NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Van hier ook een hele goede middag!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemiddag!
    Buiten schijnt een heerlijk zonnetje maar Mirre ligt met de laptop op de bank bij te tanken ;)
    Brrrr.had het net even een minuutje moeilijk toen ik een berichtje tegenkwam van iemand hier op de site die tegelijkertijd met mij begin juli een bloeding had en ze is nu 16 wk zwanger en ik kreeg -zoals jullie weten- een miskraam.
    Schoot even door m'n hoofdje heen: Mirre anders was jij nu ook ongeveer +16 weken geweest :(

Maar ik kijk vooruit! Uiteidelijk komt het goed.
    A.s. vrijdag krijgen we de uitslag van de zaadjes van m'n lief en mijn bloedonderzoek naar de mormoontjes (hormonen)
    Ben erg benieuwd!
    Gisteren waren vrienden op visite bij ons, lekker ge-BBQ-ed.
    Ze hebben 2 kids echt schatjes en de eerste het meisje van nu 5 jaar is toen ook door met behulp van IUI verwerkt omdat de zwemmers toen te lui waren. De 2e wel spontaan, dus het kon wel!

Liefs, Mirre

3. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    Hoi allemaal,.

Ik kan het echt niet meer bijhouden hoor allemaal wat er geschreven word! Druk druk druk de laatste tijd! Ook met het klussen gaat het perfect.
    Hopen dat het zaadje en eitje elkaar gaan vinden deze maand! ;)

Succes iedereen!

x sanne

4. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    he waar is mijn banner?

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi Sanne,
    Hier ook een klusser.!

Het is inderdaad niet te doen om op iedereen persoonlijk te reageren!

Veel succes allemaal!

6. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    Nee idd vissie, vind ik best jammer eigenlijk! Maar het is wel een gezellige drukte. Als je twee dagen niet hebt gekeken is het absloluut niet meer bij te houden! Ja ik zie net op mijn banner dat dit mijn meest vruchtbare dag is! Nou dan zal ik mijn ventje niet met rust laten vandaag hahahaha volgens mij vind hij dat echt geen straf ;)

x sanne

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Haha!
    Go for it!

En veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik?!

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Zo, ik ga even lunchen en daarna naar mn werk, ook ik zit op mn meest vruchtbaredag als ik zo mn banner moet geloven. Nou gister al lekker geklust nu vanavond nog maar even mn mannetje verleiden ;)

Fijne dag dames!

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Werk ze Candijtje!
    En veel klusplezier vanaaf! ;)

10. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Ha meiden!
    Hoe gaat het hier? Wij hebben ook weer een klusweekje voor de boeg en de afgelopen 2 weken hoorde ik van 2 vriendinnen dat ze een positieve test hadden. Het is wel heerlijk om mee te genieten, maar de kriebels slaan er wel van toe hahaha!

Ik ben gisteren naar een kraam en kids beurs geweest met een vriendin die 34 wkn zwanger is, effe lekker snuffelen en kraamkadootjes voor haar kopen. Was super, maar ook wel confronterend. Je voelt het verlangen zo sterk en dan al die frummelige spulletjes. zucht! Daar word je idd ongeduldig van haha! Ik had zelfs alweer een geboortekaartje uitgezocht en weet al een meidennaam hahaha! Ik voelde me ook weer helemaal creabea worden van al die creatieve spulletjes voor op de kinderkamers. Dan wil ik ook weer wat doen, maar je moet ook spullen hebben.

Marloes, ik zag dat jij ook een leuk schilderijtje had gemaakt! In die kleuren wil ik de kamer van Mila gaan schilderen. Met welke verf heb jij dit schilderijtje gemaakt? En ik denk dat je ermee door moet gaan hoor, je hebt talent!

x Nienke

11. supertallie29

Aug 16, 2006
    72
    0
    0
    Ik kom ook in dit topic.
    Ben vandaag ongesteld geworden.

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Balen meid! Welkom in oktober.

