Kim, jij mag hier helemaal niet komen! Jij hoort in het zwangere hoekje thuis Ik heb trouwens sinds een paar minuten erge auwa! Volgens mij gaat mijn ei springen!
Jaaaa ik ga al! hihi ik begreep het al hoor Ingrid Tot morgen weer! Ik ga een baby maken (hoop ik) Liefs
wij gaan ook weer beginnen met klussen mijn dagen zijn voorbij lekker 2 dagen gehad wij gaan er volop tegen aan trusten allemaal Liefs Indey
hier even snel een berichtje van Noesje voor het slapen gaan, Hen gisteren lekker geklust en volgens mij echt op het goede moment had heel veel afscheiding en vandaag mijn eitje dus duimen maar en weer wachten op NOD. Voor de meiden die aan t klussen moeten veel plezier en de rest in de wachtkamer, hopen dat dit een vruchtbare maand is
Goedemorgen allemaal! @noesje hopelijk vinden de zwemmertjes het eitje en kun je binnenkort zeggen joeppie ik ben zwanger @indey veel s6 met klussen @manuela ook voor jou hoop ik dat de zwemmertjes snel het eitje vinden @kimkivits ik hoop dat die duvels toch weg gaan blijven bij jou @nienke ook aan jouw zwemmertjes zeg ik zet hem op, racen naar dat eitje Voor alle mensen die ik vergeten ben, s6 met klussen en wachten. Gelukkig voel ik me vandaag een klein beetje beter. Alleen heb ik sinds gisteravond last van misselijkheid en ben ik sinds vandaag wat meer moe. Maar deze dame gaat ervan uit dat mijn lijf weer een spelletje met me aan het spelen is, dus we wachten geduldig af . Ik wens iedereen nog een hele fijne woensdag en mss tot vanaaf weer. Groetjes, Astrid
Zo d'r zijn weer aardig wat meiden aan de klus Ik zend veel positieve vibes jullie kant op! Ehhh kim, opzouten hier 8) Astrid, gelukkig voel je je wat beter. Dikke kus. Spannend heh dat wachten. Gisteren zo moe. Wilde om 21:00 uur een lekker avondje tv gaan kijken, maar lag volgens mij om 21:45 uur al te slapen Las berichtjes over de boeken van Kluun. Hartverscheurend heh. Tranen met tuiten. Heb zondag 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' gelezen. Geweldig boek! Kus voor iedereen, Sophie
Goedemorgen Allemaal, He He, voordat je alles weer hebt bijgelezen, weet ik al niet meer wat er in het begin gepost is. Kan dan ook niet op iedereen reageren, sorry, forgive me Denk dat ik nu ook op de wachtbank ben terecht gekomen, we hebben onze kansen goed benut deze ronden en wachten af.
Hoi hoi, Ik heb volgens mij vandaag mijn ei, gisteravond af en toe een steekje en nu steeds maar steken in mijn linkerlies. Gelukkig gisteravond heerlijk geklust, dus laat dat ei maar springen! De zaadjes liggen te wachten. Voor iedereen veel succes, met klussen, wachten, stressen, van alles voelen of wat jullie ook maar doen. Heb ook even het verhaal van Ponnetje gelezen, inderdaad zeer vreemd zoals zij reageert. Heb er mijn twijfels ook bij. Liefs Moons
Ha Moons, Welkom op het wachtbankje Aan je pendels te zien komt het helemaal goed deze maand x Sophie
Hier zijn we ook weer begonnen gister en we willen nu eigenlijk ellke dag en dan weten we zeker dat we goed ons best gedaan hebben Indey
Indey, hopelijk ga je dit volhouden, elke dag! Om de dag is volgens mij beter hoor, heb ik een keer gelezen, maar als je elke dag zin hebt, moet je dat gewoon doen natuurlijk! Veel klusplezier. Liefs Moons
Lekker klussen Indey! Weet je wat ik vreemd vind. Afgelopen twee dagen had ik er af en toe last van en nu weer. Als ik zit, voel ik me dan net alsof ik heel veel trappen gelopen heb. Af en toe bijna snakken naar adem en benauwd. Apart heh.
moons Ik wil ook wel om de dag hoor maar mannetje zegt als we het elke dag doen missen we die ei in elk geval niet en net gekkigheid hij werkt hier en daar en nu bezig met onze badkamer en pakt ie zijn mobiel en zegt even bellen of Indey zin heeft met een grijns op zijn gezicht als het aan hem ligt wil hij wel 3x per dag haha Indey
He verdorie Kim we hadden je hier niet willen zien hoor , zijn die verrekte dan nu toch echt bij je gekomen? Liefs en een dikke virtuele knuf voor je. Astrid
Indey, jij schrijft ook op het forum van Roos of niet? Ik ook onder een andere naam (Ramona). Las net volgens mij je verhaal over de badkamer en over die domme juf van je dochter. Liefs Moons