JA maar het is echt te erg! haha. Hij en ik hebben samen gestudeerd en gingen samen op dezelfde school werken, andere locatie dat wel. Hij overspannen, omdat, denk ik, hij echt homo was.maakt niks uit. ontslag genomen en gaan werken op een andere school. daar is hij nu ontslagen omdat hij zichzelf verkoopt via internet en leerlingen zijn advertentie gezien hadden, incl lengte hahaha. vreemd toch?
HAHAHA wat een hilarisch verhaal, ben je ook wel beetje dom toch? Internet is voor iedereen toegangkelijk hij komt zo ook niet meer aan de bak,.jeetje. Sprak je hem de laatste tijd ook nog wel of is het echt iets van vroeger? x sanne
laatste tijd is weer even geleden, maar heb hem nu een mailtje gestuurd, want het verhaal wordt nog vreemder. mijn moeder werkt in een winkel. normaal bij ons in het dorp, maar nu in zijn stad,zeg maar. en ik had haar net gisteren dat verhaal verteld. Komt hij de winkel binnen, met cameraman en fotograaf en moet een blikje bier kopen? en mijn moeder: Hoi . hoe is het? werk je niet meer op school? Hij: nee in de buurt van de winkel allerlei foto's gemaakt. en hij is echt niet knap, heeft vieze tanden, dus een gewoon model kan niet.
Ik zou er wel van schrikken hoor! Tis heel bizar,.nou wie weet mailt hij je terug,. Gelukkig heb je hem zelf niet ontdekt daar moet je toch ook niet aan denken,. x sanne
hehehe Lachen met jou hoor :tongue: Maar ik ben nog steeds niet vooruit te branden. En ik voel ook nog een verkoudheidje aankomen Denk dat ik maar es een keer vroeg m'n bed induik. Ow, en Manuela Hele mooie droom hoor. En zoals Sophie zegt idd veelbetekenend
Gerrina wat lees ik toch een positieve berichten over jou! Nog een paar daagjes tot je NOD. Ik zie het met jou rooskleurig in hoor deze maand! En dat mag ook wel,.toch? Ik denk dat ik ook trouwens maar lekker optijd in het nestje duik,.pffff net weer twee dagen werken achter de rug na een heel druk weekend ben er ff helemaal klaar mee! Maar ondertussen nog wel even gtst kijken haha x sanne
Ik weet het niet hoor Sanne. Ik voel me namelijk helemaal niet zwanger. Ik voel wel vanalles. Ben echt al dagen misselijk en de laatste 2 dagen behoorlijk moe. Pijntjes hier en daar. Maar toch geloof ik er niet in. Waarom weet ik niet. Voelt gewoon raar. Maar idd over een paar daagjes weten we het zeker. Ik probeer me maar gewoon voor te houden (ondanks al die lieve en positieve berichtjes) dat ik niet zwanger ben. Dan is de teleurstelling minder groot
ja je hebt gelijk hoor! Maar je bent toch al enige tijd bezig? En daarvoor heb je dit toch nooit gehad al die pijntjes misselijk etc,. Het is en blijft toch echt afwachten,. ach we houden elkaar wel bezig hier toch? x sanne
Nou, dat is het 'm dus juist! 2 cycli geleden had ik dezelfde misselijkheid 24 per dag en smaak en geur verandering. Toen dacht ik dus echt voor het eerst in 2 jaar dat ik zwanger was. Maar helaas had mijn lichaam me voor de gek gehouden en werd ik gewoon ongesteld Vandaar dat ik deze keer mijn hoofd koel probeer te houden 8) Maar, idd we houden elkaar hier lekker bezig en de dagen vliegen voorbij
ja dat je lichaam je zo voor de gek kan houden weet ik de laatste tijd alles van,.Maar volgens mij komen de echte klachten pas na je nod,.daar houd ik mij altijd aan vast,.Hormonen zijn raar, heeeeel raar! Is echt niet altijd leuk,.Had ondertussen ook je verhaal gelezen dat je het nu op andere manier geprobeerd hebt, ik hoop het echt heel erg voor je! Gebruik je ook ovu testen of temperatuur je? x sanne
Ik zie allemaal berichtje van dames die ongeveer net zover zijn. Spannend hé, ik voel niets dus wacht het maar weer 'rustig' af.