Laten we hopen op een vruchtbare maand!

13. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Jeetje balen zeg!
    Welkom hier en we duimen op een vruchtbare maand!

Liefs Pearly

14. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Ik ken dat Mirre, ik zou 17-10 bevallen.
    De moeilijk dagen komen er aan in oktober.
    Ik heb het donderdag in de groep gegooid. Mijn collega heeft een missed abortion gehad en een ander collega vertelde het dat ze niet aanwezig kon zijn vanwege de curettage en opeens in een zaal met 13 mensen schoot ik vol. Heb maar meteen en plein public mijn verhaal gedaan over de twee miskraamen eerder dit jaar.
    Het (vertellen) heeft me wel goed gedaan.
    Blijkt toch dat ik het (nog) niet verwerkt hebt.

Jij heel veel sterkte.

15. Niet meer actief

Hallo lieve dames

Ik heb weer flink uitgeslapen vanmorgen. Zal ut wel nodig hebben gehad ;)

@ Mireille Van harte welkom en veel plezier hier op het forum.

@ Supertaille29 Wekom in Oktober. Hopelijk is die je vruchtbaarder gezind.

@ Mirre en Mieltje Ik kan me heel goed voorstellen dat zoiets een hele poos nodig heeft om te verwerken. Dikke knuffel. En ik hoop dat jullie zeer binnenkort een wondertje op de wereld mogen zetten.

;) Ik ken het gevoel. Gewoon ff tegen het licht aan houden en kijken wat er daar binnen allemaal gebeurd. Als dat toch es zou kunnen.

@ Alle dames op de wachtbank Zal ik dan maar beginnen?! ;)
    2 dagen lang een trekkend gevoel gehad van mijn navel tot onder in mijn buik. Gisteren en vandaag een constante zeurderig gevoel onder in me buik. De afgelopen dagen af en aan misselijk en vanaf gisteren een grote brok in me keel en de hele dag misselijk. En al 4 dromen over een prille zwangerschap gehad.

En? wat denken jullie? Ben ik zwanger of niet!? :) :) :)
    Kom maar op dames. Maak me nog maar gekker als ik al ben ;) :D

Neh! denk dak gewoon weer ongesteld ga worden over een dag of 8 :)

16. vallie

vallie Actief lid

Jul 20, 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Dat ik mijn ei heb op dag 10 van de cyclus(vandaag dus)Vorige maand had ik ook al op die dag menstruatiebuikpijn met wat steken vooraf.Het is bij lang niet iedereen op de 14e dag dus zou goed kunnen.Nou we hebben in iedergeval goed geklust gisteren en van de week dus als het zo is zit dat wel goed.

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Nee Gerrina, jij gaat positief testen!

18. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    @Supertallie: He wat jammer voor je! Jij was toch overtijd?

@Gerrina: Het zijn wel DE symptomen he. Dat trekkerige gevoel is dat zoiets alsof je "vol" zit van binnen ofzo, net of je een tennisbal erin hebt zitten of zo, tja ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen, maar het kan best wel eens zo zijn dat er wat aan de gang is bij jou. En dan die misselijkheid. kun je wachten met testen? Nee joh geintje, maar ik ga er wel van uit dat we je met een paar dagen kunnen felicteren hoor.

19. Niet meer actief

Heb jij dat gezien in je glazen bol? Met je derde oog? In je koffiedrab?
    ;) ;) ;) :D

We zullen het zien, Divanaatje
    Hoewel die kwaaltjes er zijn, probeer ik toch heel nuchter te blijven.
    Maar ik kan het dollen niet laten ;)

Liefs,
    Gerrina

20. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Nee, mijn tarotkaarten waren gunstig, goed geschud denk ik ;) !

Onzin, natuurlijk. Wees blij dat je er zo goed mee kunt omgaan, en er de lol maar van blijft inzien!

Niet dat je anders kunt, denk ik. Keep on :D

Liefs

Share This Page