NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :)

2. Niet meer actief

Lieve Petra,
    Veel sterkte en liefs xxx Ik dacht al dat t even minder ging, want miste je hier al. Een hele dikke knuffel voor je. En ook als je hier even niet bent, denken we aan je. xxx

Dank je Sophie :) erg lief van je!!! Dikke knuf terug!

Liefs xxx Petra

3. Niet meer actief

Zeg zeg....rustig jij heh of ik kets je van die bank af :tongue: :)

Remember en Divanaatje. Stelletje leugenaars!! :) Jullie komen ook lekker op die bank zitten. Als sophie zo nog ff doorgaat is er weer een plaatsje vrij ;)

@ Pjetje Fijn dat je er weer bent, meis. Ik miste je al

Ik heb trouwens ook een rare droom gehad vannacht.
    Ik liep in de straat van mijn ouders en was dolgelukkig. Ik had nl een paar dagen daarvoor positief getest en was dus heel pril zwanger. Het zonnejte scheen volop en ik liep te dagdromen over positiekleding. Dan denk ik: ik ga nu nog een keer testen. Nu zullen die streepjes vast al veel dikker zijn en kan ik 'm aan mijn moeder geven. Maar dan opeens slaat de angst toe en denk: maar wat nou als ik opeens geen streepjes meer zie. NEE, denk ik, ik test niet meer. Dat durf ik niet. Dan blijf ik maar liever in onwetendheid....
    En toen werd ik wakker.

Was een hele korte droom en toen ik wakker werd voelde ik me een beetje naar :(

Ik denk dat het gewoon komt doordat meiden hier posi testen en dan daarna toch iets niet goed gegaan is. Denk dat dat ook mijn grootste angst is. Nu alweer 2 jaar bezig en mocht het dan eindelijk raak zijn dat het me dan toch weer afgenomen wordt. Bah bah. Rottige gedachten.
    ff wegblazen.

Maar verder voel ik me prima hoor :) ;)

4. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    [quote="Gerrina
    Ik denk dat het gewoon komt doordat meiden hier posi testen en dan daarna toch iets niet goed gegaan is. Denk dat dat ook mijn grootste angst is. Nu alweer 2 jaar bezig en mocht het dan eindelijk raak zijn dat het me dan toch weer afgenomen wordt. Bah bah. Rottige gedachten.
    ff wegblazen.

Maar verder voel ik me prima hoor :) ;)[/quote]

Lieve Gerrina,

Houdt de moed erin hoor!!! Ik help je met wegblazen pfffff...ppppfffffffffff

Liefs Sam

5. Niet meer actief

Thanx Sam
    Was vanmorgen wel even vervelend wakker worden. Spookt de hele dag al in mijn hoofd. Aan de ene kant is het een mooie droom natuurlijk. Want ik ben zwanger....aan de andere kant die vervelende twijfel.

Ik moet gewoon proberen me minder zorgen te maken. Die droom zei ook niet dat ik NIET zwanger zou zijn maar er was alleen maar die twijfel. Ik denk dat we dat allemaal wel es hebben ;)

6. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Hey Gerrina,

Laat de moed niet zakken he! Ik heb alle vertrouwen in je, het komt GOED!!!!

En zoals Marco Borsato zingt: de meeste dromen zijn bedrog ;)

Succes, met het verdere wachten.

Groetjes

7. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Zo! Jij durft! :) :) :) Lijkt me leuk om later aan je kindje te vertellen: "we hebben jou gemaakt boven op een parkeergarage" :) :) :)

@gerrina: Iri he die dromen?! Ik weet ook altijd mijn dromen nog en die gaan vaak over baby's! Als het zo'n rare droom is, blijf ik ook de hele dag in die sfeer hangen.....niet echt leuk.

8. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    MIjn NOD is 7 oktober! wordt gek van het wachten, maar ja, tot die tijd flink klussen :)

9. las

las Lid

Mar 13, 2006
    65
    0
    0
    barendrecht
    gerinna kop op meid positief blijven denken.

Ik zelf ben ook al meer als een jaar bezich terwijlde de andere drie heel snel gingen.
    Ik heb ook aan mezelf lopen twijfel en iedere maand heb je van die klachten dat je denkt zou het!
    Maar dan blijkt het toch weer niet.
    En mensen die zeggen je moet er niet te veel mee bezig zijn.
    Nou dat lukt niet altijd!!!!

groetjes en een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

las

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gerrina, wie maakt er een plaatsje vrij, jij of ik ;)
    Ach weet je stiekum lijkt t me toch wel heel gezellig naast je te zitten :p

Rottig zo'n droom. Maar ook wel positief!!! Zwanger, jippie!!!
    Angst herken ik wel hoor. Ik heb nu angst dat we niet vruchtbaar zijn en mocht t wel raak zijn, dan heb ik zeker weten angst dat t niet goed gaat.

