Hallo iedereen, je kan je echt wel gek laten maken op deze forums, ik vind het wel leuk maar soms is het er wel over, hoe gaat het met jullie, Groetjes, Melletje
Ik heb ook gekeken en zie ook geen kruisje vraag me af welke test dat is heb nog nooit een test gezien die met een kruis moet aantonen of je zwanger bent of niet Meiden met alle duidelijkheid ze is niet zwanger bij beide testen niet Liefs Indey
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Ik merkte dat aan mezelf ook. Ik probeer op dit moment de knop om te zetten en vooral met andere dingen bezig te zijn. Daarom reageer ik ook niet veel meer. Maar bij deze gluurbeurt, wilde ik toch even reageren Ja, ik zie een horizontale streep maar dat is het ook. GEEN kruis, dus niet zwanger helaas. Dus nee,je bent NIET scheel Ik ga nu me bedje in. Slaap lekker meiden Liefs, mussie
Hoi dametjes, Dit is mijn eerste dag op dit forum en....kan gelijk door naar de nod van okt. Mijn mannetje en ik zijn sinds vorige maand serieus bezig om zwanger te raken maar....helaas, sinds gisteren een beetje licht bruine afsch. Zal de komende dagen wel doorzetten. Mijn nod is 25 okt....wachten maar weer! Maar ik mag niet klagen natuurlijk, is pas de 2e ronde! Groetjes en moge het een vruchtbare periode worden voor iedereen! Cindy
Nou meiden hier zijn de duveltjes veel te vroeg dit keer dus ik blijf nog even wat langer in oktober hangen. Mijn volgende NOD wordt dan 26 oktober. Groetjes, Astrid
Goedemorgen deze morgen! Ook ik had inderdaad al eerder gekeken en zag ook alleen de horizontale streep en geen kruis. En ik geloof dat het een test van cleur bleu is, die moet een plusje aangeven bij zwangerschap en niet alleen een streepje zoals bij deze test. Ik zit nog steeds op het welbekende wachtbankje ook.... Ik denk dat ik rond maandag ongesteld moet worden, maar met mijn cyclus van de afgelopen 2 x weet ik het niet precies. Ik probeer zo lang mogelijk niet te testen! Fijne dag allemaal, laat je niet gek maken en tot snel. Liefs
nou meiden hier ben ik dan, twee rondes in september gezeten en ik denk dat ik vandaag door mag naar oktober....grr...heb gisteren toch stiekem een testje gedaan en was negatief... vanmorgen wakker geworden met rugpijn dus ze zullen vandaag wel doorbreken die vervelende r*t groetjes Pat
Hallo meiden Nou ik kon er idd ook geen kruisje van maken! Nog een week en dan zien we wel weer wat er gebeurt! Ik had me voor genomen om er niet te veel mee bezig te zijn maar het is hier o zo gezellig! Mijn banner klopt niet hoor ik heb mijn eisprong wel na 2 weken maar mijn ongi komt pas zaterdag of zondag volgende week, of natuurlijk helemaal niet hihi Groetjes Suleika SUCCES ALLEMAAL
Goedemorgen meiden (ff wat langer hoor) Ik wil vandaag toch maar weer beginnen met ovulatie-testjes. Ben een beetje controle-freak en mede daarom..hihi Normaal heb ik ze van de website en die zijn prima, maar ik wil deze ronde ook graag CB digitale eens uitproberen (die met die smiley) Waar zijn deze te koop? Bij welke drogisterij...voordat ik TIG winkels af ga lopen Mirre gaat zometeen aankleden en dan eens een kijkje nemen bij de DDD in de Bijenkorf. Jaaaaaaa, me proberen ff een klein beetje happy te kopen. Ben deze week behoorlijk emotioneel, gisteren liepen ook constant de tranen over m'n gezicht..het zal er wel uitmoeten!? Als ik niet beter wist (ben ongi geweest en mn borsten zijn niet gezwollen) zou ik denken dat ik zwanger ben! Last van m'n onderrug, geen eetlust, wijn smaakt niet!?, huilerig, slecht slapen, niet kunnen poepen , hoge temp en zo kan ik nog van alles opnoemen, maar ja......... Spanningen kunnen ook gekke dingen met je lichaam doen. Morgen naar de begrafenis van een tennisvriendin van m'n vriend. Ze is 44 jaar geworden en laat 3 kindertjes en een man na Dat soort dingen hakken er bij mij behoorlijk in en zeker nu ik al zo emo ben. Fijne dag allemaal alvast! Klussers (waaronder ikke ) zet em op! Wachters ik duim met jullie mee, keep it coolllll Liefs, Mirre
goedemorgen meiden, kom me ff melden, ben nog steeds niet echt lekker, als ik maar niet ziek wordt. en wat betreft die foto van het testje, nee hoor ik zie ook geen kruisje, dus niet zwanger lijkt mij.
Goedemorgen! Ben ik een week niet geweest, kan ik meteen weer veel tijd gaan steken in het bijlezen! Ik vind dit toch altijd de lastigste tijd hoor, dat afwachten tot NOD.. Wat doen jullie al die tijd? Vorige maand werd ik bijna gek van het wachten. dus ik ga voor mezelf maar proberen er wat luchtiger mee om te gaan.. Bijenkorf, ik zou willen dat ie hier ook zat! Als ik in Amsterdam ben wil ik daar wel altijd even kijken Nou meiden, succes allemaal!
Hallo allemaal, Ik kom me bij jullie voegen deze maand. Zat nog in september op het w8bankje, maar het is nu wel duidelijk dat dat verleden tijd is. Deze maand beter. Het is wel gek dat ik net uit september kom en ik hier alweer lees dat oktober voor sommige al voor bij is. Mirre, heel veel sterkte! Tot snel. Liefs
Mogge allemaal. Ook ik heb even gespiekt voor een kruisje, maar met veel fantasie zie ik nog geen kruis. Mirre: veel sterkte morgen Ik moet volgende week lekker veel werken. Ook het weekend, dus veel afleiding. Gelukkig maar, want ik loop dan echt te stuiteren door het huis.
die was ook niet voor jouw maar in het algemeen had het er even bij moeten zetten. Sorry nog een beetje vroeg. lees de vorig 2 paginas en je begrijpt hem. groetjes las
Ik heb ook zo'n ovulatietest gekocht.....bij kruidvat kun je ze krijgen! By the way, ik doe allemaal met jullie mee. Mijn NOD valt ook in oktober.