Ik ben ook zeer geintresseerd in een pendel! Misschien stomme vraag maar wat moet ik dan doorgeven in de mail? Liefs Pearly
Zodra er een bevruchting plaats vindt gaat je lichaam HCG aanmaken. Nu moet het bevruchtte ei nog zijn weg bewandelen naar de baarmoeder en gaat zich daar innestelen. Ik geloof dat dit tussen de 5 a 7 dagen duurt. Maar heb me ook al laten vertellen dat dit tot 10 dagen kan duren. Ook al is het eitje bevrucht kan er nog iets mis zijn met dit vruchtje waardoor het zich niet goed kan innestelen en je dus gewoon op je NOD dag ongesteld wordt of een paar dagen later. Hier spreek je dus niet van een miskraam. Hoewel sommigen hier dit wel doen helaas. Daarom is het gewoon beter niet te testen voor je NOD om teleurstelling te voorkomen. Das mijn advies. NB Hoewel je ei bevrucht is en er dus HCG wordt aangemaakt is de HGC waarde nog zo minimaal dat het nog niet gededecteerd wordt door een zw test. Maar dit vermeerderd met de dag of 2 dagen dus wanneer je tegen je NOD aan zit kan je gewoon positief testen terwijl er op dit moment al iets mis gegaan kan zijn. Hoop dat ik hiermee jullie vraag beantwoord heb Liefs, Gerrina
Btw Kim Ik las dat je niet langer meer ongesteld bent?! Weet je wel zeker dat dit je menstruatie was? Was die nu veel anders dan normaal?
Ik ga ook mn bedje opzoeken, heb t gehad voor vandaag. Tot morgen! Slaap lekker iedereen. Liefs, Duveldraakje
Hehe. hier ben ik het helemaal mee eens! Ik moet ff klagen hoor meiden. Dit forum is natuurlijk geweldig, en dat iedereen met elkaar meeleeft en hoopt en duimt is fantastisch. Maar probeer je niet gek te laten maken. Wat Gerrina al zei gebeurt helaas maar al te vaak hier. En nu kom ik een topic tegen waarin iemand 2 testen heeft gedaan en vraagt of het positief is. Ik zie echt geen streep en vervolgens is er iemand die zegt dat ze toch echt een streep op beide foto's ziet. ben ik nou scheel of zijn zij dat? Wordt hier soms een beetje moe van #-o
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20261 Ik ben benieuwd wat jullie zien. anders moet ik toch echt naar de opticien, en vriendlief ook!
Had 'm al gezien. Ik zie maar 1 streep en geen kruis Moet het een kruis zijn dan? Ik ga mijn bedje opzoeken. Lees jullie morgen weer. Slaap lekker voor straks Liefs, Gerrina
Dank je wel voor het welkom, meiden. Ik heb nog niet alles bij gelezen maar ik val gewoon binnen hoor Tis hier lekker gezellig en vol