Was nog vergeten te zeggen dat ik nu ook de hele tijd een soort ongipijn heb, maar niet heel erg hevig of zo. Het is nu ook niet echt veilig in mn buurt ben de hele tijd windjes aan t laten... Liefs, Duveldraakje
meiden nog even een vraag. heb nu last van heel veel voor mijn doen waterige afscheiding. wat is dit nou weer moet pas over 8 dagen nod krijgen. groetjes las
Ik heb precies hetzelfde... hihi en ook van die geniepige scheetjes Gelukkig kan ik altijd nog 1 van de 4 katten de schuld geven
Dat kan ik ook gaan zeggen idd, we hebben ook 4 katten en de jongste is nu 4 maanden en die kan me toch stinken, daar sla je gewoon van achterover...
Hallo meiden Nou ik ben een dag aan het werk en ik moet gelijk 6 pagina's lezen hihi... vind het echt super gezellig en mijn man zit nu bijna niet meer achter de comp omdat ik eerst zoveel moet lezen hihi Nou succes allemaal en een dikke kus Groetjes Suleika
Tja Ingie, wat geen huur betaald moet eruit he?! Solly, ben een beetje melig aan het worden... zou dat ook een teken zijn
Tuurlijk, is alleen moeilijk als ie niet in de buurt is. Oh dit is echt niet goed begin nu ook heel erg melig te worden, ik denk dat mn vriend dalijk niet begrijpt waarom. Oja nog zoiets heb echt van die moodswings de afgelopen 2 dagen, kan de ene keer heel aanhankelijk zijn en lief, maar dan opeens wordt ik echt een kwaadaardig monster... vind t zo zielig voor mn vriend, maar ja
Hahaha je zou denken dat die mannen van ons dat toch wel gewend zouden moeten zijn met die moodswings he?! Enne als de kat bij mij niet in de buurt is, geef ik gewoon mijn vriend de schuld
HAHAHAHA, Das ook nog een idee ja! Normaal heb ik niet zo'n last van die moodswings, maar nu kan ik echt ineens heel boos worden, of heel verdrietig of blij, zo raar, maar ja we zullen zien. Ik heb nu de midstreamtesten binnen en wil toch eigenlijk zaterdag al een gaan proberen, als ie nega is, dan wacht ik nog een aantal dagen af, als ie posi is dan ga ik maandag meteen naar de HA. Ik zal dan wel doorgestuurd worden naar de gyn, denk ik... Liefs, Duveldraakje
Hoezo wordt je dan doorgestuurd naar de gyn? Als je positief test hoef je niet naar de ha en kun je gewoon een vk bellen voor een afspraak. Enne, doe nou niet zo eigenwijs... test nou pas op je nod of liever later nog! Je moet het zelf weten natuurlijk maar wie weet wat een teleurstelling het kan worden.
Nou dat komt omdat ik een spierziekte heb Dystonie en ik weet dat mijn HA dan heel voorzichtig te werk wil gaan, wel fijn hoor zo'n HA... Ik zal nog even over het testen nadenken, het is ook zo moeilijk... Op de uitleg van die testen staat dat je 4 dagen voor je NOD al kan testen, vandaar dat ik het overweeg... Liefs, Duveldraakje
Duveltje; dan is het wel fijn idd dat je eerste even langs de ha kan gaan! En die testen kunnen wel posi testen voor je nod, maar hoe vaak gebeurt het hier niet op het forum dat meiden dan posi testen en dan alsnog op hun nod ongesteld worden omdat er iets niet goed is gegaan met de innesteling. Ik wil je alleen behoeden voor een teleurstelling lieverd! Ik hoop maar dat ik naar mijn eigen wijze raad kan luisteren als het voor mij zover is
Dank je wel voor je Wijze raad, ik wacht dinsdag af en als ik dan niet ongi ben ga ik woensdag testen. Liefs, Duveldraakje
Graag gedaan hoor meis, maar ik kan het me helemaal voorstellen... Je moet doen wat je zelf wil uiteraard he?! Ik zag op de NOD lijst dat het voor jou ook de tweede ronde is... laten we hopen dat het voor ons geluk brengt! Ik duik zo lekker mijn bedje in, morgen mijn tweede dagje werken en ik zit meteen helemaal alleen... zal wel erg druk worden dus! Slaap lekker en tot morgen. xXx