Ja, soms traag van begrip en dan toch nog sneller dan jou typen heh CHOCOLAAAAAADE....hrmz....moet echt ff chocolade hebben =P~
Na een MK op 12 augustus ben ik hopelijk ook weer snel van de partij. Ik hoop volgende week ongi te worden en dan kunnen we er weer tegenaan. Mn NOD zal dan ergens rond 7 oktober zijn...
ikke Ik snap hem niet helemaal.......maar niet te min....welkom in ons midden Ik ben net lekker naar de winkel geweest heb lekker broodjes gehaald en daarop brie en lever..............hahahah nu ik geen beeb draag neem ik het er weer van..... je weet maar nooit wanneer het weer een taboe word voor 9 mnd
nou dat doen we volgens mij allemaal, zodra de duvels er zijn gaan we massaal kanen en ik heb nu toch wel zin in een wijntje ofzo aola
Hier maar weer es ff kijken maar het is hier behoorlijk rustig. Zou dat komen omdat het nog LANG geen Oktober is :-k bedenk me net dat als het niet goed is dan heb ik in Okt 2x m'n NOD Maaaaar....ik ga in Okt echt mijn NOD krijgen Niet Ongesteldheids Dag 8)
Hey meiden.. Pff haha ik ben ook zo vervelend, ben sjaggie, zit zo te mopperen op alles dat het wel lijkt of ik zwanger ben ipv ongi, maja ze zijnt och echt aanwezig helaas! we kunnen iig gezelly samen testen straks haha, zijn we rond dezelfde datum uitgerekend, zou leuk zijn, als het dan ook nog allemaal goed gaat, kunnen we straks gezellig door naar de juni mama's met zijn allen!!! Zou blij zijn als de duivels weer weg zijn...kunnen we weer aan de slag hihi! fijne avodn allemaal!!
Hallo Meiden, :salut: Ik kom me hier even melden. Mijn zijn gearriveerd. Ik moet zeggen dat ik enigzins blij ben, want ik kreeg afgelopen zaterdagavond (de avond voor NOD) een hele lichte roze bloeding. Het was voldoende om af te vegen, maar niet voldoende voor een maandverbandje. Zondag was er weer helemaal niets aan de hand en Maandag ook niet. Ik had wel steeds heel weinig bloedverlies, maar verder niets. Werd er gek van. Steeds maar naar het toilet lopen om te kijken of het verder ging. Vandaag ook weer de hele dag niets aan de hand. En nu eindelijk vanavond. He He. Eindelijk komt het los. Nu kunnen we weer gaan rekenen en klussen maar. Wat op zich niet onprettig is, vind ik persoonlijk. Mijn vriend en ik wonen nog niet samen, maar hebben net een huis gekocht. We krijgen 29 september de sleutel en hopen de laatste week van oktober erin te trekken. Drukke tijd en zwanger zijn is misschien toch niet al te optimaal. Was wel fijn geweest hoor, want we zijn er beiden aan toe. Maar voor de rust in ons leven is het prettiger als het komt als we samenwonen in ons huisje. Deze maand gaan we dus niet serieus klussen en volgende maand wel, maar dan in huis. En dan vanaf November weer serieus aan de gang. Succes Allemaal, Groetjes, Marianne
Ik kom ook hier hoor!! Al mijn dinnetjes gaan naar hier over..strakkies zit ik alleen in nod september! Ik kom gewoon niet als nod-er in oktober daarna...maar als zwangere! Mijn nieuwe NOD is op 30 september...En dat is gewoon mij laaste keer voor 9 maanden! Hmz...lijkt me heerlijk.,..hierna nog maar 1 keer ongie...en dan begen maanden gewoon niet meer... Hoezo zelfverzekerd...
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Heerlijk zoveel optimisme. Ik hoop dat het voor je uit gaat komen en dat je inderdaad voor de laatste keer ongesteld zult worden. En als Zwangere Meid ben je hier natuurlijk ook altijd welkom. \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
goede múrge..... weer een paar nieuwe erbij....."leuk" des te groter is de groep van zwangere straks Nou ik deze maand 1,5 dag ongi , was er gisteren alweer vanaf , wel heb ik gisteren de halve dag nog ongi krampen gehad..............heel vaag voor mij..........normaal heb ik al niet veel krampjes en al helemaal niet NA mijn ongi............. ach ja me lichaam heeft zo zijn eigen leven... Was ook wel duidlijk dat me ongi weg is want me temp is weer iets gedaald...en als ik het goed heb hoort dat ook zo te gaan..... de 14e ga ik ook weer beginnen met me ovu testen........ want tempen vind ik alleen leuk om te zien of me temp hoog blijft want mijn ei is altijd heel erg bijdehand........... en geeft heel duidelijk aan dat ie eraan komt ......... maar ook omdat ik een cyclus van 30 dagen heb...kan ik er wel een beetje de klok op gelijk zetten......wil gewoon ff kijken van hoe of wat ...of ik me lichaam een beetje ken zo nu ff de kids naar school, wat in me huisje doen, atwt kijken en dan weer hier natuurlijk ff spieken.....
