Niet drinken! Ook 1 of 2 drankjes kunnen kwaad (indien zwanger). Maar da's mijn bescheiden mening Verzin desnoods iets van een antibioticumkuur voor een blaasontsteking ofzo waardoor je niet mag drinken?
ik zal ook niet drinken. aangezien ik een mk heb gehad wil ik toch heeeel er opletten en voorzichtig zijn dus dit is mijn mening. neem het zekere voor het onzekere ! 8)
Duveldraakje22 eigenlijk moet iemand wat uitvinden dat je meteen ziet of je zwanger bent.Lijkt me heel handig! En over dat drinken als ik jouw was zou ik zaterdag een test doen bij mijn kids teste ik ook een paar dagen vorr mijn NOD en hij gaf aan dat ik zwanger was. En dan is die onzekerheid weg. Want schuldig kun je je niet meer voelen want je had getest. Maar ik wed dat je toch niet zoveel drinkt want bij iedere slok denk je het kon wel eens raak zijn. sterkte en ik blijf duimen . grotejes las
Hallee, ik kan het hier bijna niet meer bijhouden zeg, wat wordt er veel gekakeld zeg! Nou meis, ik zou gewoon wat drinken hoor, dadelijk ben je niet zwanger, moet je steeds maar nuchter blijven. Wie weet hoelang het nog duurt. Hier is komend weekend kermis, ik ga toch wel wat drinken hoor! Anders valt het wel op, denk ik!
Ja daar heb je totaal gelijk in, denk dat ik idd zaterdag maar test, mocht ie nega zijn dan test ik woensdag nog maar een keer. Ik heb wel een vaag vermoeden, maar ja zoveel meiden hebben dat en zijn dan toch niet zwanger (ben helaas geen Ponnetje) Ik denk dat ik dan maar zeg dat ik medicijnen heb of zo. Liefs, Duveldraakje
Hoe ik t doe: Voor mn eisprong drink ik wel af en toe een wijntje, maar erna niets. Ook voordat je positief test kan het schade aanbrengen. Buiten dat is t goed om te weten dat drank je vruchtbaarheid beïnvloedt (roken helemaal). Maar ws vertel ik niets nieuws Er is een topic over
Poeh duveldraakje Hier komt dat oud wijf zich er weer ff mee bemoeien Ten eerste zou ik niet testen voor je NOD. Want stel nou dat ie positief is en jij dus dolgelukkig bent maar stel nou ook es dat je gewoon ongesteld gaat worden omdat er iets mis is gegaan bij de innesteling omdat het vruchtje niet goed was ofzo. Tja, dan krijg je weer dat gedoe van miskraam geblabla terwijl er dan eigenlijk nog helemaal geen sprake is van een miskraam!! (sorry dit is even doemdenken) Maar het gebeurd hier zo vaak helaas. En ik hoop gewoon dat het jou gespaart blijft. Ik zie je liever lekker zwanger natuurlijk. Ten tweede zou ik dus gewoon lekker nuchter blijven. Zeg dat je een paar pijnstillers hebt ingenomen voor één of ander iets en dat je daarom liever niet drinkt. En gewoon nog lekker wachten met testen tot je overtijd bent Gaan we samen lekker positief testen Aan jou de keus natuurlijk. Jij bent baas over je eigen lichaam. Maarja, je vroeg om ieders mening dus geef ik 'm ook 8) Liefs, Gerrina
Hey Kaylie schreef: hey meiden, Ik ben een tijdje niet meer online gekomen omdat ik er deze maand niet te veel wou aan denken. zoals je ziet is de maand dus weer te lang. Nog vier dagen en dan is mijn NOD. Hopelijk is het deze keer goed nieuws. Ik voel niets. ik voel me zelfs kiplekker. heel raar. groetjes Kaylie Hopelijk heeft het geholpen en ben je zwanger. Ik duim zeker voor je. Spannend! Ga je op je nod testen of ernaar? Xx Tan xX aangezien mijn NOD valt op een zondag zal ik waarschijnlijk wachten tot maandag. ik hoop ook dat het zover is al mag ik ook niet klagen hoor want het is ook nog maar mijn tweede ronde. ik weet niet hoe anderen dat doen. maar iedere maand is enorm lastig en duurt zo lang. het aftellen is begonnen. groetjes
Klusserde de klus. hihi Ik wens alle meiden veel sterkte en succes toe! Ik net even globaal het verhaal van die ponnetje gelezen hihi heb moeten lachen! Wat een verhaal! Nou heb pijnlijke borsten maar dat had ik de vorige maand ook en werd toen ongi. heb wel steeds een beetje het gevoel dat ik ongi moet worden je weet wel van die pijntjes onderin de buik en rug wat een beetje uitstraalt naar de benen! We zien het wel. Of kom ik nu echt zeikerig over (dat wil ik niet hoor) Nou alvast slaap lekker en tot snel 8) Groetjes Suleika
kimkivits : dan blijven we duimen gerinna hoe zit dat dan want als de innesteling niet goed is gegaan dan wordt het ei toch afgestoten en zijn er geen hormonen in je lichaam? ja weet het drie kids en leer iedere keer nog bij. groetjes las
hallo meiden, krijg net een pendel binnen die zegt je bent NU zwanger en het wordt een meid groetjes las
Ik waardeer absoluut ieders mening, daarom vroeg ik t ook natuurlijk. Ik blijf zaterdag in ieder geval nuchter, dat heb ik bij deze besloten! Maar nu vraag ik me toch af hoe dat dan idd zit met die innesteling (zie las28). Voor mij wordt het de eerste en ik hoop echt dat het raak is (eigenlijk vooral omdat mn vriend het zegt) Maar goed, ik heb nu nog 2 dagen tot zaterdag, zul je zien dat ik dan niet durf te testen en dat ik t dan toch uitstel tot woensdag :-s In ieders geval, mocht ik wat weten dan horen jullie het meteen. Liefs, Duveldraakje
kimkivits: door sonja bakker [pendelsonja@hotmail.com]. dus ben benieuwd of het uit komt. groetjes las
Meid ik hoop het echt voor je en je hebt idd gelijk doen wat je gevoel je zegt. Liefs, Duveldraakje P.s. mijn pendel was voor oktober, meisje ook via Sonja
nou duiveldraakje dan duimen we dat ze alletwee uit komen en strooien nog wat hormoontjes dan voor de andere. groetjes las