NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. supertallie29

Aug 16, 2006
    72
    0
    0
    Hier een berichtje van mij.
    Heb verder eigenlijk weinig te vertellen :D

2. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ha supertallie hier nog een met weinig nieuws zit op dag 2 bah bah

3. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    Hallo meiden,

Mag ik bij jullie aanschuiven?

Helaas zijn vanochtend de :evil: :evil: :evil: gekomen, heb er ook best last van.

M'n cyclus blijkt dus toch weer 24 dagen te zijn. Maar dan klopt het dus niet helemaal dat ik op dag 13 m'n eisprong gehad zou hebben. Deze maand ga ik maar hulp vragen van de ovu testen.

Zometeen, voordat ik naar m'n werk ga, eerst maar ff een heerlijke cappuch/choco reep halen!

Liefs Sam

4. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Samcat, balen meid, maar wel een lekkere korte cyclus. Geniet van je chocoreep, die heb je verdiend. Hopelijk gaat het deze ronde lukken

Liefs Moons

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Succes aankomende ronde met de ovu-testen Samcat!

Zo vandaag is m'n lief 37 jaar geworden!
    Vanavond koffie en wat fam op borrelvisite, verder doen we er niet echt iets aan.Het is de eerste verjaardag voor m'n lief zonder z'n vader (is afgelopen maart overleden) dus het valt best zwaar voor hem.
    Verder een sterfgeval .z'n tennisvriendin is overleden aan kanker zondagnacht (laat 3 kleine kindjes achter) :cry:
    De feeststemming zit er dus niet echt in.

Vrijdag a.s. krijgen we de uitslag van zaadjes en bloed spannend!

Mirre

6. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hallo meiden!

Voor alle nieuwkomers, jammer dat de :evil: :evil: gekomen zijn, s6 voor deze maand.

Hier weinig nieuws te melden voel me nog steeds net zo als gisteren, niet echt lekker dus. Nog een weekje wachten tot mijn NOD, maar ik denk dat ik ga wachten tot het weekend erna met testen. Ik wil niet weer teleurgesteld worden door mijn lijf. Ik ga er dus ook gewoon van uit dat de :evil: :evil: gewoon gaan komen, des te groter is de vreugde als de test toch positief is.

Groetjes, Astrid

7. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    @ Mirre, gefeliciteerd met je hubbie. Een dubbel gevoel is dat jarig zijn, maar wel iemand erg moeten missen. Op zulke dagen is dat altijd erg vervelend. Hopelijk lukt het jullie om er toch een leuke dag van te maken.

Mijn hubbie is Maandag 2 oktober jarig, dan wordt hij 32.

Liefs Moons

8. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Jammer, voor alle nieuwelingen, dat het toch niet raak was. Veel succes in deze maand!

Hier eigenlijk niets nieuws te melden, lees wel trouw alle berichtjes ;)

We voldoen goed aan onze huwelijkse verplichtingen :) , klussen om de dag.
    We hopen op een positief resultaat natuurlijk!

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ook een weegschaal dus.
    Wat ben jij?

10. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Good morning,

Voor de nieuwe peeps hier.have fun and lotsssssss of suc6 deze maand! ;)

Mirre.felicitaart met je hubbie. hoop dat ondanks dat er zon donkere wolk boven zijn verjaardag hangt dat jullie wel een beetje kunnen genieten van de dag.

mamairis.*duimd*duim*duim* 3 dubbel voor jouw.

Gerrina.where are youuuuuuuuuuu.of lig je nog plat met al je kwaaltjes! :D :)

Sophie.Hoe voel jij je, al last, ik nog steed noppesssssssssssss, vergeleken met vorige maand, toen hing ik de laatste week boven de pot iedere morgen :(

11. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    Mirre Gefeliciteerd met je hubbie, idd een dubbel gevoel zo'n dag...als je dan een aantal dierbaren moet missen....geef elkaar maar een extra knuffel.

moons...voor het klussen is het idd wel lekker zo'n korte cyclus, dat levert wat meer kansen op...echter elk voordeel heb ze nadeel....maar ik heb endometriose...dit heeft tot gevolg dat bij elke ongi de cyste weer een beetje groeit. Wat dit betreft zou het dus beter zijn als ik een wat langere cyclus zou hebben. Maar ja....we kunnen niet alles hebben hè.

