Hallo dames, Hopelijk wordt dit de maand voor iedereen. Daarnet zijn mn gekomen, had al een voorgevoel. Koppijn, krampen (maar die heb ik nu al een week, wordt er een beetje ](*,) van, maar ja). Hopelijk is september/oktober een megavruchtbare maand. Liefs, Duveldraakje
Ach joh we gaan er gewoon voor, ben nu ook echt wel benieuwd naar de andere meiden die hun NOD in september hebben. Ik heb wel zo'n voorgevoel dat september een goeie maand gaat worden!!! Liefs, Duveldraakje
Nou, niet voor mij, ben net ongi geworden... De langste cyclus ooit voor mij..35 dagen! Ei pas over 21 dagen...Jeetje...
Sophie@@@@Hoi lieve Pjetje, Wat gezellig dat je hier ook bent en wat fijn dat jullie goed gepraat hebben en weer aan t proberen zijn. Ik wil nog even kwijt dat ik je echt heel moedig en positief vind. Je zei elke ochtend. Ik heb pas gelezen dat 's ochtends ook beter is Misschien houd ik me daar dan wel aan haha. Thanx voor de tip T is inderdaad super weer vandaag. Denk dat ik vanmiddag lekker stuk in t bos ga lopen en terrasje pak. En jullie? Hoi meis, dank je wel! verdrietjes blijven, maar heb gelukkig wel de kracht om door te gaan, en wij wilden graag nog een kindje, maar mijn dochter wil zo graag een broertje of zusje om mee te spelen, kan haar nu al bijna niet laten snappen dat het minimaal een jaar gaat duren voor er nog een kindje is, laat staan als we nog een tijd wachten en het dus nog veel langer wordt haha ze zeurt ons nu al de oren van de kop af waar haar nieuwe broertje of zusje blijft nee maar het schijnt ook gewoon goed te zijn in de praktijk om gewoon weer lekker snel zwanger te worden, dan heb je weer iets om naar toe te leven zeggen ze en ik ervaar nu dat dat ook wel zo is, was eerst erg verdrietig de hele tijd, mis het verzorgen en tutten met mijn kindje, nu we zeker weer ervoor gaan gaat het een stuk beter, leef idd weer ergens naar toe en ben ik nog niet eens zwanger! was bang dat ik hem zou willen vervangen, maar dat is niet zo, snap nu dat Kylian in mijn hart zit en niet te vervangen is! En nog lekker gewandeld in het bos?! Ik ben ff lekker naar de stad gegaan, haha zit net tussen mijn oude maat en een grotere maar in, heel vervelend, dus dan maar ff een broek in de tussenmaat gekocht, moet toch iets aan! En idd sochtens schijnt idd beter te zijn dus suc6 alle meiden die erbij zijn gekomen, gezellig! en ook veel klusplezier en veel suc6
Ik vond je foto's van Kylian en jou erg mooi en ontroerend. Duim voor je dat je heel snel weer zwanger wordt. Moeilijk lijkt t me inderdaad ook voor je dochter om te begrijpen. Voor haar natuurlijk ook erg verwarrend allemaal. Ben ook even gaan shoppen. Gaan na t eten t bos in. Lekker heh dat zonnetje :sunny: Hopelijk kun je snel de grotere maat aan Voor iedereen succes! Ik heb even gezocht naar een link die ik tijdje terug hier op t forum had gezien: http://www.elsevier.nl/persoonlijk/gezo ... index.html Vond ik wel een interessant artikel! En aangezien we weer gaan klussen
oja sophie...ik heb je link bekeken...en idd leuk om te lezen...... en dat plaatje van net ....hahahahhaha wel leuk dat we precies gelijk oplopen zeg.....hahaahaha
Ik ga nu helemaal voor oktober. Sonja heeft net voor me gependeld en als het uitkomt ben ik volgende maand zwanger van ons eerste frummeltje . Ik hoop dat iedereen die in september al heeft gekregen, net als ik, ook geluk hebben komende maand. Heel veel klusplezier toegewenst... Liefs, Duveldraakje
Ik start wat oefeningen. Oefening 1: Laat elke avond je mannetje dit plaatje zien. Zo leren de zwemmers de goede kant op te gaan
, ja idd. Ik vertelde hem net dat we dadelijk flink gaan klussen, hij werd helemaal blij . Liefs, Duveldraakje
hahahhahahhahaah sophie ik ga helmaal plat hiero ik ga zo lekker me klamboe opzoeken.......nog ff invasion kijken en dan met me mannetje stoeien..... hopelijk heb ik morgen een paar pagina's van jullie bij te lezen........ 8) Fijne avond u alle
hoi , ik ben er en lees mee maar heb weinig zinnigs te vertellen. ik stort me eventjes totaal op mn werk (wat zullen ze blij met me zijn) totdat ik op de wachtbank zit, maar duim voor iedereen, vind ook dat iedereen deze maand verplicht zwanger moet testen, ik wil een HCG explosie deze en volgende maand (sept en okt) en voor mamairis wat kut voor je en sanne he wat jamme rnou, je was al zo veel overtijd. aola