He dat heb ik ook! Gisteren af en toe een steekje, geklust gelukkig, en vanmorgen echt mega pijn in linker eierstok, werd steeds erger, nu begint het weg te trekken. Waren we in ieder geval mooi op tijd voor mijn ei. Hopelijk wordt hij bevrucht. Liefs Moons
Moons en Manuela, Afgelopen keer heb ik ook meerdere dagen/keren gevoel gehad dat t mn eisprong was. Ben maar op temp. afgegaan toen. Ik duim voor jullie! Enne Manuela, goede pendel
Je berekent je zwangerschap inderdaad vanaf de eerste dag laatste ongi. Dit omdat haast niemand precies weet wanneer ze bevrucht is. Daarom doen ze het op deze manier, en dan moeten ze je gemiddelde cyclus weten en zo komen ze op het aantal weken zwangerschap. Deze 2 week worden er aan het eind weer bijgeteld, dus geen 40, maar 42 weken zwangerschap volgens mij. Liefs Moons
nee je bent dus maar 38 weken zwanger. als ik het goed had hoor ze berekenen vanaf je 1e dag laatste ongi 40 weken dus werkelijk ben je maar 38 weken ongeveer zwanger.
Voor het uitrekenen van de bevallingsdatum ga je uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Precies 40 weken later ben je uitgerekend. Bedenk je echter wel dat het altijd een gok zal zijn wanneer de bevruchting precies heeft plaatsgevonden en dat slechts 4,5 procent van de vrouwen precies op de uitgerekende datum bevalt. Reken er meer op dat je waarschijnlijk twee weken voor of na deze datum uiteindelijk zal bevallen. dit stond op predictor.nl
* Hatsjoe! * Een hele goede middag lady's *snotter* @ Kimkivits Potverdorie meis. Altijd gezellig natuurlijk dat je hier komt mee kletsen maar had je toch liever zwanger gezien Ontzettend balen weer zeg. Hoop dat deze ronde je veel geluk gaat brengen. @ Manuela79 Ik hoop dat de pendel gelijk gaat krijgen. Je hebt er iig goed voor geklust @ Twinny Ik en mijn man zijn ook on-romantisch doktertje aan het spelen hoor Maar dan wel gewoon lekker thuis. Ik hoop dat deze ronde een succes gaat worden voor jullie. @ Moons ik heb me laten vertellen dat ovu testen ook positief testen wanneer je zwanger bent. Hoop dat je een gewillig eitje hebt deze maand. @ Larreke Heh balen meis. Veel succes in de volgende ronde. Trakteer jezelf nu maar op een lekkere reep chocolade Voor alle andere nieuwe dames die ik vergeten ben: Welkom in Oktober. Dat het maar een vruchtbare maand mag worden. Voor de klussers onder ons: Have fun En veel succes Voor alle dames die met mij op de wachtbank zitten: Heej gezellig dat je er bent. Nog klachten vandaag?
Hoi allemaal! Ik ben gisteren weer begonnen aan m'n nieuwe cyclus dus vol goede moed op naar de volgende ronde! Mijn nod deze maand is 24 oktober, tenminste als ik naar mijn laatste cyclus kijk. Ben in juni begonnen met cyclus van 30 dagen, juli was 35 dagen en augustus zelfs 44 (!) dagen en nu dus weer 28 dagen, snap er niks van Lees al paar daagjes mee dus dacht ga maar gezellig mee schrijven. liefs daantje
Alle nieuwe dames, welkom in oktober. Hopelijk nu meer geluk dan in september. Ik ben zelf al drie dagen niet vooruit te branden. Heb echt nergens zin in.
middag dames! . Jaja ik weet t ben nog geen oktober . maar ja nod is de 29e dus bijna oktober. en ben zo eenzaam in september. Dus kom jullie ff vergezellen. Eey ingrid hehe ben j dr weer was jevan j bureau stoeltje gevalle
Och beetje verkouden, that's all! @ Kimmiej Ik weet dat je je eenzaam voelt in September maare... Hier al komen is bad vibes hoor Ik wil echt niet dat je definitief hier gaat komen.
Gerrina : ja wie weet had tampon test en na hele dag dr in zat dr net heeeel kleinne druppeltje bruin. maar ga dr vanuit dat t niet door zet. heb verders geen klachten geen pijn nix dus dat is dan wel weer een goed teken *denk ik* maar ja goed ik heb nog geen vaste cyclus natuurlijk maar vorige maand waren die k*t Dr al dus tja. [-o< meer kunne we niet doen! maar wijfie je weet toch.kan niet zonder jullie
hihi nee kimmiej. chef kwam plotseling opdagen (is eigenlijk ziek) met heeeeel veeeeeel werk. pff zweet me rot zo heb ik lopen vliegen en draven. maarruh. hup hup. terug jij! jij mag hier nog niet zijn. wij komen wel snubbeken bij sept hoor. ach ja, laatste loodjes wegen het zwaarst. nog 2 dagen voor je hé meid. Gerrina. lekker zeg, met dit weer verkouden. Adine: hier komt beetje energie van mij. heb na vanochtend genoeg adrenaline.
Moons, Sophie en Jackie, bedankt voor jullie uitleg! Ik had idd al zo'n vermoeden, maar samen komen we er wel Als ik dus 11 oktober positief test dan zou ik (voor mijn banner) op 4 weken en 2 dagen zitten! Oooh ik hoop het zo. Die pendel is de enige die ik heb voor deze maand! Bovendien zijn mijn vriend en ik op 11 oktober 2 jaar bij elkaar dus het zou toch wel een supermooi cadeau voor ons zijn als ik die dag een posi test krijg. *droom**zucht**droom**zucht**droom**zucht* Zo en nu weer met beide voetjes op de grond Moons; gelukkig hebben we idd allebei goed geklust als deze pijn het teken was van de eisprong! Nu maar hopen dat het lekker een nestje gaat maken in onze buikjes! Gerrina; beterschap meid! Ik hoop ook dat deze pendel uit gaat komen! Nieuwe dames, welkom hier in het gezellige oktober festival! Liefs Manuela
aaah gelukkig gerrina ik word niet verbanne hahaha Wel knus zo op dat kleine bankiej. je kan wel merken dat t eigenlijk all1 voor jou is maar ja we dele t wel.