@ Twinny Heel veel succes bij de volgende inseminatie. Hopelijk zal Oktober raak zijn. Liefs, Gerrina
Hoi Twinny, Welcome back! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Succes met de volgende inseminatie in oktober! Laten we hopen dat het DE maand wordt!
@Indey Welkom hier ik wens je een vruchtbare maand, succes! @Noesje Succes meid klus er maar flink op los ! @Mammairis Beterschap meid hopelijk zijn het goede voor tekenen @Jackie Welkom hier hopelijk doen de bodyguards in november wel hun werk 8) Succes @Moons Veel klus plezier! Zet 'm op! @Tanja20 Succes met klussen meid! Toy Toy Toy! @Ingiemoppie Jeetje ik had jou hier niet verwacht! Balen zeg! Heel veel succes deze ronde! Zet 'm op meid! @mark en maria Heel veel klus plezier! @Happy1 Heel veel sterkte met wachten! @hielkje36 Sterkte meid ik wens je een hele vruchbare maand toe! @twinny Welkom en succes deze maand! voor de meiden die ik vergeten ben sorry ik wens jullie ook veel klus plezier of wacht plezier! Hier gaat het best wel goed ben het weekend goed ziek geweest maar was gelukkig van korte duur! We zijn alvast aan het warm draaien voor volgende week! Liefs Pearly
Ingiemoppie?? Ingiemoppie?? Is die hier? Wel potverdorie! :x Ing? Waar ben je? Wat hadden wij nou afgesproken? :-s Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik gelezen heb dat jij ongesteld bent geworden. Heb ik het gemist? Of ben ik het vergeten? :scratch: Zeg, is vergeetachtigheid ook een zw symptoom?
Mag ik hier ook zo af en toe meeschrijven? Mijn NOD valt op 1 oktober. Zal kort wat over mezelf vertellen; bezig sinds jan 2004. Na onderzoeken; onbegrepen onvruchtbaarheid. Inmiddels met 4e IUI poging bezig en zit nu op het wachtbankje. Oja, Droppie las jouw vraag over een gekantelde baarmoeder. Bij inwendig onderzoek zag de gyn dat mijn baarmoeder ook wat naar achter gekanteld was, volgens haar zou het niet echt een probleem zijn om hiermee zwanger te raken....maar door jouw verhaal ga ik toch weer twijfelen...als ik volgende week weer naar gyn moet voor uitgangsecho (hoop het niet natuurlijk, want dat zou betekenen dat ik zwanger zou zijn) vraag ik dat toch ook nog maar eens na.
Hallo lieve allemaal, Een speciaal welkom voor Twinny! Ik ben nogal moe, dus even zo: voor iedereen heel veel succes met klussen of wachten of allebei Ook hier weer net als elke maand symptomen, al is t nu weer anders Erg moe, erg verstrooid, gisteren opeens heel misselijk en duizelig en pukkeltjes op m'n gezicht. Vorige week steekjes en krampjes gehad. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar.dit keer laat ik me niet door mezelf gek maken. 'T is nu precies een week na m'n eisprong, dus nog wel erg vroeg om iets te voelen Dikke kus, Sophie
Hey Sophie, mupke! Ik vroeg me al af waar jij bleef. Ik miste je de afgelopen paar dagen al. Vertel, wat heb je allemaal weer uitgespookt? Iets heel vunzigs hoop ik
Hahaha lieve Gerrina, lekker schatje , Ik ben wel af en toe om de hoek komen kijken hoor Maar was veel weg en ben druk op 't werk! Helaas heb ik geen vunzige verhalen, maar ik wil best wel iets verzinnen hoor
Hoi wachtende en klussende meiden, Ik heb echt het gevoel dat er weer niks is deze maand. vorige maand alle symptonen gehad. gevoelig borsten vaak plassen en erg moe maar helaas ik werd gewoon ongi. Nou ik hoop deze maand maar heb nog geen goed gevoel. we zien wel weer. Nou succes allemaal en een dikke kus Groetjes Suleika
Volgens mij heb ik mijn ei gemist. was (als ik het goed heb) 4 dagen later dan mijn banner. Moet dus ook 4 dagen langer wachten voordat ik zeker weet dat ik overtijd ben (vorige keren was ik ook een aantal dagen overtijd). Ieh. ik heb wat nodig om mijn tijd te verdrijven in de avond.!
Hoi hoi, weer een nieuwe ronde, mijn vorige eindtijden waren 25,31,29 en nu 32. Daar is dus geen touw aan vast te knopen. Ik heb mijn banner op de langste ingesteld en we zien wel weer waar het schip strand deze maand. Alle tandenknarsende en wachtende meiden heel veel succes! liefs
Aan alle nieuwe dames, welkom in Oktober en heel veel succes. Nou, ik heb vandaag weer de chocolade vreet kick. Das geen goed teken. Maar de rest is er nog wel Ik moest vandaag mijn bord eten wegzetten. Werd erg misselijk en kreeg een opvlieger. Ik zou toch niet in de overgang zijn heh :-s Aaah nog een weekje. Die zing ik nog wel uit Zorg jij voor de muziek? :dj: Ik wil wel vrolijk de volgende ronde in heh
goeie avond. Tjee zijn weer een paar new ladies in the running.____ Good Luck and have fun! Ik lees wel mee maar heb niet altijd wat zinnigs te melden, zit gewoon te w88 Vannacht is een vriendinnetje bevallen van een mooie zoon, vandaag langs geweest, heb de foto voor het geboorte kaartje geschoten,(paar weken geleden ook van der buik),en ik kon het niet laten ietsssssssssss meer foto's te maken, 109 om precies te zijn 8) Wat een poppie! Wat me alleen wel opviel is dat ik niet dat kriebel gevoel had, van OOOOO wat een scheetje ik wil oooooook, Natuurlijk dacht ik van wat een plaatje en scheetje maar niet dat zenuwachtige gevoel wat ik de laatste maanden wel heb gehad, ik bleef verbazend nuchter En ook niet toen ze zei van , en over 9 maanden zitten we zo bij jou! Maar wel een wolkje van een ventje! Ik ga nu lekker me klamboe opzoeken want kan me ogen amper open houden, me hubbie zei net ookal van"je kijkt scheel, heb je wat gedronken ofzo?, drink niet eens maar ben zo moe dat ik ervan aan het loensen ben Verder heb ik tot nu me woord gehouden en heb ik nog geen minuut gedacht dat het wel eens raak kan zijn deze ronde, heb nergens last van , geen kwaal te bekennen. Time will tell