Nee, dat trekkerige gevoel lijkt alsof er aan de binnenkant van mijn navel iets vast zit tot aan de onderkant van mijn buik. En dat trekt samen. Krijg ook het gevoel krom te gaan lopen dan Maar dit heb ik al eerder gehad. Net zoals die misselijkheid 2 cycli's geleden. Dus ik denk dat ik die kwaaltjes maar gewoon zet bij het rijtje "gebruikelijke kwaaltjes" en probeer zo maar beide voeten op de grond te houden Liefs, Gerrina
Dat is ook zeker zo. Het is altijd al spannend natuurlijk voor iedereen die op de wachtbank zit. Maar deze maand is voor mij idd extra spannend. Maar aan de andere kant besef ik me ook wel dat wij het niet veel anders hebben gedaan dan op de "normale" manier. Dus in dat opzicht blijft de kans even groot. Voor de zekerheid gaan we ook nog even het kosmo-eitje extra belagen die volgens de berekeningen de 28e deze maand komt. Baat het niet dan schaadt het niet
Ik zit nu ook op de wachtbank! Heb sinds gisteren menstruatiepijn! veeeels te vroeg voor klachten lijkt mij! maar goed we zien wel. probeer me er niet zoveel mee bezig te houden, hahahahaha, net als de rest hier
Is er nog plek hiero? Ik kom er helaas ook bij Mijn lichaam heeft me deze keer behoorlijk tuk gehad! Maar helaas zijn de in volle hevigheid losgebarsten. en dat komt heel hard aan, het lijkt sinds de mk in juni of het elke keer harder aankomt en weet even niet wat ik met mezelf aanmoet : : : Sorry voor de treurige noot op zondag! Banjer
Hoi Meiden Ik ben ook nieuw voor de NOD oktober. Die van mij is 16-10. Einde van de week weer aan de klus! Hopelijk is het eens raak, ga nu m'n 7e ronde in. Mijn vriend 'voelt' dat het dit jaar nog wel eens raak kan zijn. Nou, ben benieuwd. Ik zal niet veel berichten, dat komt omdat ik druk ben in mijn nieuwe huis. (Zit nu met latexspetters op mijn handen te typen) Ik probeer wel bij te lezen. Groetjes en tot snel, Jessica
Hallo allemaal, Ook ik sluit me aan voor oktober ! Mijn NOD is zo rond 7 oktober. Duurt nog wel even dus .Heel veel succes allemaal deze maand. Liefs Nana
Nou meiden aangezien ik momenteel op het wachtbankje zit, hebben we maar besloten om het klussen te verplaatsen naar het opknappen van ons huisje. @ Nana, ik wens jou een vruchtbare maand toe. @ Jessica jij ook veel s6 komende maand. @ Banjer jij ook van harte welkom. @ Tinkerbel ook veel s6 met wachten. Hier nog niet echt klachten dat ik zeg van jeetje ik heb een pijntje hier en een trekje daar, maar ik heb gisteren wel last gehad van mijn liezen. Dat gooi ik maar in het potje van te enthousiast gaan zwemmen samen met de kleine meid. Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond en tot snel weer. XXX en liefs Astrid
Hallo Allemaal, Ik lees weer een hele hoop verdrietige berichtjes vandaag. De tranen schieten af en toe gewoon in mijn ogen, hormoontjes zijn lekker bezig! Ik hoop dat er snel weer een zwangere bij zit! Ik heb geen nieuws vandaag, we zijn lekker aan het klussen. Meer kunnen we niet doen.
Gerrina, het wordt jouw maand hoor deze keer, kan niet missen. Ik denk dat jij gewoon zwanger bent. Heb er een goed gevoel over. Welkom nieuwe meiden, hopelijk kunnen we straks allemaal naar het zwanger forum. Hier ook weinig te melden, ook druk aan het klussen. Denk dat mijn ei wat vroeger is. Heb een luteale fase van 16 dagen en de banner is ingesteld op 14, dus mijn ei is 2 dagen eerder. Gisteren geklust en morgen weer, of misschien vanavond als we zin hebben. Liefs Moons
Hallo allemaal Nou ik mag ook weer wachten deze maand. ronde 3. Mijn gevoel zegt dat het deze maand weer niks is! Maar ja we zien wel weer! Ben wel benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat! Nou succes allemaal en sterkte! Groetjes Suleika
hi dames, hier weer lekker gekliederd met verf. de naam staat er nu op. Kijk aub even in mijn album en geef maar eerlijk commentaar. hier zijn we sinds vrijdag weer begonnen met onze 2 weekse klustijd. beter te veel, dan te weinig. groetjes en veel plezier deze week! doei doei
Hoi Moons, ik lees over je luteale fase, en ik heb hier vaker over gelezen. Maar hoe zit dat dan, en hoe kom je achter je eigen fase? Ik snap er nix van. : Tnx!
Hoi meiden! Ja ik kom toch weer meer kijken hier aangezien de spanning wederom begint te stijgen. Had me voorgenomen om er deze keer niet zoveel mee bezig te zijn, en dat lukt me aardig alleen mis je hier dan weer zoveel! Wij hebben dit weekend echt zoveel geklust dat het toch haast wel gelukt moet zijn hahaha,. Dit is voor mij de derde ronde maar deze keer wel goed ons best gedaan dus de twee keren hiervoor niet echt. Hoe meer je nod in het zicht is hoe spannender het weer wordt natuurlijk, mijn nod is 8 oktober. Er komen een hoop feestjes voor me aan aankomende tijd dat zorgt absoluut voor de nodige afleiding zodat de tijd hopelijk wat sneller voorbijkruipt! Is Aolala ook nog ergens te bekennen hier? Hoe zit het nu met jouw cyclus? Zal proberen om een beetje bij te lezen,. x sanne
Hoi,hoi, Net terug van een weekje vakantie. Heerlijk. Lekker geklust. Kwam heel goed uit deze vakantie. Het zou bijna niet kunnen missen. Het blijft allemaal wel een zenuwtoestand. Zeker als de noddatum nadert. Ik hoop voor iedereen toch een positief bericht in oktober.
ik was inderdaad overtijd. Maar ja ook pas 2 maanden begonnen. Dus dan weet je je cyclus nog niet helemaal
hoi, Ik heb wel na 2 weken mijn eisprong maar word dan pas na 2,5 a 3 weken ongesteld. dus mijn banner klopt ook niet helemaal. Vorige keer had ik dat ook en was blij dat ik overtijd was maar helaas ik werd het toch! Maar ook maar slechts 2 dagen en ook niet super heftig of zo. We zien het wel weer. SUCCES! dikke kus Suleika