Hoi allemaal, Gaan er eigenlijk morgen nog meiden testen? Volgens mij zaten er wel een aantal tussen! Ik moet nog ff weekje wachten Dat wachten gaat me nu wel veel beter af dan voorgaande keren! Ik moet zeggen dat ik nu helemaal nergens last van heb en de vorige keren toch wel pijnlijke borsten en steken in lies,..hmm misschien een goed teken? We zullen het zien,.. x sanne
had jij dat ook de voorgaande keren last van borsten etc,..was toch echt een teken dus blijf ik gewoon positief denken! x sanne
Twinny, verstandig dat je voor zekerheid naar de huisarts gaat. Beter t zekere voor t onzekere. xxx Mirre, is juist gezellig dat je hier zo vaak bent Candijtje, niet normaal heh die hagel. Hier ging n autoalarm af.... Mireille, balen joh. Ik zal ze even streng toespreken: OPROTTEN Welkom Lolly, ik duim ook voor jou. Als aanvulling op mn berichtje eerder vandaag: Moons en Tanja, ook voor jullie blauwe duimen! Succes allemaal en gezellige avond xxx Sophie
Hallo meiden, Jullie kletsen wat af zeg, ben een paar dagen niet geweest en gelijk een uurtje ff lezen. Weet alleen niet meer wie wat heeft gezegt maar alle klussers en wachters suc6. Hier beginnen al wat ongiklachten te komen, buikpijn enzo maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hoop eigenlijk dat ik goed nieuws heb na al dat slechte nieuws... Mijn opa is opgegeven en gaat heel slecht met hem. Ik ben dus niet zo heel erg bezig met de vraag of ik zwanger ben ja of nee. We zullen het komende week wel merken. Als ik ga testen dan test ik vrijdag... Groetjes Diaantje78
Grrrrrrrrr, weet je waar ik ook een hekel aan heb en gek van word.. Zit je op een verjaardag waar 3 4 kids onder de 4 rond lopen en 2 pas geboren babytjes en iedereen je aankijkt en zo iets heeft van: aaaah jammer toch he... en dan vraagt hoe het gaat.... Grrrrrrrr, snappen ze dan niet, dat ze dat gewoon niet moeten vragen...
tuuuuuuurlijk kom erbij, we maken gewoon een plekje en dan schuiven we er gewoon een paar naar de zwanger kant vervelend lijkt me dat als mensen je steeds blijven herinderen naar dat wat je had kunnen hebben, soms lijken ze wel geen verstand te hebben.....*knuffel*
Hier wordt het ook erg spannend hoor, ben vanaf vanmiddag heel erg misselijk en heb net echt t idee gehad dat ik boven de wc moest gaan hangen. Het ongi gevoel is er nog steeds (nu ondertussen al een week). De afgelopen dagen heb ik mn (.)(.) goed in de gaten gehouden en er zitten inees veel meer witte puntjes op. Het wil allemaal nog niks zeggen en ik blijf er ook vanuit gaan dat de gaan komen, maar een beetje hoop hebben is volgens mij niet verkeerd. Wie gaan er deze week ook testen? Worden jullie ook zo knetter van al die symptomen? Liefs, Duveldraakje
wanneer wil je gaan testen? Ik ga deze maand echt zoooo lang wachten. Op advies van mijn moeder 10 dagen na de NOD, dat moesten ze vroeger ook van de huisarts
Hallo allemaal, We zijn aangekomen bij de maand oktober! Nu gaat het spannend worden. Mijn NOD valt morgen maar ik durf niet te testen! Ik ben elke keer wel een aantal dagen overtijd geweest. Dus dit keer wacht ik tot as zaterdag (als ik het kan uithouden!). Ik heb geen testen in huis dus kan mijzelf ook niet zo snel verleiden. Als ik ongesteld moet worden hoop ik dat het niet al te lang gaat duren want ik vind 34 dgn lang genoeg voor een cyclus! Waarschijnlijk ga ik dan ook temperaturen. Misschien krijg ik dan meer inzicht in mijn cyclus. Heb nu trouwens niet veel symptomen, behalve steekjes, darmen die rommelen en ongi-krampjes. Ik heb niet eens pijnlijke tepels.. Voor de NOD-meiden dit aan het wachten zijn: toi toi Voor de ei-meiden: zet um op En voor degene die een knuffel kan gebruiken: *KNUFFEL* Groetjes, Butterfly
He meiden. Hopelijk zijn er deze week weer veel meiden met goed nieuws. Zag dat er al een aantal meiden mogen testen binnenkort. Ik moet nog bijna 2 week wachten, 12 dagen volgens mij. Nod is 12 oktober. Succes voor de testers Nieuwe meiden, welkom hier, hopelijk worden we allemaal snel zwanger. Liefs Moons
Ik wil het liefste deze week testen, ben echt heel benieuwd of alle kwaaltjes echt met een zwangerschap te maken hebben of niet... Liefs, Duveldraakje
vandaag 1 oktober en al 114 pagina's vol gekletst! ben heel erg benieuwd deze maand, duim voor jullie allemaal... moons, gerrina, sophie, mirre... etc allemaal ook van het oude september topic...