NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Gerrina & Mireille: balen meiden, dikke knuffel

Gelukkig kunnen jullie mij niet zien, ik zit hier een beetje te geeuwen..
    Je zou elke keer een open mond zien :) :)
    Ga zo maar mijn bedje opzoeken.

Gr,
    Butterfly

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo dames, alles weer bij gelezen.. ben zo benieuwd wie het eerste goede nieuws van oktober gaat brengen!

vanavond ouderavond gehad....altijd zo saai... elke keer hetzelfde begin... pfff ben blij dat het er op zit. 3 ouders konden niet, dus die komen een andere keer.

morgen kort dagje werken... lekker

vannacht trouwens onwijs slecht geslapen, alleen maar gedroomd van baby en dan was ik weer wakker...? hopelijk komt het uit.

hoe was jullie dag?

3. Niet meer actief

GOH Gerrina dat had ik echt niet gedacht ... leek toch echt jullie maand te worden ! Ontzettend goed van je dat je zo nuchter bent gebleven ... is de teleurstelling toch wat minder .. (hoop ik)

Laat je lekker verwennen door je mannetje en nieuwe ronde nieuwe kansen hè ..

Dikke knuffel
    -X-

4. Niet meer actief

Ik had nog nooit een eisprong gevoeld .. maaaaaar was dat nou dat trekkende gevoel boven mijn linker lies ? Het heeft een aantal uur geduurd en nu is het over .. het is dus geen spierpijn ofzo ... ik ben benieuwd of dit mijn eisprong geweest kan zijn ?! Wat denken jullie ?

Verder vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen ... wow wat is het mooi zeg ... echt een paleisje ...

-X-

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Marloes80: sommige dromen daar inderdaad van (ik las laatst ook weer een berichtje bij .. ik dacht zwanger worden) Spannend hoor, ik zal voor je duimen :)

Tinky: ik zou het niet weten, heb mijn ei nog nooit gevoeld. Maar kan dus natuurlijk wel (en volgens je banner heb je vandaag je ei-sprong)!
    Gefeliciteerd met de sleutel van je nieuw huis! Binnenkort druk met klussen?

Verder was het nog redelijk rustig bij mij op het werk. Maar het gaat binnenkort weer druk worden!

Gr,
    Butterfly (de kat ligt half op mijn toetsenboard. Lekker typen zeg)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    leuk leuk, gefeliciteerd met je nieuwe huisje... ga er van genieten. wij wonen sinds mei in ons nieuwe paleis

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    moet je trouwens veel doen in huis?

8. Niet meer actief

Nee gelukkig niet ... schoonmaken en that's it
    We boffen echt. Buiten het feit dat het helemaal onze smaak is .. is het huis ook bijzonder netjes achter gelaten ... toppie

-X-

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

oooooooooooh super! wij hebben toen nog ff geschilderd (lees laten schilderen,haha) en laminaat in de slaapkamer gelegd, voor de rest was ook alles perfect.. fijn he haha. alleen bij ons was het niet zo schoon, dat is minder.. dus super super super!

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Wij hadden (hebben) een nieuwbouw woning. Alles moest toen nog gedaan worden. Gelukkig werd het net opgeleverd voor de vakantie :)

Gr,
    Butterfly

11. Niet meer actief

We zijn ook niet echt klussers dus hebben ook wel gezocht naar een huis "op maat" zeg maar ...
    Ik ben gesloopt hoor ... alles schoonmaken en spullen in de auto .. uit de auto .. ik ga zo lekker douchen en dan hup mijn bedje in ... morgen is het weer vroeg dag. Ik had vandaag ook last van een trekkende pijn boven mijn linker lies en ontzettende rugpijn ... zal mijn ei wel geweest zijn denk ik ...

slaap lekker -X-

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Truste!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    slaap lekker

14. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    @TINKY: ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Nu maar hopen dat de nieuwste bewoner niet al te lang op zich laat wachten ;) :D

@de rest: slaap lekker voor zo.

Ik wacht nog even tot m'n ventje thuiskomt, kunnen we het gezellig gaan maken ;) :oops:

Liefs
    Heel

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje het wordt steeds drukker hier...

heb net ineens een ontzettende steek en een plop in links onderin mn buik gehad, ben toch echt bang dat de :evil: eraan komen... :cry:
    Maar voorzover is er nog niks..we wachten het gewoon maar af.

Liefs,
    Duveldraakje

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wanneer is je nod, duveldraakje?

laat maar, ik zie je banner al

18. Niet meer actief

mensen ik kom nog effe weltruste zeggen
    bij deze hihihi
    truste dus

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    zo weer eventjes(ahum) alles bijgelezen en nu ist al weer zo laat ik denk dat ik mijn bedje maar op ga zoeken....

Gerrina balen zeg, ik had echt goede hoop voor je. :cry:

Mensen met eitjes>>>klus ze :c:
    Wachtenden>>>nog eventjes geduld........ O:)
    Nieuwelingen>>>wees WELKOM! :D

groetjes Pat

20. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Tinky eindelijk je heb de sleutel van je huisje heerlijk
    inderdaad in en uit pakken dat is minder meid maar als je eenmaal gezeteld bent kan je heerlijk genieten

want wij moeten straks ook in en uitpakken hoor
    want wij moeten de caravan leeghalen en moeten dat voor 28 okt doen en caravan moet ook weg seizoen is over helaas

maar goed meid geniet van je huisje

Ik had vanmorgen getst ovulatie en geen streep te zien balen
    maar ga pas zaterdag weer testen

Liefs Indey

Share This Page