NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat irritant voor je. Lekker jezelf vertroetelen. :p

Hier alles goed, behalve de ontdekking dat mn conditie 0,0 is. Ben vanochtend na maanden weer begonnen met hardlopen. Echt na 2 minuten compleet buiten adem. En dat terwijl ik ooit de halve marathon in 1 uur 35 min. liep (ben ik erg trots op haha) ;)

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sophie het sportvrouwtje! ;)
    Fanatiek hoor. Nou mijn conditie is helemaal niks, maar ik ben ook niet zo'n sportfan jammer genoeg.
    Mezelf vertroetelen ben ik wel een beetje aan t doen.
    Heb net een stukje chocolade gepakt en een lekker drankje en ga straks ff m'n nageltjes proberen te lakken. Vriend is sporten ...komt pas thuis tegen de tijd als de Boer weer z'n vrouw zoekt! ;) ..zo'n leuk programma.. Mirre gaat lekker straks geroosterde boterhammetjes eten met zalm ..jammie

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik houd t op deze theorie: Je eerste ei werd niet bevrucht en het wordt je zo gegund weer zwanger te zijn dat je lichaam nog een ei produceerde die vervolgens wel bevrucht is :) :) Oh wat zou dat gaaf zijn :p

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh chocola heerlijk. We hadden een hele grote zak M&M's (pinda's), maar ontdekte net dat manlief die leeggegeten heeft :cry:
    En geroosterd brood met zalm. Inderdaad jammie. Jij weet echt wel wat lekker is :p
    Ik zit hier te genieten van een glas rode wijn met kaasjes en toast met cranberry paté. Ook zo lekker :D Ben mezelf ook maar aan t vertroetelen.

Veel plezier met boer zoekt vrouw! Enne welke kleur krijgen je nageltjes?

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lekker is dat op zondagmiddag een hapje met een drankje doen.
    De nageltjes moeten gedaan worden , maar daar heb ik deze week geen tijd voor dus doe dan zelf maar ff beetje vijlen en een laagje erop.
    Heb bij de DDD in de BIJ do.dag een mooi lakje van Lancome gekocht, beetje parelmoer wit. Niet te opvallend , want dat vind Mirre niet mooi ..hahaha.. Ook de teentjes moeten eraan geloven, want donderdag a.s. komt de masseur bij ons thuis!
    Ik heb m'n vriend voor z'n verjaardag vd week een avondje relaxen gegeven en verwen mezelf ook gelijk met een uurtje massage ;)

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een idee, massage. Heerlijk! Mirre is op de verwentoer :)
    En parelmoer klinkt mooi :p

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ligt het aan mij, maar ik vind het zo stil hier op de site. Zou me bijna gaan schamen :oops: zie overal Mirre, Mirre en nog eens Mirre staan!
    M'n lief belde net ...heeft een verrassing voor me dus ik zeg spontaan: Je hoeft niet te spelen en komt naar huis toe...neeeeeee :( Wat dan wel..hij heeft het cd-tje van Jan Smit voor me gekocht. Nou dat vind ik echt heel erg lief!! Aangezien ik vd week al een nwe (kostbare) leren tas heb gehad

8. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden,

Sophie dat was niet de afspraak We zouden een babyboom veroorzaken weet je nog!

gerrina even een hele rare vraag maar ik heb veel last van doorzichtige afscheiding en aangezien jij de deskundige bent!
    heb dit nog nooit gehad.
    En dan nog even een vraagje hoe zit dat nou met die baarmoedermond.
    Wordt hij nou harder als je zwanger bent en wordt hij zachter als die duivels komen?
    Ik heb al op internet zitten zoeken en kan er niet veel over vinden.
    Ik hoop dat iemand dit weet.

gerrina mijn duimen zijn overspanne dus laat het alsjeblief raak zijn.

groetjes las

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mirre,
    T lijkt inderdaad stil ja. Zag ook overal Mirre ;) En soms ook Sophie ;)
    Leuk die cd van Jan Smit!

Las, babyboom in oktober kan wat mij betreft nog steeds :) :)
    En al lukt t mij niet dan gaan we gewoon voor jullie allemaal :p :p

En eh doorzichtige afscheiding klinkt voor mij als eisprong. Maar kan geloof ik ook optreden voor duivels. Neeeeee daar gaan we niet vanuit. Of misschien als je zwanger bent? Ja laten we t op t laatste houden :p :p
    Snel Gerrina erbij roepen, die zal t idd wel weten. Dat stomme gegis van mij schiet je ook niet veel mee op.

