ik zit ook pas op dag 5...... en jeetje vind het hier echt heeeeeel langzaam gaan!! en dan heb ik ook nog eens een lange cyclus. Maar ben inderdaad ook heel relaxed! Dat doet ook weer goed na z'on stressie week!!! Liefs Pearly
Nou, tegen de tijd dat je Nod erg dichtbij is dan wordt denk ik bijna iedereen zenuwachtig. Hoe druk je het ook hebt met andere dingen Maar jij mag eerst nog lekker gaan klussen. Helemáál geen vervelende bezigheid
OEH!!! Ik voel me nu toch opeens enorme steken. Denk dat dit dan toch mijn ei is die net gesprongen is :bounce: Ikke blij.
Dat gevoel ken ik nog niet dat wachten maar ehh als ik mag geloven is dat dus best zenuwslopend..... Volgens mij heb ik of mijn ei gehad of hij komt zeer binnenkort, namelijk auwa buik. Maar we hebben flink geklust afgelopen dagen Vandaag maar ff chillen hihi.. Volgens mij hebben veel mensen rond dezelfde tijd hun NOD...Spannend!! Groetjes Diaantje78
@ Pearly, hoe lang is jouw cyclus ?? Die van mij 32 dagen ... pffff lang hè .... het is allemaal wel spannend hoor ... @ Gerrina, mooi dat je ei gesprongen. Ben heel nieuwsgierig of jullie expiriment gaat werken ... duim,duim,duim ... -X-
Zo meiden ik heb er al 10 uur opzitten van de 58 nog 48 te gaan Gelukkig heb ik mijn eisprong over 8 dagen want loop mijn ventje een hele week mis. Gerina spannend voor je meis meiden veel klusplezier en zal snel alles bijlezen
Zeg lieve Noesje.... Wordt het niet eens tijd dat jij weer es met vakantie gaat?! Jeetje...ze moeten die baas van je onder z'n kont schoppen!! Gelukkig heeft je ventje volgende week weer een andere dienst. Mooi op tijd voor je ei toch
nou ik heb als het goed is over 2 weken even minder druk, hoef maar 2 dagen te werken in een week. Mijn eerst volgende vakantie is pas in maart lekker op wintersport in duitsland center parcs, dus mocht ik in die tijd zwanger zijn kan ik lekker zwemmen en in het huisje zitten haha. Maar ja niks aan te doen. Ja nog 8 daagies en dan mijn eitje.
Hoi, Alles goed hier met iedereen??? Ik geloof het wel hè? Hier niet zoveel nieuws.....mijn eerste week is weeral voorbij gevlogen, dat is lekker!!! Laat dat eitje maar komen!!! Deze week en volgende week gaan we er weer extra tegenaan! Iedereen veel plezier!
@xxTinkyxx Mijn cyclus is 34 dagen!! Pfff echt mega lang!! Maar ja geduld siert de mens!! Succes met klussen allemaal!! Liefs Pearly