Liefs Sam

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mirre proficiat met de verjaardag van je mannetje. Zal heel dubbel zijn deze dag (dagen), dikke knuffel voor jullie.
    Haha, Gerina .....paaldansen... :) . Enne ...buikdansen...ik heb er wel de buik voor (zo'n vetrolletje erop), maar mijn motoriek/ritme gevoel is er niet op ingesteld...haha.

13. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

Ik kom me ook ff melden. Wordt gek van het wachten, bah.

Hoorde vanmorgen dat mijn zusje zwanger is! Na ronde 1 gelijk raak :confused: Ik wil ook!

De groeten allemaal en veel klusplezier!

14. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik ben 30 januari jarig, een waterman dus.

Moons

15. Niet meer actief

goedemorgen allemaal

16. Amle

Amle Niet meer actief

HaiHai,

Ik zit nu in mijn wachtperiode. en geduld heb ik niet :(
    Ik weet niet eens zeker of mijn cyclus wel 28 dagen is. dat was het de 1e keer, gelijk na het stoppen van de pil, wel. Maar ik hoor vaker dat het daarna nog kan veranderen. We zijn daarom ook al de hele maand (na de :evil: ) om de dag aan het klussen; en met veel plezier. We houden dit gewoon vol, tot een week na mijn NOD. Als de :evil: dan nog niet zijn doorgekomen gooi ik er gewoon een testje tegenaan. Als die negatief is (wat ik natuurlijk niet hoop!) dan neem ik aan dat mijn cyclus deze maand in de war is.

Ik duim voor mezelf en natuurlijk voor alle andere meiden die op hun NOD wachten of druk aan het klussen zijn ;)

Gr. Elma

17. PriscillaEnKids

Sep 26, 2006
    21
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Bij dit onderwerp.
    Ik heb 10 oktober mijn nod, ronde 3.

Afgelopen weekeind meosten we klussen, en natuurlijk gedaan ;)
    Al doen we dat toch wel, hihi \:D/

Ben benieuwd en kan niet wachten tot het 10 oktober is :D

Maar goed de vorige cycles van me was 41 dagen :( was gewoon 14 dagen overtijd.
    De een zegt dat het een vroege miskraam is en de andere zegt een warige cyclus.
    Maar goed we zien 10 oktober wel of de rode :evil: kom :eek:

18. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    goede morgen allemaal.

gerrina zijn er nog kwaaltjes bij gekomen?
    sophie waar blijven de verhalen?

groetjes las

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

welkom aan die die net ongi zijn geworden en nu helaas officieel bij oktober erbij horen.

Mensen die net geklust hebben, spannend, hoop dat het goed aan het zwemmen is.

Afwachters veel succes en sterkte, begin alvast met duimen hier hoor.

Verder is hier nog alles rustig. Mijn temp. is wel gezakt, dus moet nu bijna gaan gebeuren. kan niet wachten om ongi te worden, stom hè!
    Mijn banner is inmiddels verlopen, want kon hem niet zo lang instellen als mijn cyclus is! Maar morgen zou ik hem wel mogen veranderen.

grtjs
    Twinny

20. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemiddag, Ik wacht geduldig tot volgende week. Nou ja geduldig. Ieder ander raar symptoompje wordt natuurlijk waargenomen. Momenteel heb ik het warm, het lijken wel opvliegers. Is dat ook een symptoom of wordt ik hier erg in de maling genomen door mijn eigen body. :(

Share This Page