Sjaantje; dankjewel meis! Ik hoop ook dat het voor jou snel mag gaan gebeuren! Candijtje; het zou idd super zijn als die droom werkelijkheid wordt! We zijn zeker nog druk aan de klus want anders gebeurt er nog niks he Ik heb voor jou iig hele goede hoop deze maand!! Jeej Tanja!! Lekker laten springen en zeg maar dat je ei een van die zwemmertjes door moet laten hoor. Sanne; het is zeker erg fijn dat je zoveel leuke dingen in aantocht hebt! Dat zal een stuk beter zijn dan iedere dag dat gewacht en gehoop. Sophie; nog een weekje voor jou he lieverd! En laat je inderdaad niet gek maken hoor... ik blijf iig voor je duimen. Marloes; wat een verhaal idd zeg!! En wat gaat het goed met je schilderijtjes zeg! Ziet er erg leuk uit Gerrina; hopelijk wordt je niet ziek en heb je gewoon een avondje op tijd naar bed met boek nodig Ik hoop ook zeker dat mijn droom veelbetekenend is!! Voor de andere meiden die ik vergeten ben. solly! Ik wens natuurlijk iedereen alle goeds toe en hoop dat het snel raak zal zijn. Ik voel me zelf al de hele dag raar, natuurlijk door die droom, en het gevoel dat mijn ei op springen staat. Zometeen nog maar eens even flink aan de klus dus Liefs en dikke kus! Manuela
Zow, ik ben weer terug. Net het hele topic van 10 pagina's lang zitten lezen van ene Ponnetje Wat een wicht zeg! Geen eens zin om zoiets te feliciteren Ben ik nu een bitch?! Forgive me O Ennieweej, ik spring wel mee Sophie. Misschien dak daar weer fit van word @ Sanne Ik ben bezig met tempen. Ovu testen heb ik vorige maand gebruikt maar ik werd daar niet veel wijzer van omdat 5 van de 6 testen 2 even dikke strepen aan gaven Dus die doe ik maar niet meer.
hoi dames, ik heb vannacht ook gedroomd, ik had een positieve test in mijn handen hoop zo dat het uit komt! alle dames die rond de vruchtbare dagen zitten KLUSSEN! alle wachtende dames SUCCES!
Hoi Gerrina, gezellig dat je meespringt Ik heb Ponnetje's verhaal ook gelezen. Heb haar wel gefeliciteerd. Als t waar is, ben ik blij voor d'r. Maar snap je reactie erg goed hoor. En Gerrina en bitch, nee dat gaat niet samen Iets in me zegt nog steeds dat het hele verhaal uit de duim gezogen is. Maar ja, dan ga ik wel heel ver. T blijft in elk geval merkwaardig.
hallo meiden, even een vraagje ikheb in het begin een fout gemmaakt met aanmelden. En nu wil ik die herstellen maar het lukt niet. ik heb 2 namen las en las28 en wil graag las28 weg halen heeft iemand enig idee hoe dat moet? groetjes las
Lot; wanneer is idd je NOD? Gaaf he, van zo'n droom. hopelijk komt hij voor jou ook uit! Gerrina; ik vind je geen bitch hoor. vind het ook allemaal een beetje raar. Maar dat vind ik van meerdere dingen hier op het forum wel
Ik denk dat je dan even een moderator moet mailen/pb-en. Volgens mij kunnen alleen zij een account verwijderen.
@ gerrina zit nu op dag 30 maar mijn vorige cyclus was 42 dus weet niet zo goed wat ik nu moet, heb wel een beetje getempd maar niet altijd op dezelfde tijd dus kan ik denk ik niet echt op bouwen, volgens FF 13 sept. ei gehad ik heb de afgelopen tijd opgelet maar niet echt iets gevoeld alleen beetje gevoelig naast mijn lies dus weet het echt niet.
@manuelavan zo'n droom word je wel weer wat positiever en hoop je nog meer dat het zo is, hoop voor jouw dat deze echt uit komt, succes met wachten
zoo meiden ik kom ook hier ff koekeloeren. 8) De meeste meiden die hier zitten hebben mij all1 gelaten bij september Ik moet nog ff-ies w88.en anders word t ook oktober. Maar daar gaan we niet vanuit ook al ziet het er hier een stuk drukker en gezelliger uit dan bij mij in september. En gerrina wat zit je nou weer te bitchen over ene ponnetje . hahahha \/ vertel ik heb wat gemist.wil graag alles weten!
waar kan ik dat verhaal over ponnetje lezen? ben altijd in voor sensatie,.haha! Gerrina een bitch,,.neeeeee x sanne
sanne 2:hahaha neej was maar grappiej dat ze bitch is hor ! maar ik wil idd ook wel dat verhaal ff lezen.ben altyd in voor Sensatie.KOM MAAR KOM MAAR KOM MAAR ! hahahah
Het verhaal van Ponnetje staat bij eerste symptomen en dit is de link; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=17463 Lot; ik hoop het ook hoor. hihi we blijven duimen he?! Kimmiej; jij moet ook lekker wegblijven hier hoor , hopelijk heb je snel een posi test! Liefs!
ik had jouw berichtje nog niet eens gelezen maar alleen maar daarboven,.dussssss niks aan de hand meid! x sanne
Of het verhaal wel of niet waar is laat ik maar in het midden. Maar zoals ik haar las en hoe ze reageerde op de goedbedoelde reacties van anderen . En dan ook nog tussen neus en lippen door het een "ongelukje" noemen . Ik kan haar niet anders noemen dan een ongelooflijk wicht. En dat wordt dan zomaar zwanger Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het het iedereen om zwanger te raken. Maar sommige mensen . Ow eh Kimmiej . lav joe toe hunny @ Lot23 Als ff gelijk heeft en je hebt je ei op 13 sept gehad en je gaat uit van een lutheale fase van 2 weken dan zou je NOD morgen zijn, toch? :-k Spannend hoor. Hoop dat je droom uit gaat komen