haha, lief van je bedankt! Ik ook aan jullie...daarom lees ik ook zeer getrouw mee! Wat fijn dat je nieuwe huis zo goed bevalt!!! (lekker dubbelzinnig...)
Hihi ja en hopelijk heeft al het klussen in bed net zo'n mooi resultaat als het klussen aan het huis Zou wel leuk zijn als we straks ook gelijklopen met onze ik-ben-in-verwachting-banners he?!
Heey Dames, Hier zijn de duivels ook weer weg sinds gisteren!! Hier wordt ook alweer flink geklust!! alvast goed warm draaien!! toch?? Op 4 okt verwacht ik mijn eitje! Succes meiden met klussen en wachten!!!!! Liefs Pearly
Ik kom mezelf ook nog even Present! melden dus bij deze eerst maar eens op vakantie deze maand.. gaan we daarna weer verder Al werd mij ingefluisterd dat vakantie altijd een zeer vruchtbare periode is.. ben ik niet van plan er veel over na te denken Zowieso denk ik op het moment weinig anders dan "grrrrrrrrrrrr buik AU!!* Ik ga nog maar een tomaatje happen... dat is met ijzer.. dat schijnt gezond te zijn als vrouw met ongi-pijntjes
good morninggggg, Ik zit op de wachtbank hoor.............. ik heb eindelijk me kruis gekregen van FF............ Ik heb verder nog nergens last van .....niet lichamelijk en ook niet geestelijk........... Ik ga vandaag eens ff kijken of ik wat uit me mouwen kan krijgen want na 3 dagen met zieke kids gebeurt er niet al te veel Voor de ladies die op een ei afgaan................have fun!! Voor de ladies die nieuw zijn............een vruchtbare maand toegewenst Voor de ladies die tegen hun NOD zitte.....................spannie!!!! En voor de ladies die op de wachtbank zitten...........................niet gek worden he
Kids alweer opgeknapt dus Remember, vervelend joh 3 tegelijk... Hier verder weinig ontwikkelingen Alleen snotverkouden maar dat mag de pret niet drukken, haha... Fijne dag allemaal, ik ga op cursus :S
goedemorgen dames hier gaat het goed weer aan het werk na vakantie heb dinsdag mijn eerste accupunctuur sessie gehad zo dat is een aparte ervaring mijn hak doet nog wel pijn maar zakt gelukkig af gerinna: we duimen voor je en hopen dat de pendel gelijk heeft sophie heel veel plezier en succes bij het wachten hopelijk word het wachten beloond met positieve testen Remember hopelijk zijn de kids weer beter en kan je je mouwen uitsteken heel veel succes Candijtje hopelijk gaat je verkoudheid snel over Sanne2 succes bij het klussen zie dat ze eraan zitten te komen Saskia78 hoop dat ze wegblijven we duimen Vissie:Manuela79 hopelijk geeft ons 3 het geluk dat we met ze tegelijk een zwangerschaps banner mogen aanmaken heel veel succes we hebben de zelfde klusdagen Pearly wij doen dat ook hihi warm draaien voor het eitje eraan komt ze moeten namelijk in top conditie zijn he hihi Bloemie heel veel succes en hoop dat deze maand jou geluk mag brengen las dat is hard werk vandaag klus ze tinkerbel31 we hopen dat de pendel gelijk krijgt succes mammairis heel veel succes we duimen als ik nog mensen ben vergeten soory ook erg veel succes met klussen of met het wachten hier nog 6 dagen en we zijn al aan het warm draaien heheh ik kan niet zoveel komen maar ik probeer toch iedereen te steunen en te lezen gr maria
Goedemorgen dames, Ik kan het niet meer bijhouden hier!!! Erg gezellig!! Maria, ik hoop ook dat de pendel uitkomt!! Zou leuk zijn een meisje na twee knullen!! Ach, het maakt ook niet veel uit, als ik maar zwanger word, hahahaha, flink klussen nog....
nou bij klopt er niets meer van als ik naar het slijm kijk heb ik mijn ei al afgelopen zaterdag gehad. heb vandaag helemaal geen slijm of troep. ik snap het niet meer. groetjes las
Zo even niet geweest en gelijk een paar pagina's bijgekletst.... Ik ben ziek, verdorie, en dat net tijdens mijn vruchtbare dagen Kijken of we nog wat zin kunnen maken, want 1 cyclus voorbij laten gaan is me toch net iets te lang wachten. Sjee, waarom duurt het toch zo lang?! Iedereen veel succes verder, met klussen, wachten, wachten en nog eens wachten enzo, blergh!
Nou ik meld me ook voor de wachtbank, heb eergister mn ei gehad (kan ook gister zijn geweest, durf het niet met zekerheid te zeggen ) Heb sinds dinsdag al krampjes en steken in mn buik en vandaag zijn het alleen maar krampjes en borrelen van mn darmen, errug irritant, maar goed. Voor iedereen die op de wachtbank zit: Heel veel succes en hopelijk veel posi testen begin oktober. Voor de klussers: Heel veel plezier... Liefs, Duveldraakje
Manuela, veel plezier met inwijden Super dat je je er zo lekker voelt. Veel succes! Maria, thanx!!! en klus ze! Duveldraakje, ik heb ook steekjes en krampjes in onderbuik. Had maandag mn eisprong. Nog veel te vroeg voor symptomen, maar ja wel opvallend Voor iedereen dikke xxx
Hallo allemaal, Ik voeg me (helaas) ook bij jullie, want vandaag zijn de bij mij gearriveerd. Hopelijk wordt oktober een vruchtbare maand. Gr van Friezin
bij een tante van mij hebben ze laatst een embryo trug geplaatst daar had ik nou nog nooit van gehoord maar blijkbaar kan dat dus ze zijn al een paar jaar bezig met zwanger worden en hebben nu dus ivf al gehad en zijn nu met ixi bezig vrijdag hoort ze of ze ook daadwerkelijk zwanger is geworden. ik ben erg benieuwd hihihi dat wilde ik effe kwijt
sophie en duveldraakje ik heb ook krampen en boven in men buik net onder mijn ribben ook stekken. Dit is wel heel vroeg!!!!!! groetjes en veel liefs las
koet ievning leedies @ Friezin Welkom meis. En héél véél succes de volgende ronde. Ikke pijntjes? Kwaaltjes? Neuh. Kan toch ook nog niet gekkies. Heb net 4 dagen geleden m'n ei gehad. Ga me niet nu al gek laten maken heh
Dan duren die 11 dagen superlang als je je nu al "zorgen"maakt over eventuele pijntjes en klachtjes... toch...?