NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meiden ik kom er ook bij

ik ben erachter nu dat mijn cyclus op 31 dagen ligt en dat heb ik de hele zomer eigenlijk als ik erop terug kijk.
    Maar vind het heel gek altijd op 28 gezeten toen naar 29 en nu naar 31 heel vreemd

Maar ga nu deze maand met een ovlulatietest werken kijken of de banner ook een beetje klopt

mijn nod deze maand is 24 okt

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Zooo wat een hoop nieuwe meiden zijn er bij gekomen zeg! Voor jullie allemaal dus van harte welkom hier en hopelijk kunnen we snel door naar het ik-ben-zwanger-hoekje :D

Hier weinig nieuws, nog druk bezig met vanalles in het huis. Morgen wordt de vloer geleverd en die week erop wordt hij gelegd dus dan zal het allemaal een stuk beter eruit zien! Verder lekker aan de klus en hopelijk kunnen de zwemmertjes de goede weg vinden ;)

Iedereen veel liefs en een dikke kus
    Manuela

3. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    deze dame duikt erook in

als het goed is word het weer klussen als ik in bed lig
    en daar geen gebrek aan haha

meiden slaap lekker

tot morgen

liefs Indey

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Slaap lekker indey, en geniet ervan ;)

Liefs
    Manuela

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    jeetje er zijn weer en hoop nieuwe meiden bijgekomen zeg.
    Iedereen veel succes in deze ronde ;)

Hier zijn we weer lekker aan de klus geslagen ;) :D :D

Nu maar voor ons allemaal duimen dat dit een hele vruchtbare maand wordt ;)

heey ik zie net dat t mijn vruchtbare dag is vandaag, nou dan gaan we vanavond lekker weer aan de klus. Ja het is nu 1 uur in de ochtend :oops: maar ben met mijn schoonzussie op stap geweest. ;)

6. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    De week is weer begonnen, ik ga zo aan het werk en ben er vanavond weer.

Ik wens iedereen een fijne week en voor degenen die moet werken, werkse :) .

Ik voel me vanmorgen heel erg moe en heb constant het gevoel dat ik ongesteld ga worden, ook kwam mijn maaginhoud net naar boven. Ik voel me vanmorgen dus helemaal niet happy.

Groetjes, Astrid

7. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    nou goedemorgen dames ik kom me hier ook melden. Had grote bodyguards neergezet voor de deur oktober maar ik mocht zomaar naar binnen :( moet er in november meer voor de deur zetten bah bah

8. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

Nou ik had 2 cyclussen terug duidelijk mijn ei gevoeld op dag 14, en werd op dag 30 ongi. Dus 16 dagen na mijn ei. Dus dat betekent dat mijn ei er eerder is dan waar de banner van uit gaat, maar we klussen wel door hoor, je weet maar nooit. Mocht hij dan wat later zijn missen we hem in ieder geval niet. De luteale fase is altijd tussen 11 en 16 dagen.

Liefs Moons

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Manuela, ook druk in huis?

Wij doen nu de trappen en de overloop en op de overloop gaan we een wc plaatsen. Zoooo lekker als je 's nachts moet piesen en je hoeft niet meer helemaal naar beneden.

We hebben serieuze plannen voor wat we allemaal doen. En we schieten aardig op. De trap naar zolder is helemaal klaar op het tapijt na, dat willen we er ook op laten leggen.

Ik ben weer door mn periode heen en mn nieuwe NOD is weer vastgesteld. Deze maand weer voor spek en bonen, maar ik blijf hier gewoon nog posten, want ik wil jullie wel leren kennen. Sommige namen komen we inmiddels wel bekend voor. haha Gelukkig maar.

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Whiehhh ! :D

Vandaag is "HET" onze klus-dag! 8)
    En hopelijk raak.

Nog ff wat vraagjes :

Je kunt toch ook in je niet-gunstige dagen zwanger raken , alleen in deze dagen
    in de "kans" kleiner?

Als het jullie klus-dag is , doen jullie het dan gewoon "savonds voor het slapen gaan".
    Of juist bewust een ander tijd stip van de dag?

Liefs Tan ! :D

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben erg makkelijk zwanger geworden totnu toe, dus ik heb geen recht van spreken.
    Met GIulian waren we op vakantie en dn zijn we als konijnen, de hele dag door.

Hmm, als ik er nog aan terug denk.

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@bloemie (zaterdag). Ha lieverd. Bedankt voor het succes. Maar ik hoop dat er bij jouw ook snel wat meer duidelijkheid komt. Waarom kan/mag je niets bespreken met de gyn?

@mark en maria: hoe doen ze dat met die naaldjes? Ik ken accupunctuur (toen ik stopte met roken, 20 jaar geleden), maar waar stoppen ze die dan in om je hormoon balans weer op pijl te krijgen?

@mariekepieke: hahaha, ook ik wil dat graag wel eens (in mijn baarmoeder gluren).

@mireille: welkom meid.

