@Gerrina, denk dat het je deze maand gaat lukken meisje!! Heb er een goed gevoel over. Dit moet toch een vruchtbare maand worden voor ons allemaal! Volgende week heb ik mijn ei en dan gaan we er weer voor!!!
Pas als je ei is gesprongen mag je bij ons op de wachtbank komen zitten, Las @ Smeetje Ik hoop het. Wij hebben iig ons best gedaan Jij goed klussen voor je ei heh
Hahahaha we zijn even in t bos gaan wandelen, maar kom nu weer braaf naast jullie zitten hoor. Over een week gaan we helemaal los Verder sluit ik me bij Gerrina (berichtje hierboven) aan
Hahahahahahaha ja echt, nog wel bij paleis Soestdijk. Ik dacht, dan maken we nog even een prins of prinsesje. Maar ja eh Willem Alex. woont daar niet meer heh. Kans verkeken Alhoewel, t was wel donker Heh get denk dat ik nu over mn nek ga. Ehhhhh symptoom? neeeeeeh Willem Alexander
ow prinsie Alex =P~ hahaha...kan je wel veel allimentatie vragen We hebben het van de zomer ook es in de buitenlucht gedaan. Ik verrekte daarna van de jeuk. Klote muggen Me hele bibs zat onder de beten Nog een week plezier van gehad
Wij hebben het trouwens een keer op het strand gedaan....is ook niet alles hoor....al dat zand! Schuurt zo lekker! 8)
hahahahaha....ja dat zegt mijn man ook altijd 8) Maar de volgende keer toch maar een minder bosrijke omgeving zoeken Nog ideeën?
Je kunt ook gewoon even een kleed meenemen en op de grond leggen??? Geen last van mieren in ieder geval!!! Wij houden het lekker degelijk gewoon bij ons eigen huis (sinds we er een hebben). Daarvoor waren we wat beter in het bedenken van spannende plekjes!!
ehhhh :scratch: in bad op een zonnig dakterras met uitzicht op zee op de hei in de duinen in toilet vliegtuig in jacuzzi in zee/meer op mos in een boom in een hangmat in/op cruiseschip in paskamer in koffer op kleedje voor openhaard op de bank onder de douche in bioscoop eehhhh anyone?
Nou nou Sophie Of jij hebt het in het verleden heel druk gehad of jij hebt veel fantasie. Ik gok op het eerste....jij vunzige exibitionist Hmmmm...... :-k Een paar zijn wel het proberen waard
In de tuin terwijl het donker is bij alleen maar het licht van 1 enkele lantaarnpaal Groetjes, Astrid