Och Candijtje...die dagen na je ei duren toch al lang. Je probeert je er niet mee bezig te houden maar toch ga je elke dag weer op dit forum kijken
Hallo meiden! Ik kom me hier alvast voorzichtig melden... Ik wacht vannacht nog ff af, maar ik denk wel dat het door gaat zetten. Ik kom trouwens ook maar heeeeel af en toe op het NOD-forum... meestal om me (aan) te melden en tussendoor iedereen aan te moedigen, maar niet elke dag hoor! En natuurlijk als ik weer afscheid moet nemen.. Groetjes Real
Welkom Realtjuh Balen als ze echt door zetten, meis Hopelijk wordt de volgende ronde zeer vruchtbaar Liefs, Gerrina
Ach ja, je moet het positieve er maar van in zien of niet?? Ik moet zeggen dat ik het wijntje, en mn sigaretjes ook niet achterwege laat, totdat het daadwerkelijk zover is. Wie weet hoe lang ik nog moet wachten.
Juist... en dat sigaretje ben ik nu ook aan het roken hoor... Ik begrijp helemaal wat je ermee bedoelt, die ene echte motivatie is er nog niet, ook al ben je al wel bezig om zwanger te worden... Ik kan ook pas stoppen als ik een positieve test in mijn handen heb hoor... nu lukt het me gewoonweg nog niet... ook al zou het wel verstandiger zijn *zucht*
Zit hier nu ook achter de comp met mn sigaretje, toch nog te lekker om te laten staan. Ach, we stoppen gewoon vanaf oktober
Ikke dan maar een alcohol vrij biertje dan Je weet maar nooit of er wat in mijn buikje zit te rommelen deze keer En roken? Tjah....ik kan 'm ook nog steeds niet laten liggen. Wat jullie ook al zeggen. Een posi test en de shag gaat gelijk de prullebak in.
Goedenavond dames, Nou ik mag nu ook op de bank zitten.... Ik denk dat ik afgelopen maandag mijn ei heb gehad en dus weer een cyclus van 26 dagen heb en mijn NOD ongeveer 3 oktober gaat worden. Over roken gesproken, ik ben sinds afgelopen maandag gestopt, maar pffff moeilijk hoor ](*,) Samen met mijn vriend, dus jullie kunnen je voorstellen hoe gezellig het nu hier in huis is Overdag heb ik er geen moeite mee alleen wanneer ik de deur uitloop van mijn werk that's killing.... Maar goed aanhouder wint.... gegroet Diaantje78
Sommigen doen soms ook zo panisch over roken als je zwanger probeert te worden... Als niet-roker is dat makkelijker gezegd dan als roker gedaan...
Jah das waar, net wat je zegt de dagen na je ei zijn soms wel een beetje "killing"... En dan al die meiden die hun klachtjes hier deponeren en ik voel dan nix, hahaha... hoe maken we ons gek... .maargoed zo komen we de dagen door *LoL*
Heb net tampon verwijderd die ik om 6 uur voor de zekerheid had ingedaan... Alleen wat bruin en aan het topje een beetje rood... ????????? Ik weet het ff niet hoor!
Tja, wat moet je daar nu weer van denken???? Mss zet het nog door, en is dit het eerste (nog wat oude) bloedverlies na je vorige menstruatie. Wat kan een lichaam toch ook raar inelkaar steken, niet? Als ik hier zo lees, wordt je soms knatergek van alle verschijnselen, kwaaltjes etc. dat je echt niet meer weet hoe of wat. Wat kunnen we doen??? WACHTEN, WACHTEN en nog eens WACHTEN GRRRRRRRRR
Daarom kom ik zo min mogelijk in zulke topics... veel te bang dat ik mezelf bang ga maken voor rare dingen enzo... Daarom OOK dat ik tussen mijn ei en NOD zo min mogelijk op het NOD-forum kom, om zo min mogelijk waarschijnlijke kwaaltjes aan een zwangerschap te gaan plakken... Ik mijd bijvoorbeeld het miskraam-forum... ik heb daar (nog) niets te zoeken... ook al zou ik al die meiden wel een hart onder de riem willen steken... maar dat heeft voor mijn eigen gemoedsrust gewoon geen zin. Ik probeer er al zo min mogelijk mee bezig te zijn en op die manier lukt dat dan gewoon niet...
Vaak weet ik ook niet echt wat te zeggen; puur omdat ik zelf nog maar zo kort bezig ben, en totaal niet weet wat me te wachten staat. Ik lees wel veel, reageer meestal alleen hier. Ben gelukkig vrij nuchter in deze dingen (tot nu toe). Het loop toch zoals het loopt, daar heb je nou eenmaal geen invloed op.