NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Ik koop de testen iniedergeval via deze site heb je drie stuks voor de prijs van 1 dat scheelt hoop geld!

x sanne

p.s. grappig dat je aolala ook nog afkort in aola haha

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat van dat gevoel klopt niet helemaal, ben er een beetje vanaf. :( Ik noem mezelf Duveldraakje omdat mijn katten Duveltje en Draakje heten. Vond het wel grappige namen. We hebben ook nog 2 andere katten die heten Bertus en Brutus, maar dat klinkt niet zo leuk!!!
    :p

3. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    sanne,
    eigenlijk had ik een beetje hetzelfde, ik had bepaalde symptomen die ik normaal nooit heb, dus dacht eigenlijk ook wel dat het raak was, daarom dacht ik dat eigenlijk van jou ook, mijn duvels kwamen volledig onverwacht, maar jah het is nou een maal zo dus....
    aola

4. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    duveldraakje, moest net even lachen om je bericht, klinkt idd niet leuk als je je zelf bertusbrutus had genoemd, moest weer lachen
    aola

5. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Hahahaha nee dat klinkt niet goed! Dus je hebt vier katten?? Wat veel ik heb er twee en ben die na de komst van mijn dochterje helemaal zat! Al die haren etc. etc. om gek van te worden. Eentje plast ook steeds in huis omdat buurkat hier steeds komt eten erg VIES!! Gelukkig laatste weken iets minder!

Enne aolala ik vind het hier ook erg gezellig hoor met de oktober meiden!

x sanne

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    We moeten ook altijd blijven lachen natuurlijk he.
    Kheb ookal de maand last gehad van mn hormonen, de afgelopen week heb ik de hele tijd last van mn buik gehad, dacht echt dat het deze keer raak was, maar helaas...
    Het vrouwelijk lichaam is idd een heel vreemd iets :D

Liefs,
    Duveldraakje

7. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    ja wat moeten we daar nou mee he? We worden steeds op verkeerd spoor gezet lijkt het wel! En manlief kan een fles wijn voor me kopen en me lief aankijken en zeggen dat ie het niet leuk vind maar ja het voelen kan hij nooit daarom vind ik het erg prettig dat we hier ons EI (hihi) kwijt kunnen,..ja toch??

x sanne

8. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    als je maar lang genoeg wacht..........dan word het erg rustig in september, dan zijn er meiden die zwanger testen....yeeeeeeeh voor hun en meiden die hun duvels krijgen......blegggggggg voor hun en welkom in oktoberrrrrrrrrrr, en deze maand HCGGGGGGG explosie, de zwangere barsten los.

9. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    Sanne,

hou die EI maar bij je deze maand, die heb je toch echt nodig.

aola

10. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    hahahahaha Zo isssssstttttttt!

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Gelukkig zijn alle 4 de katten zindelijk, Brutus is er als laatste bijgekomen die is nu 4 maanden, dus nog een kitten. De andere zijn 3 jaar. Het is ook heel raar gegaan. Ik had al 2 katten toen ik nog alleen woonde. Toen heb ik een kitten gered uit de handen van een stel jochies die ermee aan t vervelen waren (dat was Bertus). Bertus heb ik aan mn beste vriend gegeven en een jaar later zijn we gaan samenwonen. Toen hadden we ineens 3 katten. Brutus hebben we erbij genomen omdat we helemaal verliefd zijn geworden op hem en ook omdat we dan een even getal hebben. Maar nu laten we het hier wel bij. Anders wordt het echt een beestenboel :cat: :cat: :cat: :cat:

Liefs,
    Duveldraakje

12. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Ze zijn ook wel gezellig hoor maar heb er gewoon niet zoveel meer mee sinds dat ik kindje heb, daarvoor was het allemaal anders!
    Heb jij al kinderen?

Aolala jij hebt een dochtertje he? Hoe oud is ze en heb je nog meer kids?

Ik ben trouwens 28. Dat staat niet bij mijn naam zie ik.

x sanne

13. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    dames

ik ga voor vanaaf afscheid nemen, maar ga er van uit dat ik jullie morgen wel weer spreek. slaap lekker alvast

aola

14. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Truste aolala tot morgen ja!

Ik zal nog een glas wijn nemen hahaha!

x sanne

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nee we hebben nog geen kinderen, we gaan nu voor de eerste. Ben ook pas 24 jaar.

Slaap lekker Aolala en tot morgen!!!

Heb jij al kinderen Sanne?

Liefs,
    Duveldraakje

16. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    jah zuipen totdat je er klaar voor bent, zo gaat de tijd snel,

17. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Hoi,

Ja ik heb dochtertje die net twee is geworden echt een kaatje,..maar wel heeeeeeeeeel lief en gezellig babbelt de hele dag door, wij willen graag nog een broertje of zusje voor haar,..

x sanne

18. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    kun je quotes ook wijzigen?

19. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Heb een hoop feestjes aankomende maand!!! Dat scheelt dat ik met alles nog lekker een wijntje kan drinken en een sigaretje kan roken jaja ik rook,.. :confused:

x sanne

20. aolala

aolala Actief lid

25 aug 2006
    130
    0
    0
    hey jah het werkt

Deel Deze Pagina