Hallo allemaal, Daar ben ik weer!!! Van september door naar oktober. Gisteren zijn ze toch echt goed doorgebroken, dus we gaan voor een nieuwe ronde. Hopelijk is deze beter (kwa temp kaartje) dan de afgelopen maand Ik ga snel even een aantal pagina's lezen en dan naar verjaardagen. Ik zie jullie later vandaag/morgen weer. Doegie
goedemorgen alle hier hebben we vanmorgen maar eens flink geklust hihi katten niet zo blij mee moesten langer wachten op eten hahaha hier op het oog dat mijn vruchtbare dagen eraan komen het kan nu ook op dag 14 mijn maar ook wat later op dag 16 dus we gaan deze week en die daar op olgt te klussen mussie heel veel succes in deze ronde Ingiemoppie balen ook voor jou succes deze ronde veel plezier op de verjaardagen gr maria
Lieve Moons en Mussie, Voor jullie allebei een dikke kus. Mussie, wat super dat je er zo mee om kunt gaan. Ingiemoppie, balen. Veel succes deze nieuwe ronde
sophie bij jou schiet het wachten ook al aardig op heel veel succes alle wachters succes we duimen alle klussers ga ervoor gr maria
@Mussie: Fijn voor je dat je je niet zo rot meer voelt. Het valt allemaal echt niet mee, maar schouders er onder. Ik wens je heel erg veel geluk toe in de volgende ronde! @Ingiemoppie: Succes! @Maria: Goed je best doen hoor deze dagen! ( zielige katjes...) @Sophie: Bevalt het nog op het bankje? * Ik zal nog ff up-daten... Gister geweest voor de echo. Gelukkig geen slecht nieuws. Er waren veel eitjes te zien. Ik ben alleen verder niets wijzer, want dit moet dan weer besproken worden met de HA. Ik had verwacht gelijk alles te mogen bespreken met de GYN. Ik ben erg benieuwd wat er nu dus gaat gebeuren, want ze laten me zo toch niet aanmodderen?! Het is waarschijnlijk dus iets met mijn hormonen, wat niet goed zit. Gelukkig heb ik wel een hele lieve HA en zij zal me vast wel verder gaan helpen....weer afwachten maar.
fijn te horen dat dat positief is en ze zullen jullieecht niet zo laten aanmodderen hoor neem aan dat jullie nog wel meer testen mogen doen om toch te kijken of je cyclus regelmatiger word door medicatie we ik heb accupunctuur dinsdag was eerste keer en kreeg te horen dat mijn hormoon balans uit ritme was en dat dat door deze naaldtjes op orde gebracht kan worden dus laten we hopen he bloemie heel veel succes sophie nog paar dagen en zit ik ook gezellig bij jullie in de wachtkamer hihi :cheers: en hopen dat we allemaal met een positieve test de wachtkamer mogen verlaten {|= gr maria
nee ik ook niet hoe kan da nou weer heel het vak is leeg in mijn profiel ook de teksten van de pendels dat is vreemd toch ??? nou weet ik niet meer wie oktober had gependeld weet alleen van sonja maar die andere ben ik kwijt misschien staan ze nog in mijn mail dan
Bloemie, gelukkig geen slecht nieuws. Ze laten je vast niet aanmodderen hoor. En anders aan de bel trekken als je dat gevoel krijgt. Fijn dat je een lieve huisarts hebt. Veel succes en ik duim voor je. xxx Het bevalt goed hier op de wachtbank, maar er kunnen er meer bij Maria, alvast welkom! Succes met acupunctuur en klussen Gemke, ik had vanochtend precies hetzelfde
Hoi Gemke, ik had hetzelfde. Maar bleek aangekondigd te zijn. Alleen.... op een plek waar ik nooit lees. Ik was ook al mijn pendels kwijt. Moest weer even spitten in mailtjes
oh oke ja dus ook op een plek waar ik nooit lees ha ha ha nou ja op zich niet erg tis alweer op gelost
tja handig hoor... ik ben ook mijn pendels kwijt. Maar eigenlijk is dat niet zo erg, geeft ook wel een soort van rust... Je bent er dan toch best veel mee bezig.
Ja t is een beetje dubbel. Aan de ene kant ben ik blij voor deze maand 3 pendels te hebben. Aan de andere kant spreek ik mezelf streng toe dat het maar pendels zijn en ik me er niet aan vast moet klampen. Het toevallige is wel dat ik zelf ook een soort voorgevoel heb in sept. zwanger te raken en in juni te bevallen en mn moeder dit een tijdje geleden ook riep. Vond t dus heel bijzonder ook nog 3 pendels voor sept. te hebben. Ach, ik ben er sowieso veel mee bezig en houd er rekening mee dat t, ook gezien mn leeftijd, wel eens heel lang kan gaan duren. Maar hopen doe ik natuurlijk wel
zou oud ben je toch nog niet!!!! 33 valt toch reuze mee... Maar ik duim voor je hoor... wachten duurt weer lang.. wij zijn hier weer aanbeland in de klusweek... dus we gaan ons best weer doen, haha