Voor allemaal een dikke x en schijnt t zonnetje bij jullie ook :sunny:

xxx Sophie

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    ff een dikke kus voor jullie!! Internet doet het dus in ons nieuwe huis, nu hopen dat ik snel een keertje kan bijlezen!

Ik blijf heel hard voor jullie duimen!

Liefs
    Manuela

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyyy Manuela,
    Is de verhuizing goed gegaan? Hoe bevalt t daar :p
    Zijn jullie t nieuwe huis al aan t inwijden :) :)
    Veel succes ;)
    x Sophie

13. Niet meer actief

Niemand. We blijven er samen op zitten. We houden het wel gezellig heh ;)

Heb trouwens de laatste 2 dagen al zo'n ontzettende zin in chocolade. Meestal heb ik dat alleen vlak voor en tijdens mijn NOD. En Melk. Jaaaaaren niet meer gedronken. Gisteren en pak leeg gedronken. Vandaag geen melk in huis en ik snak er naar .........

Wat.......???? :-s

.........ben ik te vroeg?! 8-[...........

Keej, i'll shut up now :-#

:)

14. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Gerrina...begin je nu al? ff wachten nog met gek maken! haha...

Liefs

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :p

Ik ben ineens ontzettend moe, heb een opgezette buik, vanochtend mn koffie laten staan en hele droge ogen, oh ja en emotioneel ;)

Om je voorraad weer ff bij te vullen:

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hoi dames,

weer veel geschreven hoor...

Gerrina vindt je droom toch best positief hoor.. ik duim voor je!!! en dat je dan 2 keer hele goede streepjes op de test gaat zien...

hier zijn eindelijk de duivels zo goed als weg.... pfff moet er niet aan denken om dat elke maand zo te hebben.... 7 dagen ongesteld... haha nu weet ik echt dat ik bof met mijn 3 dagen....

nu weer lekker aan de klus.... leuke plekjes genoeg,las ik hier, haha. Maar inderdaad een dak van een parkeergarage vol camera's haha, maar wat zullen de beveiligers een leuke avond gehad hebben....

klus dames: HAVE FUN....

en voor de wachters: ALLES KOMT GOED.....

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    't is hier wel rustig hoor dames, zo ken ik jullie niet...

of zouden jullie allemaal aan het klussen zijn...

18. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Ik zit al op de wachtbank en tsja aangezien ik niks voel en me kiplekker voel heb ik eigenlijk niks te melden.

Ik wens iedereen alvast een goede nacht want deze meid gaat haar bedje induiken!!

Groetjes, Astrid

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi!!!

Hier ook weinig te melden... We gaan weer fijn aan de klus.

Ik vind het wel heel erg gezellig in het oktober-topic! Ik heb helaas momenteel weinig tijd om mee te kletsen... Maar dat komt nog wel eens. Ik ben wel een trouwe lezer!

Veel plezier en geduld iedereen!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi, lieverd!

Ja de verhuizing is heel goed gegaan! Er waren ook mensen komen helpen die we niet hadden verwacht dus dat was erg fijn! We waren vrij snel klaar en al het klussen is ook redelijk voorspoedig gegaan.

Ik voel me hier heerlijk! Het is een heerlijk huis en ik voel me hier erg goed. Alleen erg jammer dat de vakantie bijna voorbij is en ik nog niet 1 dag echt uitgeslapen heb of iets leuks heb gedaan. Het geeft ook niet echt rust in je hoofd als het andere huis nog niet echt klaar is, we gaan morgen de vloer eruit halen enzo. Maar iedere dag doen we weer wat nuttigs!

We hebben gisteren onze slaapkamer ingewijd en als het goed is volgende week mijn ei dus ik ben erg benieuwd. Kunnen we de laatste vakantiedagen op een andere manier klussen ;) Ik zag dat jij al een hoop goede ideetjes had aangedragen :p

En hoe gaat het met jou?? Al lekker iedereen op het wachtbankje aan het verwelkomen?

Aan alle nieuwelingen; welkom, veel klusplezier en een vruchtbare tijd gewenst.

Aan alle wachters; duim duim duim !!

Aan alle klussers; veel plezier en hopelijk wordt er veel raak geschoten!

Dikke kus en veel liefs
    Manuela

Share This Page