Ah leuk!!! Ik ben nu bijna elke dag met de kinderen van mn zus bezig, ik ben surrogaat moeder voor ze (mijn zus werkt nu en aangezien ik in de ziektewet zit let ik nu op ze tot ik zelf werk heb), en 2 vriendinnen van ons zijn zwanger. Dus het begint voor mij nu ook echt te kriebelen. Ik hoop voor je dat je snel een broertje of zusje voor je dochtertje hebt!!! Liefs, Duveldraakje
Je kan ze niet verwijderen ben ik bang wel wijzigen,...dan moet je naar je berichtje gaan en dan zie je wijzigen ergens bovenin geloof ik. Maar waarom ben je hyper meid,..en waarom wil je dat wijzigen? x sanne
ben bang dat iemand denk hey is dat niet????en dan vragen ze mij en dan word ik rood als een aardbei, en dan weten ze genoeg,
Ja dat heb ik ook wel beetje maar ach deze forums gaan zo snel joh! Dat het haast niet bij te houden is, collega van mij is vier maanden zwanger dus die kijkt hier denk ik niet, vriendin van mij ook vier maanden die kijkt hier zeker niet,..en andere vriendin over twee weken uitgerekend dus die kijkt hier ook zekerrr niet! x sanne
dat heb ik wel gedaan, maar dat werkt niet als het gequote word, dan moet die persoon dat wijzigen, daarom vraag ik ook sanne, niet alles hoor, alleen maar een paar, maar als ze het niet wil dan is het ook wel goed.
Dames dames dames DAMN! kijk ik ff niet op het okt forum en zijn er alweer 4 pagina's bijgebept kweet nie wat jullie doen maar ik ga naar bed. Ben kapot Weltrusten allemaal en tot morgen
Heb die van forum oktober kunnen wijzigen maar kan die van forum september niet meer vinden zal morgen nog wel ff kijken,..die gaat zo snel ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Die gaat echt te snel om er iets van wijs van te worden,.. x sanne
sanne ik denk ook wel dat je gelijk hebt hoor, zit waarschijnlijk meer in mn hoofd dan dat er wat gebeurd aola
Ja daarom, ben daar ook wel bang voor maar ja tis niet anders! Leuk hoor,..en waarom dan nu een derde? Na vijf jaar? Begint het toch weer te kriebelen? x sanne
nou ik ga ook slapen hoor, (zoveel keer later als dat ik afscheid had genomen)maar ik moet er morgen ook weer vroeg uit. slaap lekker everybody aolala
Ja ik ga ook naar bed,...ben morgen wel vrij gelukkig maar dochterlief maakt me evengoed wel wakker weltrusten iedereen tot morgen!! Truske (Truste mix kus) sanne
hihihi jij bent ook grappig, je wijzigd iets voor, je doet zoveel moeite en dan schrijf je zo'n berichtje hihihi, en jah het begon weer te kriebelen