ik was nog ff aan het terug lezen, maar waarom hoop je dat je hier niet hoeft aan te sluiten mariska? Je bent toch vier weken zwanger? x sanne
goeie múrge........... Nou jullie namen het wel heel goed op toen ik zei: "ik hoop dat ik morgen een paar pagina's te lezen heb"...... hahahahah zowaar ruim 4 pagina's vol............. maar er is idd nog niet zoveel te melden nu...gewoon aan het w88 tot het weer ovu tijd is............wat bij mij nog zo'n 2 wkn duurt.... ach je gedult is een schone zaak he............. ga mezelf maar weer eens nuttig maken..al komt er meestal met dit druilerigge weer niet veel van...........
Sanne, heb je wel naar de datum gekeken wanneer mariska dit schreef??? want dat was voordat dat ze haar test had gedaan.
2 weken lijkt heel ver weg........maar als ik denk dat het alweer 2 wkn geleden is dat me meisie jarig was................dat leek een paar dagen geleden........... ach als je ergens opw8 duurt het altijd te lang............. we zijn nu de eerste..maar ook straks als het op het testen aan komt toch.........en dan als het nog ff kan ook de eerste die posi testen.....
dat we de eerste zijn is aan de ene kant leuk, en aan de andere kant toch ook weer niet, tenzij we positief tetsen aoal
Hoeveel heb je gistren gedronken?? Heel veel miskramen komen voor voordat de menstruatie begint of voordat dat je positief kan testen, en dan word je of gewoon op tijd ongesteld of het komt wat later, alleen kan het wat heveiger izjn, meeste vrouwen hebben het niet door of weten het gewoon niet. aola
Hello allemaal; ik sluit me nu weer bij jullie aan. Oktober wordt echt een vruchtbare maand hoop ik, voor iedereen!!!
hahaha viel wel mee hoor gewoon niet goed gelezen. ja dat zou ook best is kunnen ja je weet het soms niet he! Nou dan weet ik het liever niet eerlijk gezegd. x sanne
sanne dat dacht ik dus ook, dan kan je het maar beter niet weten, vroeg testen is misschien dan ook nie zo'n goed idee, aolala
Mijn zus komt zo langs met haar twee jongens,..vind het dan heel moeilijk om niets te zeggen zou het fijn vinden om het met haar te bespreken maar dan is de verassing eraf en mijn vriend wil niet dat ik wat zeg, wil het voor onszelf houden maja hij zit niet steeds met die gekke hormonen en verschijnselen,.. x sanne
Als je het nu zegt is ze enthousiast omdat jullie ervoor gaan, als je wacht totdat je zwanger bent is het een dubbele en leukere verassing, en ik vind het ook best moelijk hoor, ben hier flink in de ontkenning van nee hoor ik ben klaar nu, nu is het ioemand anders zn beurt. aola
Halloow, ik kom me ook hier melden! ik las net bij sept dat er hier een fijne deal is gesloten... daar wil ik wel van meegenieten haha.. Mijn Nod zal rond 5 okt zjin. Maar helemaal zeker weet ik t niet, want ik was voor het eerst 5 dagen over tijd (terwijl ik zeeer regelmatig was!). Nou ja, we gaan het zien he?! als ik straks wat meer tijd heb ga ik me even inlezen hier!
nou meiden kom ook maar hier. het heeft nog niet helemaal doorgezet maar dat het eraan komt is zeker. groetjes las
Hallo allemaal, Voor diegene waar de inmiddels op bezoek zijn,..WELKOM! We gaan het hier gewoon gezellig maken! (wel balen natuurlijk!) Zo zus weer weg met de kids,..huis altijd meteen ravage als ze weer weg zijn haha. Ga ik zo maar even opruimen,.. x sanne