Heb net mijn 12e pendel voor September binnen!!!!!!!!! Hoera, hopelijk hebben ze gelijk. Welterusten meiden, tot morgen. Ga nu mijn mannetje nog even verleiden Liefs Moons
Hallo allemaal !! Gelukig ben ik niet meer ongesteld en kunnen we weer lekker klussen ... Dit is onze eerste échte ronde en ik vind het allemaal wel spannend. Het forum vind ik wel gezellig. Ik kom hier nu een dikke maand en heb al veel geleerd en gelezen. Het lastigst vind ik de dagen tussen je ei en je NOD .. maar wegblijven van het forum lukt ook niet echt. Nog een weekje en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus dat geeft wel afleiding Succes allemaal !! -X-
nou meiden, ben morgen lekker een dagje vrij en mag er dan van t weekend weer tegenaan Hier nog steeds aan t wachten op het eitje. Volgende week lekker aan de klus En dan weer in de wachtkamer.
Moons; jeetje, ze zijn wel erg eensgezind!! Dan moet het haast wel zo zijn he?! Tinky; welkom hier en het is zeker spannend!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Moeten jullie er veel aan doen? Het helpt echt heel erg hoor, wij zijn net afgelopen zondag verhuisd en ben gelukkig niet zo met zwanger worden bezig geweest. Ook kon ik niet op internet en dat was maar goed ook. Hihi anders zit ik ook de hele dag hier. Nu hebben we nog genoeg te doen en de vruchtbare dagen komen er weer aan dus van het klussen door naar het klussen Noesje, wat lekker dat je morgen een dagje vrij hebt! Dat werd ook wel eens tijd met al die uren die jij maakt he! Ga je iets leuks doen of lekker genieten en luieren? Realtjuh; ik snap helemaal wat je zegt hoor, het forum is fantastisch maar soms is het wel lastig omdat je zo beinvloed wordt met al die klachten, kwaaltjes en symptomen! Diaantje78; wat goed van je dat je gestopt bent met roken! Volhouden hoor!! Ikzelf stop ook pas als ik een posi test heb.... Zo ik ga ff lekker verder neuzen hier want ik heb het gevoel dat ik veel bij te lezen heb door mijn internetloze dagen Liefs Manuela
Hey waar is mijn banner gebleven??? Vreemd, hij was dus weg... ik heb maar weer een nieuwe aangemaakt
Hey manuela, ik ge lekker nietsen morgen Ik heb in ieder geval wel een lekker koude vakantie in het uitzicht, we gaan in maart lekker naar duitsland skien, was nog een huwelijkscadeautje van schoonbroer en vriendin, ze hebben ons uitgenodigd voor een wintersport. Wie weet ben ik in de tussentijd zwanger , we zitten op center parcs dus als het zo is is er genoeg te doen. Duurt nog wel even maar heb er wel heel veel zin in. Ja en wat je banner betreft ze gingen iets doen met de site waardoor de banners verwijderd werden of zo, je moet heb hem gewoon weer even opnieuw instellen.
ooh heerlijk noesje!! Ik zou willen dat ik dat kon zeggen (dat lekker nietsen)... ben al bijna 3 weken hard aan het klussen, verhuizen, dozen in- en uitpakken, maar ik heb me toch een spierballen gekregen! Hahaha Heerlijk zeg dat je dat nog in het vooruitzicht hebt! Hopelijk kun je tegen die tijd lekker genieten van een dikke buik in het zwembad Jij kan (volgens je banner) ook lekker aan de klus he?! We lopen wel met veel meiden gelijk hier volgens mij!
Ja ga lekker aan de klus vanaf morgen mijn ventje moet nog 1 nachtdienst en dan is heeft hij weer normale dienst Hopen dat we ook allemaal gelijk posi testen en het liefst deze maand natuurlijk haha
Meiden ik kom me hier melden. Helaas ga ik ervanuit uit dat de innestelingsbloeding m'n ongi al is. That's the way it is... Liefs, Mirre
Ik schrijf mee op een ander forum, daar zitten veel meiden die pendelen. Ze pendelen alleen als je ook actief meeschrijft. Liefs Moons
Hoi Mirre en de rest van Oktober, Ben ook gisteren ongie geworden, dus ben ook maar hier beland. Ik had ook even wat banner problemen, maar dat schijnt van te voren gezegd te zijn door Lotte..
Nou ik mn banner weer opnieuw ingesteld en alles werkt weer. Had niet meegekregen dat er wat ging veranderen maar ach kleine moeite om mn banner er weer op te zetten he
Heey Dames, Hier gaat het wat minder voel me behoorlijk misselijk en vermoeid!! Mijn Temp blijft zo rond de 37.0 hangen!!! Ben bang dat er een griepje ofzo zit aan te komen!!! Succes allemaal met klussen en wachten!!! Dikke knuff Pearly
goedemorgen dames moons we hopen dat alle pendels gelijk mogen krijgen :sunny: Pearly beterschap en drijf dat aankomend griepje weg :flower: noesje lekker weekendje vrij geniet ervan word mooi weer :sunny: ik deed vandaag toch even schrikken nouja schrikken 26 september heb ik mijn meest vruchtbare dag volgens mijn banner pfftt dat is best moeilijk voor op het moment want op 26 september is door een verkeers ongeval mijn moeder overleden mijn schoonvader ernstig letsel naar amc gebracht was echt een rot datum is nu 2 jaar terug maar doet nog steeds erg veel pijn mijn schoonvader heb ik nu de zorg over ik doe het echt met plezier hoor al is het soms echt afzien want ik kamp ook nog met de gevolgen van mijn eigen ongeval 6 jaar terug en heb er dystrofie erbij en een kinder wens ik hoop eigenlijk dat 26 september om getoverd word tot het verwekken van ons wondertje zodat we toch ook een blijde dag er aan over houden lucht wel op dat ik het van me af kan typen al lopen de tranen me hier over de wangen want ik voel me weer helemaal dubbel naar twee kanten getrokken maar ik heb ook plezier terug gevonden in het leven en lachen is gezond en doe dat geregelt heb een heel special mannetje en ik pas daar dagelijks op hij is bijna 2 en vind van alles uit is snel enprobeerd je na te praten haha aan iedereen die wacht heel vaal succes we duimen de aankomende klussers succes gr maria :sunny:
Nou Mirre, jou had ik hier niet willen zien!! Maar toch van harte welkom. M&M; wat ongelofelijk klote is dat zeg... ik hoop idd voor jou dat jullie die dag kunnen omtoveren in iets heel erg moois! Dikke knuffel en sterkte! Liefs Manuela
Maria, wat kan het leven soms dubbel zijn he.. Aan de ene kant spoken er allerlei herinneringen door je hoofd en aan de andere kant ben je bezig met nieuw leven. Dat je eigen lichaam je dan zo confronteert met zo'n datum is dan toch ook wel weer, tja toeval? Ik ben blij dat je ook afleiding kunt vinden in dat kleine mannetje! Liefs en een hug, Jo.
Maria heel veel succes. Hoop voor jullie dat de 26e toch ook een hele positieve dag gaat worden. Ik ga voor je duimen. Alle andere meiden ook veel succes. Ik hoop dat deze maand jullie droom werkelijkheid wordt. Liefs essiee