Het blijft elke keer weer spannend heh Kim Zeg....waarom is geduld een schone zaak eigenlijk? Wie heeft deze belachelijke gezegde verzonnen!?
Nee nee....ik wacht heel braaf mijn NOD af. Ik ga het mezelf niet nog moeilijker maken dan het is heh
ja vind t zeker spannend.. ben nu al 2 dagen 'overtijd' als ik vorige maand vergelijk hahaaha.. maar schone zaak die geduld...dat zal vast wel 1 of andere mafkees bed8 hebbe die in een foute trip zat ofzo.. 8)
ja ik heb wel 4 dage voor me nod getest en ja dat was natuurlijk negatief.. Dus t leverd toch nix op dat vooruit testen.. Voortaan w8 ik wel tot mijn nod
ikk haal t ff om de hoek hier.. ennuh dan ff cake dr van bakke.. DIk plak cake bij me 'kruidenthee'en huppakeej we zijn in de wereld waar we willen wezen hhaaha
Is ook beter om te wachten. Om teleurstelling te voorkomen. Mocht ik over 4 dagen nog niet ongesteld zijn dan denk ik dat ik toch nog een paar daagjes wacht. DENK ik Ben nooit overtijd. Ow....en kan je daar ook geduld halen?
Ja ik heb dat geduld nooit eigenlijk...dus als die winkel t verkocht had ik daar al zeker een paar zakke van gekocht... maar ja ik w8 nu vandaag af...
Jazekers...begin helemaal te bibberen...of zou ik nou toch zenuwachtig zijn voor dinsdag Vorig jaar ben ik erachter gekomen dat ik endometriose(=cysten in chronische vorm) heb, middels een operatie is dit toen verwijderd. Helaas had ik na 3 mnd alweer een cyste van 2,5 cm en moet ik regelmatig voor controle. De cyste mag (volgns mijn gyn) max 8 cm groot worden, dan moet ik weer op voor een operatie. De aandoening is niet levensgevaarlijk maar vooral lastig en soms (helaas) pijnlijk. Als ik nu zwanger zou zijn kan ie niet verder groeien...dus 2 vliegen in een klap. Moet superman natuurlijk wel ff raak schieten (dat is soms wel wat lastiger met een cyste, maar niet onmogelijk)...wij gaan weer ons best doen Liefs Sam
@ Samcat Ik hoop dat je supermannetje heel goed z'n best gaat doen deze ronde En dat je eitje super gewillig is natuurlijk. Ik wil veel zwangeren zien Oktober
supertallie: klus ze deze maand. Succes! manuela: ik heb ook op het topic gekeken en ik zie ook echt niks. Sommige verbeelden zich wel heel veel.... Cindy: welkom op het forum. Hoop dat oktober een goede maand voor jullie wordt. mammairis: wow........ da's vlot! wel gezellie dat je nog blijft hangen! Mirre: ik heb ze bij etos gekocht. Maar daar kon ik niet van die losse test-staafjes bijkopen. Kennelijk moet ik hiervoor bij kruidvat ofzo zijn. Sterkte voor jou en je vriend. Pat, just4love, kaatje: sjips sjips, welkom hier lieverds en veelsucces in oktober kimmiej: nou zit ik morgenochtend gelijk achter de pc hé dame! samcat: succes bij klussen! en ook succes bij gyn! Gerinne: wat ben je toch een heerlijke meid. Ik lig dubbel om sommige uitspraken van je! gniffel gniffel...... hier even wat geduld van mij. Ik heb ze momenteel op grote voorraad (moet nog ongi-af worden). Geldt ook voor de overige wachtenden hihihi. Ik strooi het rond, zodat iedereen er wat aan heeft (en? werkt het al?) Alle klussers: go go go... hupsakee alle beentjes in de lucht (hihi) De wachters heb ik hierboven al geduld gegeven. Ennuh..... ik wil veeeeeeeeeeeel zwangeren zien deze maand. Ik ben namelijk jarig volgende week zaterdag en dan wil ik vele leuke cadeautjes in de vorm van +++++++++++ zien, okay? Een hele dikke knuffel..... (pff mijn laatste werkdag voor deze week zit er bijna op)...
Samcat........ben daar helaas maar al te bekend mee.....met cytes! Ik heb na mijn bevalling van mijn oudste veel last gehad, veel pijn ,arts bleef maar roepen dat het niks was, uiteindelijk een doorverwijzing ge-eist........ ik naar het ziekenhuis, mocht gelijk blijven en geopereerdt worde........ Mijn cyste was al 10 cm doorsnee...........net zo groot als een vuist Helaas hebben ze mijn eileider niet meer kunnen reden en heb ik er dus nog maar 1 Ik kon me huisarts wel schieten! Ik ben namelijk niet kleinzerig , zelden bij haar geweest ook, en toch heb ik ruim 4 mnd moeten "zeiken" voor ze er wat aan deed. ben ook naar haar terug gegaan achteraf en heb face to face gezegt dat ze een natalige trut was en ik hoopte dat ze nu eens der werk ging doen en het een ander zou besparen, en natuurlijk dat ik overstapte naar een andere HA Ik hoop dat heel erg dat je nu lekker zwanger ben/word en dat je cycte lekker niet groeit
Wow Remember, dat is bijzonder sneu, dat je er nog maar 1 hebt. Vooral omdat je ha zo dom bezig was. Hoe reageerde ze? En heeeeel begrijpelijk dat je nu een andere hebt. Succes deze maand!
Hey Ingrid. Thanx voor het strooisel. Lijkt wel valium Ben nu echt super ontspannen. Ik kom die daagjes wel door hoor. Ik zou je graag een positest laten zien voor je verjaardag maare.... weet niet of dat dit jaar gaat worden
Ze heeft 5 min aangekeken en toen sorry gezegt en dat ze er zeker wat van heeft opgestoken, Ik ben er nooit rouwig om geweest hoor dat ik er nog maar 1 had, ze boden zelfs gesprekken aan maar ik voelde me er niet belabberd onder, ik geloof dat alles met een rede gebeurt ook de minder leuke dingen des levens, ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, ik heb daarna nog een prachtige dochter gekregen dus de gene die ik heb werkt nog goed iig bedankt voor je suc6 wensen...........en je blazen