hallo allemaal, vandaag mijn eisprong gehad, afgelopen dagen flink geklust! En ja, wachten maar he? wordt ongeduldig!!! wil niet wachten.... wat een zeur ben ik he?
thanx Gelukkig vindt men me er meestal jonger uitzien (vond ik vroeger verschrikkelijk, maar nu komt t me goed uit ), maar mn lijf is toch echt 33. En vind dat voor zwanger proberen te worden wel beetje oud. Maar ja, dat komt ook omdat ik al zo lang graag wil, alleen waren de omstandigheden eerder niet oké. Lekker klussen Marloes
Dank je Mussie. Nee, zal ik niet doen, al is t moeilijk Het is net als dat ik elke maand symptomen voel. Deze maand vind ik t nog steeds leuk me er mee bezig te houden, maar nu houd ik mezelf niet meer voor de gek (althans, probeer ik )
Hier zijn de vruchtbare dagen ook alweer voorbij en ik zit ook weer op het bankje! Heb wel redelijk veel steekjes in m'n buik links en rechts, ook m'n aders op m'n borsten zijn wat duidelijker zichtbaar en redelijk wat 'brobbeltjes' (lichte puistjes ) op m'n borstkas en voorhoofd. M'n vriend houdt nog steeds vol dat het nu echt wel raak zal zijn (volgens mij helemaal niet maar ja) Hij vraagt ook al de hele tijd, wanneer ga het nu weten? Nu donderdag al?? Maar we zullen nog tot 4 oktober moeten wachten! We'll see natuurlijk eh ... Veel succes aan iedereen op de bank Veel klusplezier aan iedereen in z'n vruchtbare periode 8)
Vandaag eisprong, tenminste, daar ga ik maar van uit. Gister nog geklust en dan is het maar weer afwachten. Spannend. Kon ik maar even in m'n baarmoeder gluren.... #-o
Hier volgesn mij ook een eisprong, en dan is het ff 2 a 3 weken afwachten. Ik heb een spiraal gehad voor mijn 2 zwangerschappen en zou mijn cyclus niet meer weten. Ben dus benieuwd!
Hoi hoi, Wij willen graag een tweede kindje! We hebben al een zoontje die net 1 jaar is geworden. Wel weer spannend hoor! De eerste keer was ik meteen zwanger, maar na 7 weken helaas een miskraam. 2 Maanden daarna was ik zwanger en heb ik een gezonde zoon gekregen. Ik ben benieuwd of het deze keer weer zo snel gaat?!?! Mijn NOD dag is 5 oktober... Het lijkt me leuk om op het forum mee te kletsen!
Zo meiden daar ben ik dan weer. @Geeke, hier gaat het net zo hoor en ik ga gelijk met jou op want mijn NOD is ook 4 oktober, hopelijk hebben we een fijne dierendag hahahahaha. @Mireille ook namens mij hartelijk welkom. @Susanne spannend hoor @Mariekepieke, soms zou ik ook wel eens willen dat ik even binnen kon gluren. @Sophie, mij vinden ze ook altijd jonger uitzien en ook ik vond dat vroeger niet leuk maar nu zeg ik altijd zeg dat over 10 jaar nog eens @Tinkerbel, ik kan best begrijpen dat je ongeduldig bent. Voor de mensen die ik vergeten ben s6 met klussen, wachten en zenuwen! Liefs Astrid
hey meiden, allereerst wil ik iedereen veel succes wensen in deze ronde, go girls! hopelijk hebben alle zwemmertjes van manlief hun einddoel goed bereikt! (gelukkig is het geen straf om kindjes te maken maar het is fijn als het deze ronde voor ons allemaal gelukt is!) ik heb ff een vraagje, heb je bij een innesteling altijd een bloeding of hoeft dat niet altijd zo te zijn? ik ben ffies zwanger geweest, heleaas misgegaan maar heb toen wel een innestelingsbloeding gehad, nu zou ik die bloeding eigenlijk vandaag moeten krijgen, en je snapt het al, ik maak mezelf helemaal gek nu, steeds weer in mijn broekje kijken, haha wordt er gek van, en het is nog maar ochtend, hihi! groetjes van een zenuwachtige bianc
Hoi Bianc, Wat vreselijk rot dat t is misgegaan vorige keer Een innestelingsbloeding gebeurt vaker niet dan wel heb ik gelezen. Dus voor jou een geruststelling Ik duim voor je! x Sophie
ohhh dank je voor je snelle reactie sophie! het is een hele geruststelling om dit te horen, dank je wel meis! ja idd rot dat het is misgegaan, maar ja wat doe je eraan he. that's live. het wordt niet zomaar door je lichaam afgebroken. Xie bianc
Ik wil iedereen veel succes en sterkte wensen met de spannende dagen. Ik heb zelf mijn NOD rond 13 oktober dus we gaan weer flink klussen! Fijne zondag