@supertallie: ha meid, ook van sept naar okt gegaan? gaan we samen op?
    @Indy: hey jij ook al meid? ik ga deze maand ook met ovu werken. in principe vanaf dag 7 al, om te kijken wanneer (te vroeg, goed, of te laat) mijn eitje komt.

@Jackie: aaaaaaaaaaaah meid, toch doorgezet!?!?! sjips. nou zitten we weer gezellig met zijn allen op de wachtbank.

Alle klussers: dat de zwemmertjes het eitje maar snel kunnen vinden.
    Alle wachters: pff. een rondje geduld van de zaak

Ik ben vrijdag ongi geworden. Helemaal niet hevig, wel met 2 dagen spotting vooraf (heb ik anders niet). Verder is het helemaal niet zo heftig doorgekomen als normaal gesproken en vandaag heb ik ook alleen maar spotting. In een 'gewone' cyclus ben ik altijd 8/9 dagen ongi, maar ik denk dat ik er morgen al vanaf ben.

Wel griep van het weekend gehad. Koortserig en rillerig. Vandaag alweer wat beter gelukkig :)

Ik ga snel weer even werken (druk vandaag). Tot laterssss

13. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen dames

wat veel nieuwe dames erbij
    van harte welkom en heel veel succes

gerinna
    we draaien de duimen en hopen van harte dat je zwanger bent

alle andere ook hoor

heel veel klusplezier

hier zijn de dagen aan het aan breken
    dus we zijn weer druk aan de klus hihi i

en heb een lief mannetje te oppas en haalt van alles uit echt super
    is aan het napraten komt er leuk uit zijn mondje
    bijna 2 en grote hulp in het huis hhihi

gr maria

14. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ha ingiemoppie (lievurd) ja helaas heb ik je moeten volgen. 'WE' waren heel teleurgesteld.
    Maar de lieverd.hij zat gister op internet.zat hij rond te neuzen over zijn eigen vruchtbaarheid en vermindering enzo je snapt het wel.
    Ahhhh het is zo'n lieverd

nou meis jij ook succes deze maand en we zitten hier toch ook lekker op het bankje.:)

15. Ingiemoppie

Hey minnie, even een off-topic vraag. Waar plaatsen jullie die WC op de overloop. Ik wil er ook graag eentje laten plaatsen, maar de ruimte is nogal bekropt en ik ben bang dat het héééééél veéééél geld gaat kosten.

16. Ingiemoppie

och wat een lieverd zeg. die van mij zei ook al, moeten we niet nu al een afspraak bij de HA maken. Maar ik wil deze maand nog even afwachten.

17. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ja die van mij zei dus vorige week ja sorry meid je bent jong je MOET wachten tot je 1 jaar bezig bent.
    Nu ben ik zo stom geweest om te zeggen dat ik in februari ben begonnen.
    Dus moet nog 4 maanden wachten grrrrrr
    Het enige wat ik wilde is zaad onderzoek bij me kereltje. Want 'ik' heb een eisprong (wat niets hoeft te zeggen natuurlijk) Maar dan weet je iniedergeval dat het daar niet aan ligt en kun je gewoon verder proberen. Maarja we zien wel.
    Sturen ze jullie wel door denk je?

18. Ingiemoppie

Kan je manneke niet vragen of hij naar de uroloog mag? Zaadjes checken. Hij is al boven de 30. Als hij het zelf aanvraagt, wordt hij misschien wel gelijk doorgestuurd.

Ons sturen ze zeker gelijk door. Ik ben al bijna 38 en toen ik 29 was, vertelde mijn toenmalige gyn (ik woonde in Duitsland) dat ik hoogstwaarschijnlijk geen eitjes maak. Ondertussen heb ik ze wel eens gehad, maar onregelmatig. Vandaar dat ik deze maand heel bewust temp en ovu testen gebruik om het eens te zien. Mijn hubbie heeft in dec. 2005 (hij was toen 36) een hersteloperatie laten doen en zijn proefje was in maart 2006 volledig ok. Desondanks willen we het nogmaals laten checken, er kan ja iets veranderd zijn.

Ik heb vaker gehoord, dat je als je jonger bent 1 jaar moet wachten. Wel sneu. Jammer dat je februari had gezegd. hihihi, maar ja, dat is niet meer te veranderen.

19. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    nee nou dat geeft ook niet maar het zou al heel wat zijn als we over zijn zaad al meer weten dan zou ik er meer vrede mee hebben om het gewoon te proberen maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken.

Hij heeft een liesbreukoperatie gehad als klein kind
    Ik heb eierleiderontsteking gehad
    Hij is al wel ouder
    Maar IK ben jonger dus moeten we maar wachten.
    Ik weet ook wel dt IK geen haast geval ben maar me lief wil ook graag kindjes.

Ik hoop dat het voor beide goed uitpakt bij de HA en bedankt voor de tip.
    Ik laat me mannetje zelf eens bellen.
    To be continued :)

20. Ingiemoppie

zeker weten jackie. to be continued. vindt het wel spannend.

Share This Page