Bleh! Mijn temp en mijn gevoel hadden toch gelijk Het is helaas game over Net het eerste beetje bruin verlies zoals altijd. jammer jammer jammer pendel had ongelijk Toch maar weer op naar de volgende ronde voor de zoveelste keer. Maar vol goede moed hoor. Vanavond me eerst maar es lekker verwennen met een paar repen chocolade voor de troost. Op naar de volgende ronde. Ik blijf nog wel hier hangen hoor want mijn volgende NOD is 29 Oktober Liefs, Gerrina
NEEEEEEEEEEEEEE Gerrina, het kan toch niet waar zijn zeker? Ik had al mijn hoop (en geld ) op jou gezet deze ronde. Hoe kan het toch weer gebeuren, balen, echt een teleurstelling. Liefs, Divanaatje
ik kom ook hierheen niet dat de duiveltjes gekomen zijn, nee hoor! maar aangezien de maand september uit is moet ik toch mee verhuizen. ondertussen dag 55 van mijn cyclus. en we wachten af
Hey Ninetje, hoe is t met jou? In de zevende hemel waarschijnlijk? Erg gaaf hoor dat je zwanger bent. x Sophie
Gerrina rot zeg, troost jezelf en je mannetje vanavond maar met lekkers! Heb vanmiddag ovu testje gedaan, maar nog niet positief dus m'n ei is er nog niet Vanavond drukke avond met Talpa tv , wil van alles zien! Lichamelijk nog een wrakje (bil ellende) en morgen naar de haptonoom voor de eerste keer na de intake van vorige keer ben erg benieuwd! Lieve meiden Van de week ben ik weer meer gezellig bij jullie hoor. Mirre
Ha die Mirre, echt op de verwentoer Massages, vibrerende sensaties, lekkere hapjes, tv hangen, nagellaksessies: GOED BEZIG Vervelend dat je bil nog ellendig is. Merk je wel al iets verbetering? Geniet ze vanavond (vertel, vertel) en succes morgen bij de haptonoom! x Sophie
Nee Mirre, wij zijn niet nieuwsgierig maar willen gewoon graag alles weten! Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar je vibrations!
Thanx meiden voor jullie lieve reacties Allemaal stuk voor stuk schatten zijn jullie @ Mirre Jij bent idd lekker op de verwen-toer zeg. Goed bezig jij Nu maar met z'n allen op Remember storten. Die is toch de eerstvolgende NOD-er? Die MOET dan maar gewoon lekker zwanger zijn
Kim en Gerrina; wat ongelofelijk balen zeg! En we hadden nog wel zulke goede hoop voor jullie Hier weinig nieuws, gisterenavond een beetje misselijk geweest maar kan ook door het eten komen. En een gigadrukke en chaotische dag op het werk achter de rug. Ik moet ook zo weer weg dus tot vanavond meiden! Kus!
Gerrina, dikke knuffel van mij. Hopelijk gaat het deze ronde lukken Meiden veel plezier vanavond, wij hebben verjaardagsvisite, mijn hubbie is jarig vandaag. Zie jullie morgen weer. Liefs Moons