tinky spannend hoor morgen ik kan me voorstellen dat je niet kan slapen en ik ook niet eigenlijk want ik heb net getest en ben even overrompeld en ik heb een lichte streep dat mijn ei eraan komt en ben nu nog maar op mijn 8ste cyclysdag Indey
Tinky, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Moet er veel aan gebeuren? Wij hebben het net achter de rug en zijn al verhuisd. Morgen weer begin van de eerste volle week werken. Die klustijd vliegt echt voorbij! Heel veel plezier en succes de komende weken. Liefs Manuela
Ow das een vroeg ei ?! Jou eitje heeft haast en wil natuurlijk zo snel mogelijk die zaadcel ontmoeten Maar goed dat je testte want anders zou je je ei volledig missen en is er zo weer een maand voorbij ... Werkt dat goed met die tests ? Ik voel namelijk helemaal niks van mijn ei en het is dus echt op goed geluk. Want was mijn eerst cyclus 32 dagen je weet nooit wat de volgende weer doet ... Succes met klussen ... -X-
Als het goed is niet Manuela maar het is altijd afwachten als het huis leeg is. Het huis is verder helemaal naar ons zin met alles erop en eraan ... We zijn echt bofferds vind ik ... dus we zouden binnen 2 weken over moeten zijn ... heb er echt zin in ... -X-
Er is maar 1 dag voorbij hoor mariekepieke ... jij wil natuurlijk lekker snel testen hè .. hihihihi -X-
tinky het is zeker goed dat ik getest heb maar normaal voel ik het ook niet altijd hoor en ik test nu ook voor de 1rste maand.en je ziet het het werkt komt ook omdat ik het nu voelde en zou morgenochtend gaan testen maar omdat het pijnlijker werd dacht ik ik ga nu testen en je ziet het maar ik ga aan de klus meid ik spreek je en veel plezier morgen Liefs Indey
@ Tinky: Ja, het kan me niet snel genoeg gaan Vaag, staat m'n berichtje er 3x op, en ik krijg die laatste 2 niet verwijderd.... Ach, stiekem wil ik gewoon aandacht, hahahaha!
Jeetje zeg, ben 2 dagen weg en heb bijna een uur nodig om alles bij te lezen. Ik zit nog steeds braaf op het wachtbankje. Was vandaag wel steeds misselijk, maar dat kan ook wel toeval zijn. Voor de rest heb ik nog nergens last van. Alle wachters: succes met wachten. Alles klussers: doe je best. Voor de testers onders ons: duimen voor een positief resultaat.
Goede morgen, Vandaag ben ik duidelijk de eerste maar ja wat wil je om iets na half 7 Kon weeeeeeeer eens niet slapen, word der nu wel een beetje moe van, heb nu ookal twee dagen van die heeeeele rare dromen die me zo'n beetje achtervolgen Eerst gisteren één over allemaal posi teste, maar ik kon niet achterhalen of die van mij waren of niet , en vannacht dat me man een baby moest reden door een incissie te maken in zijn borst, daar een lege pen in te doen zodat ie weer lucht in zijn longen kreeg, helaas had ie het niet gehaald en zei zijn moeder, "das jammer". Nu is het zo dat in onze cultuur word gezegt dromen dat iemand dood gaat betekend een nieuwe leven, maar toch was het niet een fijne droom natuurlijk, dat ie er liever één die je vergeet voor je wakker word Mijn temp zakt weer een beetje , :-k maar alleen als ik het vergelijk met gisteren eigenlijk, maar die vind ik ook wel extreem hoog, niet dan? 37.39 Ik heb wel altijd op zondag een uitschieter , denk omdat ik dan s'nachts heb gewerkt en helemaal onder me deken lig verstopt, terwijl ik er normaal minstens half op lig Ik ben iig blij dat ie niet gekeldert is, vandaag DPO 14 en me temp is 39.20 [-o< Ik ga deze maand af op mijn temp, als ie met een paar dagen nog hoog is dan pas ga ik testen.... [-o<
remember het wordt echt spannend. Heb je al andere kwaaltjes. En waar blijft gerinna die had toch haar nod vandaag? groetjes las
Gerrina, ik las net bij tempertuurkaartjes dat je temp omlaag is geschoten en dat je de voelt aankomen, meid vind het zo rot voor je had het zo voor je gehoopt en iedereeen hier wel denk ik, een heeele dikke **KNUFFEL*** Ga heel hard voor je duimen voor de volgende ronde. Hele dikke KNUFFEL liefs Petra
Remember@@ Ziet er goed uit, spannend hoor, ga voor je duimen dat je temp lekker hoog blijft! [-o< Liefs Petra
Goedemorgen meiden, Het is verschrikkelijk buiten. Ga zo in m'n auto stappen om naar het brabantse land af te reizen om een paar uurtjes te gaan werken en vervolgens moet ik naar de bedr arts. Joepie :x Helemaal geen zin in maar ja... Ik lees later wel even bij. Mirre
zo meiden het weekend zit er weer eens op alles oke met jullie heb giga rugpijn in me onderrug ben er op de een of andere mannier doorheen gegaan maargelukkig moet ik vanmiddag naar de fysio dus kan hij mooi gelijk even kijken ernaar ik lijk wel een oma zo loop ik maar ja gelukkig is het vandaag me extra goede klus dag ihihi vanmorgen maar alvast even geklust au au want ja je weet nooit he vanmiddag wat hij met me rug gaat doen liefs