Goedesmorgens, :sunny: Ik bedacht me net dat ik me in NOD oktober helemaal niet meer laat zien Alhoewel rustig, is t hier nu net zo gezellig zie ik al Leuk heh dat de klusperiode er weer aan zit te komen. Ik ben een beetje aan t dubben of we t dit keer maar om de dag moeten gaan doen ipv elke dag.... We hebben 3 pendels staan voor deze maand en heb zelf al paar keer geroepen dat ik in sept. zwanger word (soort voorgevoel, maar of dat klopt???). Zou wel heel snel zijn al. Ben toch al 33 Succes voor iedereen en dit wordt onze maand
Goede mogguh allemaal!! welkom voor alle nieuwe okt nod's! Remember @@ jee geluksvogel, maar anderhalve dag ongi heerlijk lijkt me dat ik ben nu in de 3e dag, mega ongi nog, normaal neemt dat alweer af en de 4e ben ik er dan vanaf, maja dit is mijn eerste ongi na bevalling, dus moet maar weer afwachten hoelang het nog gaat duren Ninetje@ leuk dat je zo zeker van je zaak bent hoop dat het mag uitkomen deze maand vandaag weer een keer lekker weertje!! Gaan jullie nog iets gezellys doen vanmiddag?
Sofietje @@ hoop dat je voorgevoel uitkomt meis!!! haha idd leuk om weer lekker te gaan klussen Wij deden het bij mijn vorige zwangerscha in de vruchtbare periode elke ochtend, daarbuiten iets minder, maar twas wel ineens raak is natuurlijk bij iedereen anders, maar als je nog aant dubben bent misschien een tip!
Hoi hoi, Alle zwangeren gefeliciteerd en alle wachtende veel succes en de rest veel klus plezier Als het goed is valt mijn NOD ook in oktober mijn vorige cyclus( eerste na de pil) was 42 dagen dus dat zou betekenen als hij weer 42 dagen is dan mijn ongie 8 oktober is, we zullen zien hopelijk komt hij 9 maanden niet meer. Heb vannacht wel gedroomd dat ik zwanger was, was een erg leuke droom de meeste dromen zijn bedrog maar hoop dat deze dat niet is groetjes Lot
Nou ATWT is afgelopen dus kom gelijk weer ff kijken.... Met dit heerlijke weer buiten ben ik gelijk aan het wassen gegaan.ik vind dat heerlijk me was buiten......... Ook maar gelijk ff me woonkamer, keuken en douche gedaan......jaaa doe soms net als of ik een huisvrouwtje ben 8) Het is idd wel lekker zo kort ongi...meestal is het wel 2 dagen , maar nu werd ik s'middags pas ongi ipv de nacht ervoor....dus maar ander halve dag als resultaat......
Hoi lieve Pjetje, Wat gezellig dat je hier ook bent en wat fijn dat jullie goed gepraat hebben en weer aan t proberen zijn. Ik wil nog even kwijt dat ik je echt heel moedig en positief vind. Je zei elke ochtend. Ik heb pas gelezen dat 's ochtends ook beter is Misschien houd ik me daar dan wel aan haha. Thanx voor de tip T is inderdaad super weer vandaag. Denk dat ik vanmiddag lekker stuk in t bos ga lopen en terrasje pak. En jullie?
Helleuw effrieboddie Ik zal hier ook maar es ff kijken Wordt al een beetje drukker zie ik. Ik kan dat straks echt niet meer bij gaan houden de September en Oktober NOD 8) Ik heb echt zo'n bleh-dag vandaag. Totaal geen energie en het liefst doe ik helemaal nix. Is meestal zo hoor de eerste hevige dag van mijn menstruatie. Een bijverschijnsel is dan ook dak ontzettend melig kan worden. Dus....