Hoi allemaal, Ik kom ook maar weer hier schrijven. Kan het toch niet laten. NOD 15 oktober....tenminste....ik gok erop dat het niet weeeer 46 dagen gaat duren... @Tinky: Wij krijgen ook volgende week de sleutel van ons nieuwe huisje. Kunnen we lekker dubbelop klussen Vanavond rond 22.30 zie ik mijn mannetje weer. Die is paar dagen weggeweest voor zijn werk. Dus wordt vast gezellig vanavond Nou, laat oktober maar een vruchtbare maand zijn voor ons allen! Groetjes Silvia
Ok, ik meld me nu definitief bij oktober. Temp is hetzelfde als gister, maar de duivels hebben zich nu toch echt gemeld! Morgen zal mijn temp wel dalen... doetie altijd als ik net 1 of 2 dagen ongi ben (dus niet VOOR dat ik ongi word..) oh ja.. nieuwe NOD: 16 oktober!
@Realtjuh, balen zeg voor je! Maar welkom hier hoor! @Las: Ik zie dat je vandaag je ei hebt! Suc6 meis!
Hallo dames, Ben vandaag lekker vrij dus kan lekker veel lezen vandaag!! @Mispoes, ik hoop voor je dat niet weer een lange cyclus hebt, duim voor je!! @Realtjuh, balen dat de duivels weer gekomen zijn, we gaan voor een vruchtbare maand... Als ik weer een cyclus van 26 dagen heb dan is mijn volgende NOD 29 oktober dus 2x oktober, is nie gek.... Groetjes Diaantje78
@Realtjuh, dus toch..... Balen meis, had gehoopt dat het vals alarm was. LAAT DE NOD'ERS VAN OKTOBER ZWANGER WORDEN duim, duim voor iedereen!!!
Mee eens divanaatje, kep ook nog 2 pendels voor oktober, hihi, spannend hoor Allemaal een fijn weekend!
Ja zo'n datum is een beetje dubbel. Ik heb al even uitgerekend als ik nu zwanger zou zijn ben ik rond 22 juni uitgerekend. Mijn vader is op 24 Juni 2005 overleden, dus ik zou dit wel een mooie datum vinden om een kindje te krijgen. Zo wordt die dag toch nog een mooie dag. Mijn zusje is ook met de pil gestopt en als die nu zwanger wordt is ze 21 Juni uitgeteld. Zou toch mooi zijn als we allebei rond die datum bevallen of niet. Liefs Moons
Wat een weertje!! :sunny: Heerlijk...en weekend! \/ Daar wordt ik blij van! Ik ben dit weekend veel weg en waarschijnlijk niet achter de compu...ik wens iedereen weer veel plezier, geduld, succes geluk en HCG! Liefs
Hey meiden!! Hier weer een berichtje van mij! Lekker weertje vandaag zeg, niet te warm, lekker windje, ben ff lekker met de kids (mijn dochter en 2 vriendinnetjes) en de honden naar de duinen geweest..zalig!!! Ff een vraagje...ik heb al sinds mijn vruchtbare periode eigenlijk constant een ongi gevoel, heb dit eigenlijk niet zo erg eerder gehad...? Zijn er meer dames die dat toevallig ook hebben? Het zit in mijn onderrug en onderin mijn buik...?? Liefs Peetje
Na mijn curretage op 10 juli gewoon een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Ben deze maand met ovulatietesten van CB begonnen, echter die is nog steeds negatief. Baal ervan Misschien heb ik deze maand wel geen ovulatie, of hij komt nog en dan is de fase na de ovulatie te kort, of mijn cyclus is gewoon langer. Ik hoop het laatste maar, anders gaat deze maand zo maar voorbij, zonder er wat aan gehad te hebben
Mijn NOD is 19 oktober. Net weer ongesteld geworden na 11 dagen overtijd te zijn geweest. Dat was flink balen zeg.................. Op naar de volgende ronde.........
aller eerst heel erg bedankt voor jullie reacties het steunt enorm :sunny: wat kan de wereld soms raar in elkaar zitten moons ik hoop voor julliedat het mag lukken en jullie alle 2 volgend jaar een wondertje in de handen mogen houden O Kaatje2381 balen meid heel veel succes Realtjuh heel veel succes in de volgende ronde gr maria
Joaney ja maar slijm was wel heel erg veel en draaderig zaterdag en nou is het niets meer. Dus als ik daar vanuit ga is het zaterdag de dag geweest. groetjes las
het is al gelukt... Dames willen jullie aub in mijn fotoalbum kijken en zeggen wat julli er van vinden?? ik ben zelf nog niet helemaal tevreden, maar de dame voor wie het schilderijtje is vindt hem helemaal top...
las zou inderdaad vorige week je eitje zijn geweest hopelijk heb je goed geklust marloes80 wat ontzettend gaaf is echt mooi hier is het begin ik merk dat mijn eitje eraan gaat komen hihi goed klussen dus voor ons gr maria