Hahahaha....dat zou niet gek zijn. Maar dan gok ik toch eerder op een juni tweeling (sterrenbeeld) Daar ben ik al dik tevreden mee
Remember Jouw verhaal is dus ook echt mijn nachtmerrie...dat ik het dus een keer mss niet goed in de gaten heb en dat t dan te laat is.. Gelukkig heb ik een TOPPIE huisarts, neemt je echt direct serieus, wist ook dat we "al een beetje aan 't oefenen" waren, echt een super ha Heb jij er nu nog last van, of komt het bij jou niet meer terug? Liefs Sam
Hai meiden, Ook ik kom me hier aanmelden ben vandaag net ongi af dus weer aan de slag! Ik temp voor de 2e keer deze maand maar ga proberen het iets nauwkeuriger te doen met ieder ochtend zelfde tijd en twijfel of ik misschien weer ovu testjes ga gebruiken! Ik hoop dat oktober een hele goede vruchtbare maand gaat worden. Helaas moet ik tot einde van de maand wachten! Gerrina die nuchterheid kan ik wel waarderen hoop dat je eindelijk beloond wordt deze maand..... liefs nina
Ik heb nergens meer last van, en het kan ook niet meer terug komen, want ze hebben me eileider tot aan mijn baarmoeder verwijdert. hopelijk krijg ik nooit het probleem met mijn andere eierstok ..........in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie
he dames ik meld me ook voor oktober dacht eerst voor sept maar mijn eitje was later mijn nod datum is 3 okt, voor alle dames suc6 kus
hoi kelly, komt er gesellie bij...............we hebben er al heel wat op 3 okt....including me good luck
Gelukkig maar...voor de rest and [-o< Liefs Sam o ja, heb eindelijk een foto van onze 2 snoepies in het album gezet
ik heb ze ook weer in huis gewoon bij de drogisterij gekocht en voelde wel gek maar wel blij dat ik het gedaan heb want anders meost ik ook op de post wachten en kan ook over een paar dagen gaan testen op de hoeveelste dag van je cyclus ga jij testen ? ik heb een cuclus van 31 dagen en wil op dag 13 gaan testen Indey
ik heb ze gekocht hoor meiden de digitale ben reuze benieuwd! Het was lekker druk bij DDD in de BIJ. Ik heb leuke dingen gekocht Was nog wel grappig stond bij de DIOR cosmetica en hoorde een vreemd taaltje naast me bleek het HAAR te zijn die met Winston Post dansde bij dat Sterrendansen (zonder ijs!) Ik sprak haar aan en ze moest lachen. Vervolgens liep ik uit de BIJ en liep ik tegen iemand aan zag ineens dat het iemand was die in die nwe medische serie op SBS6 om 18.30 voorkomt. Ze is CO-arts en moest gisteren een infuus aanleggen hahaha. Heb haar veel succes gewenst. En nu zit Mirre ff bij te tanken en te lezen op het forum.
Hey Mirre dat was volgens mij een hele leuke ervaring haha haha had ik dat maar en dat je toevallig 2 bekende mensen moet tegenkomen haha ik heb ovu testen gekocht maar vind het best duur en voor de genen die ht ook gebruiken hoeveel gebruiken jullie er in 1 maand ? ik heb die van clearbleu gekocht Indey
hey hey, nee ik heb dus helemaal nergens last van.............. ik heb ook niet het idee van ook ik ben bijna aan het einde van mijn maand.........jij?
Hello allemaal, Lees dat het er al om spant, het komende weekend! Mijn duimen draaien al overuren voor iedereen. Succes allemaal!
hier is het toch nog steeds afwachten... vanmorgen is mijn temp gedaald met 0.2 en beetje rugpijn dus ik dacht daar komt ie maar tot nu toe nog niets dan dat beetje rugpijn, gisteren al wel negatief getest dus ben aan het wachten..wachten..wachten.., en hoe langer het duurt hoe erger het word want je gaat dan denken toch te vroeg getest? bah..bah..bah vreselijk dat wachten! groetjes pat
Spannend hoor al die meiden die tegen hun NOD aanzitten of al overtijd zijn... Hier duurt het nog een aantal dagen.. Heb nergens last van eigenlijk denk ook niet dat het raak zal zijn maargoed wie zien wel
Hi Ladys, lukt het allemaal met het wachten...? Ik duim voor jullie allemaal... hopelijk worden er volgend jaar in juni heel veel mooie babytjes geboren.. morgen nog een half dagje werken en dan weer lekker weekend...pfff ben de hele week al moe en ook de week er voor al... gaan jullie nog iets leuks doen? Ik ga morgen lekker sushi eten met m'n zussen.. oh ja, voor iedereen die mijn rare verhaal nog kent, van die vriend, die zich aanbood via een advertentie; HET IS ECHT WAAR!
Verschrikkelijk, al dat wachten. Ben daarom vanmiddag lekker met mijn nieuwe neefje aan het knuffelen geweest. Hij is nu 3 weekjes. Het lijk wel of ik om mij heen ook alleen maar kinderwagens en zwangere vrouwen zie.
erg he al die kinderwagens en zwangere vrouwen? ik pas smaandags en dinsdags op twee kindjes en dat schoolplein is altijd gevuld met zwangere moeders pff
Ik had vandaag wat slijmverlies, terwijl ik mijn ei toch al heb gehad! wat zou dit kunnen zijn? nog een ei?