Dat klinkt lekker romantisch, Astrid Klein vuurkorfje d'rbij....wijntje d'rbij.... Zeg dames, ik ga van die pc af en mijn mannetje es verblijden met een beetje aandacht. Lees jullie morgen allemaal weer Slaap lekker voor straks. Liefs, Gerrina
vunzige exhibitioniiii iiiist..........nog even en ik roep de moderator erbij Ik heb t heel druk gehad met verhalen van anderen hahahahaha enne doe hier nu weer wat leuke ideeën op. Die lantaarnpaal van Astrid lijkt me ook interessant. En dan een soort paaldansact om de lantaarnpaal sh*t, heb geen tuin fiets en auto klinken ook wel heel lekker Heb zondag nog mensen op een parkeerplaats 'tekeer zien gaan' haha
Slaap lekker romanticus Gerrina xx Sophie Ik ga ook stoppen. Nog even een plek uitproberen t bed haha dikke kus allemaal Sophie
Nou mijn ei heeft de sprong in het diepe ook gewaagd vanavond dus ik ga weer op het wachtbankje zitten. Groetjes, Astrid
We moeten tegenwoordig wel uitkijken met dat google-earth! Veel plezier Sophie! Mijn bedje is toch ook wel lekker hoor!
Even speciaal een berichtje voor Marloes: meis als je een posi test had, was je gewoon zwanger hoor! Ook al was het kort, je had hcg in je bloed. Enneh, na een mk ben je vruchtbaarder dan ooit he? Dus wie weet, wordt dit weer een goeie maand voor je. En ben je nou nog bij de HA of VK geweest vanwege die korte bloeding? Of heeft het toch nog doorgezet daarna? En het wordt ook alweer gezellig op het afw8 bankje zie ik? Wij zitten nog in de actie fase, leuk, leuk! Meiden, allemaal sterkte met wachten, sexen en/of testen! xx Nienke
hi nienke, ja dat voordeel had ik ook al in gedachte...hihi Nee ben niet meer langs de huisarts geweest, het is echt wel doorgezet en meer dan ooit... ben nu nog steeds een beetje ongesteld en normaal toch echt maar een dag of 3... nu dan maar weer goed ons best doen... en dames ik vind het bed toch het lekkerste liggen hoor.... moet wel een beetje comfortabel blijven he...
eindelijk zijn mijn gekomen. ben nu officieel in mijn 2e ronde. was twee weken overtijd. heel netjes want dit is mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. ben ook nog nooit zo blij geweest toen ik een volle tampon had !! mijn NOD is nu 29 oktober!!
goed morge,.......... tjonge wat een leesvoer op deze morgen.............hahahhaha enne in de tuin??..................liefde is blind, maar de buurtjes niet he Nou heb al een paar dagen niet veel gedropt hier, was veel bezig met me slaap gebrek en mijn temp kaartje die "van slag was" .... Nu is alles weer rustig............2 goeie ovu test gehad en gisteren was ie weer streep loos, dus mijn piek is duidelijk geweest...........dus me ei ook.... Nu is het w88 weer daar........ Allen doe ik niet mee met gerrina en der groepje.............want ik laat me deze maand niet gek maken. ben er heel cool onder, nergens last van, denk er helemaal niet aan, voel niks............... 8-[ okeeeeeeeeeeeeeeeeeee misschien een beetje en netuurlijk voor de nieuwe NOD-ers..................welkommmmmmmm en veel plezier
Nou inderdaad even een paar uurtjes niet geweest hier en er is weer voldoende leesvoer! Lees allemaal spannende plekjes... zo op de vroege ochtend. Eergister een lichte positieve ovu test gehad, en gister een over duidelijke positieve ovutest en vandaag weer bijna wit.... Dus m'n eitje is geweest dan toch? Op de gebruiksaanwijzing staat: bij een positieve test komt je eisprong binnen 24 tot 36 uur. Dus als hij gister positief was kan hij vandaag nog komen? Toch? Nou laat maar komen nog hoor, dan heeft ze genoeg te doen vandaag!!! Ik ga ook weer wat doen, want ook ik heb weer genoeg te doen vandaag! Liefs
Astrid, welkom op het wachtbankje. En ik raad je aan niet naast Gerrina te zitten want dat is zo'n klier Hahaha Bloemie, ben je lekker aan het oefenen. Oeps ja big brother is watching you. Als je onder een struik ligt, scheelt dat?? :scratch: Nienke, geniet ze Las, waarom gil je om mij, je moet om je man gillen. Klussen!!!! Ik kan je niet zwanger maken hoor. Hooguit wat positieve straling je kant op. :sunny: Welkom Pluys! Remember, Divanaatje kgeloof er niets van Rena, klus ze! ik heb geen ervaring met ovutesten.... Gerrinaaaaaaaa, ben je al wakker??? Een zonnige dag vandaag voor allemaal hier! xxx Sophie
Een hele goed mogguh meiden!!! sow heej, ben ff tijdje weg geweest en tis hier helemaal volgebabbelt haha leuk! Moet alles nog ff gaan bijlezen... Hoop dat alles goed gaat met iedereen, er zitten er alweer een heleboel op de wachtbank zo te zien..pff spannend weer he! Voor iedereen die er ook weer bij is gekomen heel veel suc6 deze ronde!! Gerrina@@ Jou in het speciaal wens ik ook veel geluk deze ronde, heb het een en ander gelezen en heb echt bewondering voor je!! Liefs Petra
Mogguh Sophie, dank je..het gaat wel hoor, de ene dag wat beter dan de andere, maja dat zal nog wel een tijdje zo blijven denk ik...daarom ben ik ook ff niet geweest, had even wat slechtere dagen... maar wel flink geklust hihi en flink gedroomd over 2 mooie posi testen dus ik ga met goede zin de wachtbank op hihi! Dus nu kom ik weer gezellig met jullie op de bank zittuh!! Haha was net al een en ander aant bijlezen...mmmz leuk hoor al die verhalen, ik heb ook nog wel een leuke.. tis alweer heel lang geleden uit mijn wilde tijd, maar boven op een parkeergarage vol met camera's savonds in het donker met uitzicht over het uitgaansleven in de stad...hihi lang geleden maar nog steeds vers in mijn geheugen Liefs Petra
Hey Remeber, Ja ik kom er weer gezelly bij sorrie dat ik af en toe ff weg ben, heb het nog wat moeilijk zo nu en dan! maar hou jullie wel in de gaten hoor Liefs Petra
Lieve Petra, Veel sterkte en liefs xxx Ik dacht al dat t even minder ging, want miste je hier al. Een hele dikke knuffel voor je. En ook als je hier even niet bent, denken we aan je. xxx Twee mooie pos. testen: wauw, dat klinkt veelbelovend!!! Enne, Gerrina kan jou beter een vunzige exhibitionist noemen
sophie doe niets anders. maar ik dacht zoveel plekjes uitgeprobeerd en dan nog niet zwanger. Maar blijf toch wel voor je duimen!!!!!! groetjes en veel liefs las