vandaag trouwens met mijn jongste zusje gesproken over onze oudste zus.. alle 3 zijn we bezig voor een beeb. de oudste pas weer sinds deze maand en dat vertelde ze dus vrijdag... en meteen dat ze 'onze naam' voor een meisje ook heel leuk vond, terwijl ze dus weet dat wij die echt sinds ik in feb zwanger was, op de lijst hadden staan.... nu maar als advies gekregen van de jongste om, als ze oudste dus zwanger is, gewoon te zeggen dat wij die naam al lang in gedachten hebben voor een beeb.... lang verhaal geworden en misschien wel onduidelijk met al die zussen, haha wat ik dan weer wel leuk vind, is dat we, als alles goed mag gaan, met z'n 3 zwanger zijn, haha. Mijn moeder is nu al uren aan het sparen op haar werk...hihi
Leuk Marloes, zou helemaal leuk zijn om samen zwanger te zijn. Alleen lastig met die namen. Mijn zusje is ook gelijk met mij gestopt met de pil, dit wordt haar eerste kindje. Wij hebben voor een jongen ook 1 naam die wij beide leuk vinden, maar we zien wel hoe het loopt. onze nod is deze maand op dezelfde dag, dus ik hoop ook dat we allebei zwanger zijn deze ronde. Lijkt me wel gezellig, 2 dikke buiken. Maar helaas hebben we dit niet voor het zeggen, kunnen alleen maar weer w88, en w88, en hier ons hart luchten. Liefs Moons
ik zou het echt stom vinden als ze die naam zou nemen, omdat ze gewoon wist dat wij, als we een meisje zouden krijgen, die naam zouden geven... pffff haha, hoop gewoon dat ze zwanger wordt van een jongen...
Dat is wel het makkelijkst Marloes, maar jij kunt natuurlijk ook een jongen krijgen!, alleen dan is het nog niet leuk als zij jullie naam gaat gebruiken, jij had die dan al gereserveerd. Misschien vind je die naam tegen de tijd dat je zelf een meid hebt wel helemaal niet leuk meer. Liefs
Als dat zou kunnen? Jouw nod is 1 dag na die van mij volgens mij. Ik moet uiterlijk de 12e het worden, dan zit ik op 31 dagen, vorige cyclus was ik toen direct bij het opstaan ongi op dag 31, dus ik ga denk ik op dag 32 testen, dat is dan 13 oktober, hopelijk een geluksgetal, o jee is ook nog Vrijdag de 13e! Wie weet.
die van mij staat op 30 dagen... altijd voor de miskraam geweest en ook daarna weer. alleen vorige maand, al denk ik, dat het toen bij de innesteling verkeerd gegaan is, omdat ik toen ook een posi test had... toen 37 dagen, als ik doortelde... of 5e week zwangerschap.. maar ik ga echt pas testen na 10 dagen.. (luister goed naar m'n moeder,haha)...
Mijn zwager en schoonzusje zijn ook net weer begonnen ... ik ben een paar weken eerder gestopt maar we lopen dus redelijk synchroon. Als ik in mijn vruchtbare periode zit, zit zij rond haar NOD en andersom ... kunnen we elkaar om en om steunen ! Zij hebben een zoontje van 4 en gaan nu voor de tweede. Voor ons wordt het ons eerste kindje ... We hebben nooit kids gewild maar zijn nu helemaal om ... jaja de hormoontjes en biologische klok hebben hun werk gedaann ... hihihihi ... Qua namen liggen we niet helemaal op 1 lijn dus we zullen niet snel dezelfde namen kiezen ... voor een jongetje weten wij het wel maar voor een meisje ? zal moeilijk worden ... maar eerst maar zwanger worden ... Marloes Succes ! En ik zou het gewoon zeggen tegen je zus ... -X-
Goedenavond ik heb net even een test gedaan en die pijn in mijn linkerzij zou best mijn ei kunnen zijn. ik heb een lichte streep en ga morgenochtend nog met ochtendurine testen en ben heel erg benieuwd Indey
Meiden, ik ga afsluiten en dan lekker naar bed. Marloes, je hebt gelijk hoor dat je nog even wacht met testen, maar het is natuurlijk niet gezegt dat dit nu weer gebeurt. Hopelijk is vrijdag de 13e een geluksdag voor ons. Welterusten en tot morgen allemaal. Liefs Moons
Zo meiden, ben even een dagje weg en jullie kletsen weer flink alle pagina's vol! Wel leuk hoor, heb ik wat om te lezen Het wordt erg spannend voor een aantal meiden dus de duimen draaien op volle toeren! Ik mag gezellig bij jullie op het wachtbankje blijven zitten tot 11 oktober en hoop dan, net als ik het voor jullie hoop, een positieve test te krijgen. Dikke knuff en slaap lekker voor degenen die zo naar bedje gaan.
ik laat deze ei niet niet meer ontsnappen Ik moet bekennen dat ik in de zomer erg vroeg 2weken misselijk was en had ook sterk het gevoel dat ik een vroege ei had en niemand die het geloofde en nu ik het getest heb weet ik het zeker je kan inderdaad best een vroege ei hebben dus dan zou mijn banner ook niet kloppen dus wie weet meiden het kan Liefs Indey
hier ook weer bijgelezen, drukke dag gehad ga zo ook mijn bedje opzoeken morgen en overmorgen weer lange dagen....van 8 tot 6 pfff. alle wachters heel veel engelengeduld! nod-ers balen balen balen! testers ik wil heel veel plusjes zien! truste x pat
Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis en ik heb dan 3 weken vakantie ... "klus" vakantie hihihihi ... Ik kan natuurlijk helemaal niet lekker slapen vannacht want ik ben (positief) gespannen ... dus ik hoop maar dat er nog meer mensen wakker zijn hier .. Voor degenen die moeten werken: voor je het weet is het weekend ! Voor de klussers: veel plezier ! Voor de wachters: Sterkte ! Voor de testers: ik duim voor jullie allemaal ! [-o< -X-