hey meiden, Ik ben een tijdje niet meer online gekomen omdat ik er deze maand niet te veel wou aan denken. zoals je ziet is de maand dus weer te lang. Nog vier dagen en dan is mijn NOD. Hopelijk is het deze keer goed nieuws. Ik voel niets. ik voel me zelfs kiplekker. heel raar. groetjes Kaylie
Dan heb je er vast ook eentje branden voor Ninetje?! En ik geloof dat er dan binnenkort iemand voor in de plaats komt want ik denk dus echt dat die zwanger is 8)
Inderdaad zit vooral bij de mie-mama's te posten en af en toe lees ik hier nog eens mee. Gisteren voor het eerst bij de VK geweest, onwijs lief mens. zat alleen met mijn lief me op te stoken over mijn humeuren. tja want ik moet jullie wel vertellen dat je in een hormoon-versnelling raakt als je zwangerbent. pff wat kan ik soms stupid reageren. gelukkig is vriendlief een en al begrip en doet hij super veel, want ik ben echt dood en dood op na een dag werken. (zit eigenlijk al rond 14:30 u de tijd weg te kijken opmijn werk en alles duurt tig keer langer). Avond eten krijg ik niet meer weg, maar dat vond de VK niet erg. mits ik maar wel fruit en groente blijf eten helemaal opgelucht! Tja en echt boven de wc heb ik gelukkig nog niet gehangen! wel de hele dag misselijk (s avonds meer dan s morgens. ik zit echt raar in elkaar ) Maandag eerste echo. super spannend. Tja en ik hoop dat de juni-mama's snel aangevuld gaan worden! Jullie hebben vast heeeel hard geklust (haha heb ik laatste weken niet meer gedaan, lijk wel een ijskoninging. ) dus geniet er nog maar van!
Klinkt mij allemaal als muziek in de oren, Liefzonnetje Heel veel plezier maandag bij de echo. Komt er vast een foto in je album te staan Liefs, Gerrina
Hey, ik ben ff nieuwsgierig. Jou laaste bevalling is toch nog maar pas terug? Duurt het dan niet ven voor je lichaam er weer klaar voor is? 9 maanden op - 9 maanden af? Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent hoor! Lijkt me wel erg heftig 4 kinderen, waarvan 2 in de luiërs. Ik heb bewondering voor je!
Hopelijk heeft het geholpen en ben je zwanger. Ik duim zeker voor je. Spannend! Ga je op je nod testen of ernaar? Xx Tan xX
Zo onze klus-vierdaagse zit er weer op. We hebben behoorlijk bewust geklust dus hopelijk is t raak. Naardeel is dat ik niets van mn ei-sprong merk. Altijd beetje gokken dus. Alhoewel we niet mogen klaren, dit is "nog maar"onze 2de ronde. (na mk) Respect voor diegene die al een stuk langer aan het klussen zijn. Als het goed is heb ik gister mijn ei-sprong gehad. Is het aan te raden om het vandaag het ook nog te doen? Xx Tan xX
WAT HEBBEN JULLIE VEEL GEKLETST ZEG! Alle nieuwe meiden: balen maar is gezellig hier dus Gerinna: beterschap en dat het snel weer weg mag zijn. groetjes las
Jeeeeemiggg wat kletsen jullie veeell! kan het haast niet bijhouden hhaha. sanne, bedankt voor je welkom ! xxx
Tok, tok, tok, tok, tok! Stelletje kippen hier. En nou maar hopen op veel kuikentjes! Succes met broeden
Sorry meiden maar wil ff klagen. WAT DUURT DIE MAAND TOCH LANG! zo dat lucht op. Ik wou dat we al wat verder opgeschoten waren en we al halvewege okt. waren. Maar eigenlijk ook weer niet want nu heb ik nog heel wat klussen in het vooruitzicht. Ik heb gewoon een baal week. Moet niet zeuren zit pas in ronde 2. Meiden die al heel lang bezig zijn ik snap niet hoe jullie het volhouden heb heel veel respect voor jullie. Sorry voor dit vage bericht en het geklaag maar moest het echt effe kwijt.
@ essiee Pff tja ik weet er alles van. Wat duurt deze maand lang Was het maar de 9de (is mijn nod) Nog even geduld en dan zijn we dr zo. Xx Tan xX
Hoi ik meld me ook even hier! Ben vandaag ongesteld geworden. Nu is dat op zich niet zo'n bijzondere mededeling, maar het is mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil, dus gelukkig hoefde ik daar geen 74 dagen op te wachten zoals menig ander op dit forum. Was nu 11 dagen over tijd en wilde toch wel weten hoe en wat. Nu hopen dat het gauw een regelmatige cyclus wordt. [-o<
Jeetje Hier duurt het ook een eeuwigheid! Echt balen joh zo'n lange cyclus! :x :x :x Sterkte meiden! Liefs Pearly
Zijn er meer meiden net als ik die het liefste NU willen testen.Arrrrrrrrrrggggggggg, ik wordt knetter van mezelf. Trouwens ook van mn zus, maar ja die zweert dan ook dat het raak is en ik zit allemaal tegen mezelf, hoop nou niet te veel, wacht gewoon nog (bijna) 5 dagen! Trouwens vraagje, a.s. zaterdag heb ik een feest en iedereen verwacht eigenlijk dat ik wel mee zuip, maar mocht ik zwanger zijn dan wil ik dat liever niet doen.maar aangezien ik pas woensdag mn NOD heb kan ik dan pas testen en als ik niet drink dan krijg ik vast en zeker vragen. Wat zouden jullie doen? Zal ik zaterdag (ik weet het das te vroeg, maar toch) testen of kan ik toch rustig (en dan bedoel ik ook maar 1 á 2 drankjes) drinken? Liefs, Duveldraakje
hoi meiden Ik kom hier maar ff mee lezen, ben vandaag ongesteld geworden , na een cyclus van 45 dagen (daarvoor 1 cyclus 31 dagen) heb nu mijn gemiddelde dan maar genomen 38 dagen, maar dan kom ik begin november pas uit! AAAAAAH! en daar is nog geen NOD forumpje van. dus ik lees voorlopig maar even hier mee, misschien dat mijn cyclus toch iets korter blijkt te zijn en dat ik eind oktober mee mag doen! groetjes Nicole