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    durf niet meer :oops: denk dat ik maar even me elders ga vermaken ;)

Las28,
    Wat betr die afscheiding volgens mij kan het alle kanten op hoor..zegt de 2e afscheidingsdeskundige hier :p

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    halloo meiden

o zie toch nog een paar spannende dingen hier hoor, moeten we nog ff heel hard duimen voor oa Gerrina, Remember en las28...........

Sophie jammer dat ze zijn doorgebroken, maar we gaan voor die boom in oktober hè.........

Vanmorgen met voetballen uiteraard weer verloren, is normaal voor ons team. Tis een team met beginners dus alle oefening telt. Twas echter maar 0-3 en dat valt dan wel weer mee voor ons, hihi........

Vanmiddag gezellie met me lief naar de kindervoorstelling in de bios geweest. We hebben Garfield 2 gezien, echt leuk hoor.......

Nu nog ff beentjes hoog op de bank, dan koken en wat tv kijken en morgen begint de werkweek weer........

Ga wel ff afspraakje bij de husarts maken, want heb pijn aan mijn linkerborst........... Kan gewoon een spier zijn, maar wil geen risico lopen! Met al die hormoonrotzooi die ik inspuit weet je maar nooit........

grtjs
    Twinny

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    twinny
    idd beter een keer teveel naar de arts , dan een keer te weinig toch...
    Jammer van het verliezen, next time better~

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Mirre, leuk die cd van Jan Smit! Je wordt wel verwend hoor, wauwie!

Gezellig toch dat geklets van Sophie en jou ;) Hebben we wat te lezen :D

Over afscheiding, harde/zachte baarmoedermond enzo heb ik geen verstand... zit ook pas in ronde 2 ;) Laat de deskundige straks maar spreken... *LoL*

Net een enorme hagel regen onweerbui hiero zeg.. ben blij dat ik binnen zit... Nu is de lucht weer blauw... vreemd weer... zo voor oktober...

14. Niet meer actief

:) :) :) :) Das een erg mooie theorie :oops: ! Nou als het zo is dan zal dit ei toch wel bevrucht moeten zijn, we hebben iig ons best gedaan nu maar hopen dat ze elkaar gevonden hebben en alles goed gaat!

liefs van mij

15. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

Hier nog iemand in de 4e ronde na mk, zal 4 dan ons geluksgetal zijn? Ik hoop het voor ons allemaal.

Moons

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0

dan hoop ik dat 2 ons geluksgetal is. (2de ronde na mk)

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht

Met z'n 3tjes nu al in ronde 4 na mk dat is frappant! Ik hoop het ook voor iedereen hoor

18. Mireille

Mireille Lid

Sep 23, 2006
    38
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou Sophie, ik denk dat ik bij je kan aanschuiven...

Heb de hele dag al roze afscheiding en heel af en toe een beetje bloed :confused: .

Ik geloof niet dat dit van de innesteling zou kunnen zijn omdat het bij mij al een paar maanden zo gaat. Een paar dagen voor mijn NOD verlies ik heel licht wat bloed en op mijn NOD breken dan de echte :evil: :evil: door.

We wachten nog even af, maar ik heb er geen vertrouwen meer in eigenlijk... :cry:

Liefs, Mireille.

19. lolly

lolly Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    3,475
    0
    0
    Hallo Allemaal,

IK kom me bij jullie aansluiten. Ik zal even wat over me
    vertellen . Ik ben Judith en ben 24 jaar.
    Wij zijn vanaf Juli bezig om zwanger te raken.
    Maar deze ronde voel ik me 'anders'.
    Ik weet niet hoe ik dit anders moet zeggen.
    Een raar gevoel in mijn buik wat ik niet ken.
    Ik heb echt het idee dat het deze ronde wel een raak zou kunnen zijn.
    Ik heb ook een paar meiden voor mij laten pendelen.
    En zie hier onder het resultaat. :( :( Zou het dat toch?
    Ook ben ik aan tempen en mijn tep. stijgt al mooi
    en hij blijft ook hoog 36.9.
    Maar ja we kunnen niets anders dan afwachten.

Liefs Lolly

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

jaaaa mirre, en volgens mij lopen we best gelijk ookl... allebei vandaag (volgens de banner) eisprong. zou wel mooi zijn. Dat was echt enige waar ik na de miskraam op hoopte, zwanger zijn voor de uitgerekende datum, nou dan hebben we na deze nod nog 1 kans....

Share This Page